wie kan mij helpen!!!???

Gestart door huntres, december 07, 2004, 18:38:03 PM

huntres

ik zit momenteel heel erg te twijfelen of ik wel door wil gaan met de opleiding die ik nu doe, elke periode is er eentje waarbij ik bijna elke avond met tranen in slaap val en met een beetje ongeluk ook nog met tranen wakker wordt puur omdat ik alleen het project niet zie zitten alsin het komt niet optijd/goed af voor een voldoende.

daarnaast zijn de vakken die nu worden gegeven absoluut niet mijn ding, ik doe en dier en veehouderij opleiding waar ze me uitleggen hoe kan dat een vliegtuig werkt... dit zou dan betrekking moeten hebben op hoe een melkbuis bij een melkmachine werkt...

kan iemand voor mij miss een legging doen, ik hoop het heeeeeel erg want ik weet het echt niet meer.

Blackdragon

hoi huntres,

ik kan dan wel geen tarot voor je leggen, maar ik wil wel andere kaarten voor je leggen. als je wil kan ik het sjamaans spiegelorakel voor je leggen.

verder zou ik zeggen ga eens met je decaan praten. misschien kun je daar informatie krijgen over het vervolg van je studie. maar als je het gevoel het dat dit niet de juiste studie is kun je misschien kijken of er iets anders is dat je beter ligt.
het is helemaal niet erg als je van studie wisselt. er zijn genoeg mensen die dat doen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt, grtz mathijs

huntres

mathijs,

als je wil heel erg graag , ik voel me zo k*t!!!!  :'( :'( :'(

Blackdragon


carmelita

Hoi lieve Huntres, het lijkt mij inderdaad nogal rot. Ik kan op dit moment geen legging voor je doen, want mijn hoofd is net een draaimolen. Maar wat lief dat BB je op die manier wil helpen. En er zal vast nog wel meer advies voor je komen. Sterkte en een knuffel Carmi :-* :-* :-*

blackbird

Citaat van: carmelita op december 08, 2004, 16:17:17 PM
Hoi lieve Huntres, het lijkt mij inderdaad nogal rot. Ik kan op dit moment geen legging voor je doen, want mijn hoofd is net een draaimolen. Maar wat lief dat BB je op die manier wil helpen. En er zal vast nog wel meer advies voor je komen. Sterkte en een knuffel Carmi :-* :-* :-*

Ik zie dat je in de war bent, het is BD.


Opti-Mystique

Ha die Huntres,

Ik twijfel nog steeds op ik je op dit moment zou kunnen helpen met een Tarot-legging, waarbij ik enkel de Grote Arcana gebruik. Ik denk gezien het detailniveau van je vraag, dat jij beter geholpen zou zijn met een legging met het gehele deck.

Door mijn cursus hebben de kaarten uit de G.A. vele handvatten gekregen, met als gevolg dat ik op dit moment met de K.A. helemaal niet meer uit de voeten kan... Dit is uiteraard een aanname, aangezien ik ook geen aandacht meer aan de andere kaarten heb gegeven; dus ik trek sowieso wat kaarten voor je en kijk of ik iets uit kan halen. In dat geval krijg je een uitleg van me.

Wellicht wil je je vraag naar het nieuwe topic "openbare leggingen... enzo..." verplaatsen, zodat de Zwarte Draak ;) zijn uitleg van de Sjamaankaarten daarbij kan plaatsen.

Liefs van Dolf

huntres

hey Dolf

hij heeft die kaartleggen van de week al voor mijn gedaan, geloof de dag zelf nog dat hij het aanbood (jah ben nog steeds beetje onderste boven) en heeft mij toen ook uitleg gegeven via msn (jah sorry mensen >>msn<<) denk dat het dus niet nodig (?) is omdat daar naar te verplaatsen??

en begrijp ik het nu goed dat ik jou antwoord kan vinden in openbareleggingen als ik daar mijn vraag nog een keer plaats??


Opti-Mystique

Jammerrr... ik was erg benieuwd naar de legging + uitleg van BD.

Ik beloof nix voor een uitleg op jouw vraag om eerder genoemde reden, maar als ik iets zinvols voor je heb, dan sleep ik jouw vraag wel ff daar naartoe. Laat 'm dus maar hier staan voor nu.

Liefs van Dolf

huntres

ik kan hem je wel geven, zoals ik hem heb opgevat:

ik moest meer voor me zelf kiezen, maar dat wist ik ook al wel uit de droom verklaringen van Pink. moest niet over me heen laten lopen en niet te veel hooi op mijn vork nemen. dit allemaal met betrekking tot groepswerk.

ik weet dat hij het maantijschild had getrokken, de betekenis daarvan was zo ongeveer het zelfde als van de andere kaarten die hij trok.

BD correct if i'm wrong...

Muts

heey lieve elssie

ik dacht er donderdag opeens aan dat ik ook kaarten voor je kan leggen, namelijk die van het elfenorakel. Heb ik donderdag dus gedaan en hier is de kaart die ik trok+ uitleg:
Cobbler (transformatie)

ik geef je even het gedichtje en de aanbeveling erbij

Ik heb lang gezworven om jou te zoeken.
Ik liep langs eindeloze wegen
in de hoop je te zien.
Maar iedere keer brak een draad,
die mijn hart aan het jouwe gebonden hield.
Totdat plotseling de tranen
de sluier voor mijn ogen wegspoelden
en ik begreep dat je in de buurt was,
dat je altijd binnen in me bent geweest,
me het meest nabij en het meest geliefd.
Maar ik zocht je in de verte.




