Auteur Topic: Openbare **KAARTLEGGINGEN**/interpretaties--  (gelezen 99424 keer)

Opti-Mystique

• Master lid
  • Hoe je je voelt bepaalt wat je creëert!
    • Healthy by Nature | Praktijk voor Natuurlijke Gezondheid
Re:Openbare **KAARTLEGGINGEN**/interpretaties-- !!!!STEL HIER JE VRAAG!!!!
« Reactie #195 Gepost op: maart 21, 2005, 13:59:58 pm »
... willen jullie er naar kijken bitte?  :-[

Ik ben momenteel niet in de gelegenheid hiertoe, sorry Magiër...

Liefs van Dolf

Palomino

• Master lid
  • De geest zoekt maar het hart vindt...
« Reactie #196 Gepost op: maart 21, 2005, 14:16:44 pm »
Hoi Magiër,

Ben momenteel met een legging voor iemand anders bezig... :P

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

vienna

• Gast
« Reactie #197 Gepost op: maart 25, 2005, 08:18:48 am »
hey dolf

je bent me toch niet vergeten hè? maar dat denk ik niet, ik ben nu zelf een cursus tarot aan het volgen( beginnerscursus van 8 weken) en heb mijn zesde les achter de rug maar zal  nog veel oefenen worden.  Laat je met iets weten thanks

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #198 Gepost op: maart 25, 2005, 08:32:59 am »
Morning Vienna!

Nee, ik ben niemand vergeten. Ik heb alleen het uitwerken van Tarot-leggingen tijdelijk op een laag pitje gezet, omdat mijn tijd en aandacht op dit moment moeten uitgaan naar solliciteren en het organiseren en afhandelen van de oplevering van mijn appartement eind april... Afhankelijk of ik tegen die tijd weer aan het werk ben of niet, heb ik na april waarschijnlijk weer meer gelegenheid daarvoor.

Leuk om te horen trouwens dat je met een cursus begonnen bent! Het heeft voor mij in vele opzichten toegevoegde waarde gehad en zeker niet alleen het leren van de kaartbetekenissen... Eigenlijk niet in woorden uit te drukken!

Heel veel suc6 en blijven oefenen... ;D

Liefs van Dolf

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #199 Gepost op: april 12, 2005, 16:36:02 pm »
Lieve mensen,

deze post ik ff om eventuele scheve gezichten te voorkomen; mocht ik deze voelen aankomen...

Vandaag heb ik elders op dit forum een uitgebreide toelichting gegeven op een Keltisch Kruis, door iemand zelf gelegd. Dit ondanks meerdere malen aangeven te hebben, dat ik momenteel erg druk ben en de reeds toegezegde online-leggingen op een laag pitje heb gezet. Dit is ook zo.

Echter volg ik dit forum redelijk actief en wanneer ik eigen leggingen van mensen zie verschijnen, bekijk ik ze altijd. Vaak schiet me dan al zoveel hierover te binnen, dat ik het eigenlijk alleen maar neer hoef te pennen. Gaandeweg komt er dan steeds meer en meer binnen, wat leidt tot de interpretaties zoals die op het forum verschijnen. Misschien klinkt het gek, maar dit kost me minder moeite dan mijn kaarten pakken, me op een vraag concentreren en zelf namens iemand kaarten te trekken, om vervolgens een interpretatie uit te schrijven.

Enerzijds moge het duidelijk zijn dat ik er geen voorkeuren voor mensen op nahou en, desgewenst, alsnog de toegezegde leggingen uit ga werken op een moment dat het mij schikt. Ik zeg bij voorbaat al minder toe, maar hou ieder verzoek bij omdat ik het vooral leuk vind om te mógen doen.

Anderzijds wil ik toch vrij kunnen blijven om impulsief op andermans leggingen in te springen, wanneer ik er ook echt zin in het heb op het moment dat mijn oog hierop valt...

Voor de goede orde, thanx!

;) van Dolf

S_

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: april 29, 2005, 02:33:51 am »
Hallo Dolf en anderen,
Als jullie tijd hebben, willen jullie dan ook voor mij een kaart leggen? Ik heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad en ik hoop dat de toekomst weer wat positiefs brengt.

Alvast heel erg bedankt,
Saskia

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #201 Gepost op: april 29, 2005, 08:32:27 am »
Morning Saskia,

Ik heb de verkoop van mijn appartement zojuist achter de rug en daarmee weer wat meer gelegenheid om Tarot-leggingen te gaan doen. Echter neem ik nu geen nieuwe aanvragen aan, maar ga ik eerst een aantal toezeggingen nakomen aan mensen die daar al een tijd op hebben moeten wachten. Daarna zal ik opnieuw moeten bekijken hoe ik dan in mijn tijd zit...

liefs van Dolf

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #202 Gepost op: mei 18, 2005, 17:40:32 pm »
Beste palamino,
ik heb ze nu weer geschud en nu waren ze niet omgekeerd . :D ik wilde graag weten kunnen jullie of jij naar de kaarten kijken ? ik heb de relatielegging gedaan.  
1: 3 staven 2: 8 pentakels 3: de heremiet 4: 2 staven
5: rad van fortuin 6: 7bekers en 7: 7zwaarden.
ik dacht dat het er op neer komt dat hij zich heel erg gekwetst voelt en heel voorzichtig is om weer een poging te wagen. en ik moet op mijn zelf vertrouwen? willen jullie er naar kijken bitte?  :-[

Beste Magiër,

Vorige maand zette je bovenstaande legging op het forum, met het verzoek of één van ons ernaar wilde kijken helaas was iedereen toen druk.

