Openbare **KAARTLEGGINGEN**/interpretaties--

Gestart door Opti-Mystique, december 11, 2004, 01:15:15 AM

lilith

Citaat van: Opti-MystiQue op augustus 16, 2006, 10:42:19 AM


Iedereen kán het, en een beetje basis is handig... ::)

Liefs, Dolf

dat is het hem nu juist, die basis zit bij mij nog in het boek, en de samenhang is dan nog erg onsamenhangend.  ;)

lieve groet Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

maaike1977

Hallo, ik ben nieuw hier en heb vandaag een pakje Lenormand kaarten gekocht. Heb een hoefijzer legging voor mijzelf gelegd maar weet eigenlijk niet goed hoe ik de uitkomst moet duiden, aangezien ik ook nieuw ben met kaartleggen. Wie zou mij hier mee willen helpen?
mijn vraag ging over een man die ik leuk vind en waar ik contact mee heb gehad. Hij zou mij na zijn vakantie bellen voor een afspraak maar ik hoor niets meer van hem. Mijn vraag was wat de reden is dat hij niets meer laat horen, en wat eventueel mijn les hieruit is.
Uitkomst van de kaarten:
kaart 1= verleden: muizen.
Kaart 2= heden: De vos.
Kaart 3= Toekomstige ontwikkeling: De zon
Kaart 4= Algemene tendens: De doodskist
Kaart 5: Wat de ander inbrengt: De brief
Kaart 6: Advies: De boom
Kaart 7: eindresultaat: De heer.

Alvast bedankt!

Groetjes Pleuntje

lilith

Hoi Pleuntje

allereerst een warm welkom van mij.

Hier kan ik je helaas niet mee helpen, misschien alleen het advies geven dat je zelf contact opneemt met hem. Dan weet je wat er aan de hand is.

Verder kan ik je alleen doorverwijzen naar

http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php?board=8

waar de lenormand kaarten worden besproken.

veel succes

lieve groet Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Palomino

#228
Hi Pleuntje,

Ik ben helemaal niet thuis in de Lenormand kaarten en kan je daarmee dus niet verder helpen.  Ben het met Lilith eens, neem zelf het initiatief om te bellen en er zodoende achter te komen hoe de vork in de steel zit.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

unborn

Hallo allemaal,
Het is alweer een poos geleden dat ik weer met een vraag kom.Ik heb vaak genoeg aan 1 legging en kan daar dan maanden mee vooruit.
Ik heb een legging laten doen door opti en moet zeggen dat hij inderdaad zo is uitgekomen zoals hij toen al had gezegd...(dat er ooit nog een contact komt met die persoon etc. weet je nog?! opti!).
Ik zou heel graag wat meer inzicht willen hebben over deze ene persoon die nu in mijn leven is (dus opti het is nu iemand anders!)...en aangezien die komen en gaan in mijn leven wil ik weten of deze de moeite waard is om moeite voor te nemen.
wie wil mij meer duidelijkheid geven over deze legging die ik onlangs thuis bij mij heb gedaan?...(keltische kruis)
1=koningin zwaarden/2=kelken4/3=zon/4=staven2/5=staven9/6=staven koningin/7=de wereld/8=zwaarden 6/9=pentakels 2/10=staven3
In afwachting van jullie reacties,
Hoop ik dat jullie mij inzicht kunnen geven.
Alvast ontzettend bedankt


Dreamangel

Goede nacht allemaal.

Ik heb sinds een paar dagen eindelijk weer tarot kaarten, ik heb eerder kaarten gelezen, maar dit heb ik heel abrubt geëindigt zo'n 4 jaar geleden (daarvoor ook niet heel heftig ermee bezig geweest). De laatste paar maanden begon het steeds meer aan mij te vreten en ik heb nu eindelijk weer nieuwe kaarten.

Vannacht heb ik twee kaartleggingen gedaan en de tweede... ik snap er niets van.

Ik heb onlangs een leuke man ontmoet waarbij mijn hoofd en maag veranderen in duizenden vlinders, maar omdat ik eigenlijk geen behoefte heb aan een relatie weet ik niet zeker of ik er wel zo blij mee ben... om verliefd te zijn.
Mijn vraag voor de kaartlegging was dan ook of hij nu een goede keus was of -weer- een verkeerde.