Als moeheid zwaar op je neervalt, de frisheid en begeestering van je wegneemt, zodat alle energie uit je lichaam wegstroomt, en je lichaam stijf en langzaam wordt, vraat jezelf dan af, of je wel het juiste voedsel tot je genomen hebt. Je hebt misschien je honger gestild met voedsel, maar dat is niet genoeg. De energie die in het voedsel zit is als die van een batterij, die een motor aandrijft. Maar als die energie jouw 'motor' draaiende wil houden, en actief en opgeladen, moet je je bewust zijn van wat je eet. En wat er in het voedsel zit. Anders is het alsof je een gloeilamp wilt laten branden met teveel of te weinig volt. Maar natuurlijk is voedsel voor het lichaam niet genoeg om je je vreugde en levenslust terug te geven. Je verloren enthousiasme heeft bijzondere voeding nodig, die je geest kan voeden met goddelijke energie, want daarvan ben je afgesneden vanaf het moment dat je de kanalen hebt afgesloten waar zij doorheen loopt. Het zijn de fijnstoffelijke kanalen, die je verstand en je gevoel voeden met de spijzen van vertrouwen in de liefde en de wijsheid van je goddelijke vader.

Muts

#12
donderdag had ik het gevoel dat het nog niet helemaal goed was en daardoor heb ik vandaag deze 2 kaarten voor je getrokken.....
Whiffle (intuitie)

Jouw geest kijkt naar je van achter de deur van de zintuigen.
Hij danst als een strijdros, heerlijk en vrij,
met zijn vacht, die glanst als het maanlicht.
Op zijn borst straalt een juweel van een smaragd,
op zijn voorhoofd schittert een vuri9ge diamant.
Hij heeft vleugels, om jou ver weg te kunnen dragen,
van achter de poort van de zintuigen roept jouw geest je.


Misschien ben je op zoek naar een antwoord, en kun je het niet vinden. Sluit dan nu je ogen en adem rustig door, tot je het gevoel hebt alsof je languit op het koele gras ligt, terwijl je je zintuigen vrij laat dwalen, zodat zij alles om je heen volledig in zich kunnen opnemen, Verstoor de indrukken die opdoen niet door te pogen die te beredeneren, maar laat ze door je heen gaan als een licht windje, dat nu tezamen met je adem in jou waait.
Je wezen lijkt groter te worden in deze ervaring, en je hart vermengt zich met je gedachten. Nu zijn je hart en je verstand één met die licht bries, ver weg van de wolken die af en toe het licht van de zon afdekken. Zij volgen de roep van een wereld aan de andere zijde van de grove indrukken van de 'normale' zintuigen. De intuïtie is als een knippen met je vingers, dat de slaperigheid van de geest doorbreekt, als een bliksemschicht die plotseling en snel de wolken vaneen scheurt om een korte flits te laten oplichten. Het antwoord waarnaar je op zoek bent, ligt in de 'Wereld van het Licht'.
Maar jij bent het, die met een open hart en geest, deze wereld tegemoet moet treden, om de fijnere zintuigen en hun krachten te ontwikkelen, om zo met de nodige eerlijkheid en bereidheid, open te staan voor herkenning. En als je verlangen brandend is en schoon als het vuur, zul je van de oneindige bron drinken, en de intuïtie kunnen ontvangen, het juiste mozaïeksteentje waarmee je de afbeelding die je aan het maken bent kunt afbouwen. Wees vol vertrouwen, want het weten dat je ontvangt, komt van de bron van liefde, waaruit jij ook bent ontstaan. Met kleine slokjes zal dit goddelijke water je dorst lessen, en dan zul je het antwoord weten.

Whoever (hoop)

Ik dwaal in de donkere storm,
ik dwaal tussen de stemmen van de wind,
die mij verschillende richtingen uit roept;
ik dwaal onder tranen,
die de regen met de mijne vermengt.
Ik dwaal in de zonnestraal,
die mij in mijn kou verwarmt.
Ik dwaal in alle omstandigheden van het leven.
Ik dwaal, omdat jij bij mij bent.


In de legenden van de mensen is sprake van een gouden pannetje, dat toverwezens aan de voet van de regenboog hebben verstopt. Deze beloning komt toe aan degene die kan bogen op het meeste geluk, verdienste en moed. Wie weet of deze schat ooit al eens gevonden is? Maar de regenboog brengt echt een schat met zich mee: de gave van de hoop, die gebeden in ons hart wekken, en het verlangen om na de moeilijke beproeving de prijs te mogen ontvangen. Deze prijs bestaat uit de genade waarmee de vader zijn zoon zegent, wiens zuivere hart de twijfel achter zich laat, om "de zon achter de wolken" te zullen vinden. Zo ervaart hij dat hij nooit alleen geweest is.  
Laat niet toe dat mislukkingen je ontmoedigen en dat de logica van het intellect altijd het laatste woord heeft. Laat de hoop je hart verwarmen. Alleen zo zul je de schoonheid van de kleuren kunnen bevatten en hun energie kunnen opnemen. In de uitwisseling van liefde zal je hart de hervonden vreugde op elke hoek van de aarde kunnen uitstralen, en het leven zijn kleur terug kunnen geven.


:-* :-* :-* anne

ps: kijk eventjes in je mailbox ;) als je dat nog niet gezien had

Blackdragon

Citaat van: Opti-Mystique op december 11, 2004, 13:31:37 PM
Jammerrr... ik was erg benieuwd naar de legging + uitleg van BD.

Ik beloof nix voor een uitleg op jouw vraag om eerder genoemde reden, maar als ik iets zinvols voor je heb, dan sleep ik jouw vraag wel ff daar naartoe. Laat 'm dus maar hier staan voor nu.

Liefs van Dolf

ik ben het zoizo nog ff helemaal aan het uitwerken. als het klaar is kan ik dat best ff onder openbare leggingen deze openbaringen posten

grtz mathijs