Ik zou nu in de gelegenheid zijn om er alsnog naar te kijken, alleen wil ik wel eerst verifiëren of dit nog aan de orde is en of je er nog behoefte aan hebt...

Ik hoor het wel...

greetinx van Dolf

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #203 Gepost op: mei 18, 2005, 17:44:10 pm »
Hallo Dolf en anderen,
Als jullie tijd hebben, willen jullie dan ook voor mij een kaart leggen? Ik heb de laatste tijd veel tegenslagen gehad en ik hoop dat de toekomst weer wat positiefs brengt.

Alvast heel erg bedankt,
Saskia

Hi Saskia,

Ook aan jou de vraag of een legging voor jou nog steeds aan de orde is, en of je wilt dat ik die voor je uitwerk op het forum?

greetinx van Dolf

PS: ik stuur mijn vraag nog wel ff per PM; twas bij Magiër al de bedoeling, maar ineens staan ze dan zomaar op het forum... ;D

S_

• Gast
Re:Openbare **KAARTLEGGINGEN**/interpretaties--
« Reactie #204 Gepost op: mei 18, 2005, 18:15:53 pm »
Ik ben heel benieuwd. Dank je wel!!

Groetjes
Saskia

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #205 Gepost op: mei 18, 2005, 18:21:57 pm »
Ik ben heel benieuwd. Dank je wel!!

Groetjes
Saskia

Saskia,

Heb je ook wat meer achtergrondinformatie voor me, inzake het gebied waar je vraag betrekking op heeft? Dan kan ik wat de kaarten me vertellen beter in perspectief plaatsen...

Alvast bedankt!

Liefs van Dolf

S_

• Gast
« Reactie #206 Gepost op: mei 18, 2005, 18:29:18 pm »
Graag op het gebied van mijn studie. Het gaat allemaal niet zo als ik het wil. Ik heb nu een aantal vakken laten vallen, omdat het te zwaar was. Ik heb al een aantal keren overwogen om te stoppen, maar ik wil het zo graag halen.

Het was toen ook net uit met mijn vriend. Maar op zich doet dat nu niet echt meer ter zake. Ik vind het nog steeds vervelend, maar ben nu van plan alleen op mijn studie te richten.

Verder moest ik toen ook mijn kamer verlaten. Met heel veel geluk heb ik een andere kamer gevonden. Ik ga nog wel schadevergoeding eisen van vorige huisbaas.

Gelukkig zie ik het nu wel positiever in dan toen.

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #207 Gepost op: mei 18, 2005, 18:36:04 pm »
Okido... dank je wel, Saskia; laten we kijken wat er uit de kaarten komt.

Je ziet de legging eerdaags in een apart topic verschijnen...

;) van Dolf

Baharcik

• Gast
Re:Openbare kaartleggingen en interpretaties: stel hier je vraag!
« Reactie #208 Gepost op: mei 24, 2005, 22:26:46 pm »
Halloo iedereen,
Ik zit me heel fel te piekeren over mijn studies en op werk gebeid dit  is mijn laatste schooljaar ik weet niet of ik ga slagen en op werk gebied heb ik al op paar plaatsen gesolliciteert. en op liiefdes gebied heb ik geen geluk gehad.
Van dolf je had al eerder voor mij een kaartrekking geopend. en ik heb momenteel een relatie en het is een heel raar relatie precies dat we geen relatie hebben ik weet niet wa ik moet doen met hem mijn gevoelens zijn niet zo sterk tegenover hem en zijn ouders weten het al van onze relatie en willen mij met de hand komen vragen heb ik gehoord en ik zou graag willen weten welk stap ik zou moeten zetten ik wil niets verkeerds doen waar ik later spijt van ga krijgen. Kan iemand mij weer helpen met een kaartlegging?

Alvast bedankt Bahar

Opti-Mystique

• Master lid
« Reactie #209 Gepost op: mei 25, 2005, 11:49:53 am »
Hi Bahar,

Ik heb je verzoek gezien, maar kan je op dit moment niets beloven. Per volgende week woensdag heb ik weer een baan en is het uit met de CathWeb-pret... althans in deze mate. Ik ben nu nog van m'n laatste daagjes vrij aan het genieten en zal daarin misschien nog wat verzoeken gaan uitwerken, maar ik ga het zeker niet redden om voor iedereen nog een legging te doen.

Wel zet ik je op mijn lijst erbij en mocht ik eraan toe zijn, dan kom ik er bij je op terug. En mogelijk dat iemand anders hier eerder gelegenheid vindt om je verder te helpen...

liefs, Dolf