Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemde droom

Gestart door Blackdragon, december 15, 2004, 09:58:19 AM

Blackdragon

hoi allemaal,

ik heb vannacht heel vreemd gedroomd en meest vreemde is dat ik het nu nog steeds weet.

Ik droomde dat ik een kleine walvis was. maar ik zat op het land. ik kon ook zo weer het water in maar ik moest om een of andere reden op het land zijn. daar ontmoete ik een wezen dat ik niet meer kan plaatsen. dit wezen was er gewoon en ik zei hoi. het zei niets terug. toen ging ik verder en kwam ik bij een huis. in dat huis waren twee andere walvissen. de ene was mijn broer (maar ik heb helemaal geen broer) en mijn moeder. mijn broer vroeg mij of ik de cijfers combinatie had en toen raakte ik helemaal in paniek. ik wist het niet ik kon me alleen het eerste cijfer herrinerren dat was een 8
met dat ik vertelde dat ik het niet wist kwam er een grote storm opzetten. onweer en wind en regen. toen ben ik zo snel als ik kon weer naar zee gegaan omdat ik dacht dat daar mijn vader was en toen werd ik wakker.
het speelde zich allemaal af op en rond een tropisch eiland.

kan iemand mij vertellen wat dit betekend?

Muts

heey lieverd  :-*

kheb even op google gezocht naar de symboliek van de walvis

Walvis: Creativiteit, inspiratie, familie, intuitie,schepping, toverkracht van het lied, toegang innerlijke diepte

maar misschien moet je het los zien wal = land en daar bevond je je ook en een vis zal vast ook wel een symbolische betekenis hebben misschien moet je dan ook denken aan 'je als een vis op het droge voelen'

van de droominterpretaties hier weet ik dat een huis meestal voor jezelf staat  en daarin zit jij, je broer (andere kant van jou) en je moeder (denk ik ook een kant van jou)...

en 8 kun je zien als tarotkaart of je kunt de betekenis in de numerologie zoeken....

zo maar eventjes wat me hier bij opkomt , hoop dat iemand anders dr een beter verhaal bij kan maken ;) maar dat zal vast wel lukken

:-*

huntres

water werd mij in mijn dromen uitgelegd als je gevoel, en de walvis is een dier dat - beschermd door zijn dikke huid - er symbool voor staat - correct me if i'm wrong Pink... -

iig je bent als walvis op het droge = minder op je gevoel? je komt meer van dit soort "mensen" tegen die je vragen stellen waar je eigenlijk het volledige antwoord niet van weet en in paniek raakt.

dit gevolgt door storm en vlucht/ bescherming zoeken bij je vader in de zee je gevoel.

doet mij persoonlijk denken aan dat je me vertelde dat ze jou als tandwiel wilde maken in deze grootse maatschappij. hier voeld je je totaal niet mee in orde - je kwam op het droge - toen bedacht je je dat je moest wachten tot het jou tijd was en dan zou je een heel vervelend tandje op het grote wiel worden - je keert terug naar je gevoel.

zou het kunnen kloppen voor jou gevoel??

verder wat anne zegt, daar had ik ook al beetje aan gedacht, miss beetje andere insteek maar toch.

Blackdragon

ik weet nu wat de eerste 3 cijfers waren. dit waren 835. de eerst 3 cijfers van mijn student nummer.

tnx voor deze woorden. ik snap het nu denk ik

grtz mathijs

palomino

Hi Black Dragon,                             Hier een stuk over de Walvis uit het Medicijnkaartenboek van Jamie Sams en David Carson :

Walvis lijkt sprekend op een zwemmende bibliotheek.Walvis draagt de geschiedenis van Moeder Aarde mee.Er wordt van Walvis gezegd dat hij hier geplaatst is door de Ouden van de Hondsster,Sirius.

Volgens biologen is Walvis en zoogdier,en leefde hij waarschijnlijk miljoenen jaren geleden op het land.In legenden van verschillende stammen vond de verhuizing van Walvis van land naar water plaats toen de Aarde verschoof en Lemuria,het Moederland in de golven verdween.

Al onze rotstekeningen spreken van het Moederland,Mu,en van de ramp die het rode ras vanuit het westen naar Noord_Amerika deed gaan,voorbij de grote wateren.de symbolen in de rotstekeningen spreken van de grote rivieren en de bergen die onze voorouders moesten oversteken,op zoek naar vaste grond toen het water terugtrok.

walvis was getuige van de gebeurtenissen die leidden tot de stichting van Schildpaddeneiland (Noord-Amerika).Hij heeft de verhalen en de kennis van het Moederland levend gehouden.

Er wordt verteld dat Mu opnieuw zal verrrijzen wanneer het vuur uit de hemel zal komen en zal landen in een andere oceaan op Moeder Aarde.de indiaans sjamanen wachten op deze gebeurtenis,die zij zien als het volgende teken dat de Aarde zal veranderen.

De kinderen van de Aarde zullen zich wel móeten verenigen en ze zullen wel eerbied moete hebben voor alle levenswegen en alle rassen om te kunnen overleven.

Mensen met de kracht van Walvis hebben in hun DNA een code die hun in staat stelt te begrijpen dat geluidsfrequenties in de geheugens gegevens naar boven kunnen halen van oude kennis.

Zoals er mensen zijn die helderziend zijn zijn de mensen met de kracht van Walvis meestal helderhorend.In elk geval kunnen ze zowel zeer lage als zeer hoge frquenties horen.
Ze zijn gewoonlijk ook paranormaal begaafd en in staat tot telepathie.

Vaak zijn ze zich echter niet bewust van hun gaven,todat het tijd is om de opgeslagen gegevens te gebruiken.

Veel mensen met de kracht van Walvis zijn in staaat aansluiting te krijgen bij de universele Grote Geest,maar ze hebben er geen idee van hoe en waarom ze weten wat ze weten.Pas later wanneer hun indrukken bevestigd worden,beginnen ze te begrijpen hoe ze weten of waarom ze de indrukken ontvingen.

De kracht van Walvis leert ons gebruik yte maken van de geluiden en frequenties die onze emoties in evenwicht brengen en onze stoffelijke vormen helen.
Als je je herinnert waaróm de trommel van de sjamaan heling en vrede ,begrijp je de boodschap van Walvis.het getrommel heeft het ritme van de universele hartslag,het verenigt alle wezens van hart tot hart... :)
( Ik herinner me uit een eerder bericht van jou dat je ook ontzettend geraakt wordt door de trommel... ;))

Voordat spraak en oorspronkelijke taal ontstonden,gebruikten de mensen gebarentaal.Veel stammen zwegen het grootste gedeelte van de tijd.De taal die toen werd begerpen,bestond uit geluiden van andere schepselen van Grote Geest,de dieren.

liefs Palomino.....                          P.S.Ik laat je droom nog even in me doorwerken...wellicht dat ik je er iets meer over kan vertellen.