Ik wou vragen of iemand mij kon helpen met uitleg van de kaarten.
Ow, en het is een Kruislegging geweest.

1. Koningin Bokalen
2. Schildknaap Zwaarden
3. Koning Pentagrammen -omgekeerd
4. Aas van Pentagrammen -omgekeerd
5. De Zot -omgekeerd
6. De gehangene
7. De Hogepriesteres
8. De Geliefden
9. De Ster
10. Aas Staven -omgekeerd

Misschien is het niet helemaal goed gegaan omdat ik uiteindelijk meer zijn naam in mijn hoofd had dan de vraag?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes...

lilith

Citaat van: Dreamangel op december 19, 2006, 06:43:42 AM

Ik heb onlangs een leuke man ontmoet waarbij mijn hoofd en maag veranderen in duizenden vlinders,

1. Koningin Bokalen

dit ben jij dus

Citeermaar omdat ik eigenlijk geen behoefte heb aan een relatie weet ik niet zeker of ik er wel zo blij mee ben... om verliefd te zijn.
2. Schildknaap Zwaarden > je verstand zit in de weg  

Voor de rest ben ik niet zo thuis in de tarot.
Maar als dit een keltisch kruis is en ik kijk naar de 6e kaart, de gehangene, dan is het net of je doodgeslagen bent en alles even bekijken wilt.
Of je er eigenlijk geen energie in wil steken, je de aangeboden kans voorbij laat gaan.

Sta je niet voor jezelf in, als je een relatie aangaat, waar ben je precies bang voor?

groetjes Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Dreamangel

#232
Dankje Lilith,

Ik ben -voor mij- te vaak geketst, gebroken (geestelijk), gebruikt dat ik niet veel vertrouwen meer heb in de man, niet de man zelf, maar voor een relatie.
Ik wou geen vriend meer, ik zou alleen zijn en blijven... scheeld een heleboel pijn.
Aangezien je je gevoel niet kunt uitzetten (wat ik hard geprobeerd heb) ben ik toch verliefd, ik ben tenminste super zenuwachtig bij hem en mijn maag verkrampt regelmatig door alle vlinders als ik alleen al aan hem denk, laat staan als ik hem zie. Ik kan niet stoppen om aan hem te denken en te zwijmelen en elke dag als ik wakker wordt heb ik zo'n fijn en relaxt gevoel, wat ik gedroomd heb weet ik niet, maar ik weet wel dat hij er in voor kwam.

Waar ben ik bang voor; weer die immense pijn wat telkens weer erger wordt (elke verbroken relatie een stukje meer pijn zeg maar) en ik weet niet hoelang ik dat nog kan, ik wordt er steeds depressiever van en de borderline reageerd er steeds heftiger op.
(Ik heb dus borderline, maar normaal kan ik er goed mee overweg, dat kon ik de laatste keer dus niet.)
De zin; "Love is not a game, your heart is not a toy, if you want it broken, give it to a boy' gaat dus heel erg voor mij op, het is me te vaak gebeurd en ik ben bang dat ik er gewoon weer in zal tuinen.

Ik denk dat ik het zo het beste kan zeggen...


Dreamangel

Ik ben vandaag eens verder gaan kijken naar de kaarten.
Ik heb er een boek bij gepakt en ik kom uit op het volgende;

1) Huidige situatie; Bewust worden van gevoelens
--> Ik ben verliefd?

2) Kruiskaart; Verkennen van rationele verhoudingen
--> Hiervan weet ik niet goed hoe ik het moet plaatsen, is dit ook 'huidig'? :-[

3) Verleden; Uitstralen van idealen
--> Ik zit te denken aan de redenen waarom ik mijn vorige relatie heb uitgemaakt...

4) Recente gebeurtenis; Concreet nieuw begin
--> Ik pak dingen in en om me heen anders aan, directer.... ?

5) Nabije toekomst; Verzadiging, (dag)dromen
--> ...?

6) Uitkomst van het kruis; Proces van loslaten
--> .. ?

