Hallo allemaal!
Ik als leke beginner, heb jullie verhaaltjes eens doorgelezen. Ik leg zelf ook tarot kaarten en ik heb wel een idee waar het dan op zou moeten slaan maar kan er vaak niet wijs uit worden.
Ik leg zelf ook de kaarten zoals de glazen bol legging, maar ik begrijp de volgorde van de legging niet goed. Het boek dat ik gebruik is "tarot spiegel van het leven" van Mario Montano en daar wordt het anders uitgelegd.
Ik probeer antwoord op de vraag te krijgen hoe ik in het leven sta en waarom ik bepaalde thema's steeds weer naar boven krijg, terwijl ik het gevoel heb er veel aan heb gewerkt dmv therapieen, bijv. angsten in een relatie, voor de toekomst. En daardoor trek ik mensen aan die bindingsangst hebben. Ja zo'n de lammen leiden de blinden-gevoel! Vorig jaar dacht ik een ander soort persoon te hebben ontmoet en de vonken sloegen over, maar hij zat in een relatie. Toen hij die verbroken had en weer contact zocht, zat ik in een relatie waarvan ik dacht dat ie eindeloos zou zijn. Maar ook mijn relatie liep ten einde. Zou dan mooi uitkomen met die andere persoon omdat ie naar mijn gevoel 'anders' was, zonder angsten en stabieler. Toch durf ik geen toenadering meer te zoeken. Heb wel het gevoel een sterk innerlijk gevoel te hebben, maar die kan ook tegenstrijdig zijn, waardoor het me verwart, of zijn het dan toch weer angsten die me parten spelen?
Zou iemand voor mij eens kaarten willen leggen en de uitleg erbij geven? Alvast dank!