De andere vier kaarten komen ergens toch samen naar mijn idee; innerlijke groei, onafhankelijkheidsgroei, mogen hopen en kwetsbaar zijn, nieuwe ideeën en plannen hebben/krijgen.


Lijkt dit ergens op?

Twinklestar

Hoi, wie wil er voor mij kaarten leggen? Ik heb al eens eerder kaarten laten leggen op dit forum en wat er uit kwam daar zat wel een kern van waarheid in.
Graag zou ik wat meer willen weten over mijn werksituatie... Ik zal het kort toelichten:
Ik ben over van alles en nog wat ontzettend aan het twijfelen. Er zijn meerdere mogelijkheden, maar over geen enkele ben ik superenthousiast. Of dit nou komt door werksituaties uit het verleden? Of ben ik gewoon te kritisch, had ik beter een andere opleiding kunnen volgen...Etc.etc. Er was 1 hele leuke baan, maar dat is voorlopig allemaal nog heel onduidelijk (gaat naar alle waarschijnlijkheid nog heel lang duren). Verder vind ik alles maar mwah mwah. Kunnen jullie hier iets mee? ???


Billy

Ik heb al eens kaarten laten leggen maar heb daar niet zo'n fantastische ervaringen mee, daarom dat ik me afvraag hoe dat in z'n werk gaat; kaarten leggen op afstand.
Is het meer betrouwbaar omdat je niet beïnvloed wordt?

Laure

#237
Hi iedereen,

Ik vind het heel boeiend om al die interpretaties van kenners te lezen. Zeker als het zo mooi verteld wordt, jullie uitleg geeft blijk van zoveel inzicht! Jullie vertellen zo mooi. Het doet er niet toe dat het leggingen zijn voor andere mensen, in de interpretaties van de leggingen vind ik vaak raadgevingen terug die ook op mij van toepassing zijn. En ik vind alles zo troostend, iedereen heeft probleempjes/problemen, en tarot geeft zowaar de bijstand die je nodig hebt om die te overwinnen.
Ikzelf ben een beetje aan het overdrijven, ik heb zowat alle online leggingen al gedaan en nu is het antwoord op mijn vraag helemaal niet meer duidelijk. Volgende maand ga ik naar een waarzegster.
Maar ik ben 3 en 4 jaar geleden ook al eens geweest. Ik ben bang dat ik te nieuwsgierig ben...En dat ik nu gestraft ga worden dat wat mij eerst "beloofd" werd door de kaarten, nu niet meer gaat gebeuren.
In ieder geval, hééééél leuk om op dit forum te zijn, i love catharinaweb, 't is echt wel de beste tarotsite die er is, zoveel leuke dingen, en ook de uitleg bij de kaarten is echt duidelijk.

Byebye!!!! xXx Doosje

Fortune29

#238
Hoi allemaal,

Mijn naam is Peter Spaan, ben 30 jaar en woon in het oosten des lands. Een aantal jaren geleden ben ik vrij fanatiek in het spiritisme geweest, misschien wel te. Ik heb er ook wat blokkades door opgelopen waardoor ik het heb laten rust(bewust althans ;) ). Sinds een maand is bij mij veel bezig in de trend van reorganiseren. De grap is dat ik na zat te denken wat ik nu eigenlijk wil in het spiritisme maar dit niet echt wist. 'Toevallig' keek ik naar Astro-tv, naar Sonia. De manier zoals zij te werk ging beviel me eigenlijk wel. Via Tarot en intuitie mijzelf, danwel andere mensen helpen op het pad. Niet zozeer de toekomst voorspellen maar wel handvatten meegeven. Fantastisch toch?
Op deze manier ben ik bij Tarot gekomen. Ik heb de set Tarot voor Dummies gekocht en ben op dit forum gekomen. Met name het enthiosiasme wat ik uit dit forum lees is geweldig. Mensen met passie.
Ik zie dat het even wat rustiger is geworden op dit onderdeel van readings. Maar graag wil ik mij beschikbaar stellen. Met name als centrale vraag: Hoe ziet mijn ontwikkeling er voor de komende jaren uit.

Alvast heel hartelijk dank voor het lezen.

Groetjes,

Peter

Ricca

From Ricca with Love