Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Onze prins

Gestart door Sunchild, november 22, 2004, 21:35:35 PM

Sunchild

Helpââ,¬Â¦Ã¢â,¬Â¦Ã¢â,¬Â¦Ã¢â,¬Â¦

Vannacht droomde ik van een man die bij een deuropening stond, die man was onze prins. Terwijl hij vreugdig naar mij lachte, stak ik zittend op mijn bed, mijn tong  :P naar hem uit en draaide mijn gezicht om. Daar schrok hij van, hij keerde in zichzelf en draaide zich om waarop hij weg liep!

Als ik naar mijn eigen situatie kijk, dan kan het gaan over een man in mijn leven. Ik heb onlangs besloten definitief te stoppen met onze knipperlicht relatie. Onze hartstochtelijk relatie ::) eindigde zo vaak op ruzie dat ik besloten had er definitief mee te kappen.

Mannen heb ik altijd op afstand gehouden. Ik wilde mij dolgraag voor hem openstellen, maar had daar veel moeite mee :-[.
Hij heeft precies hetzelfde met vrouwen. Na zijn laatste poging (in reactie op de mijne, na een ontmoeting) tot verzoening, heb ik het bij de eerste frustratie meteen afgekapt! :'(

Heb ik mijn witte prins laten gaan..........................?

P.s Onze relatie had een altijd dezelfde kaart..... ââ,¬Å"Bekers IIââ,¬?

Julia

Hallo en welkom Sunchild  8)!

Die prins is m.i. geen symbool voor "de man in jouw leven", maar staat voor jezelf. "De ene Jij", lacht je toe (je staat ergens open voor), maar "de andere Jij" zit op bed dat jouw verlangen naar huiselijke erotiek en rust verbeeldt. Je laat je tong zien (intimiteit, taal, en oprechte communicatie) en je wendt je hoofd af (je neemt afstand van deze behoefte).

Hart versus verstand zijn meestal moeilijke, zoniet verwarrende situaties. Ik hoop dat je iemand om je heen hebt, die je hierin steunt.  
Lieve groet, Julia :)

Vladimir

Allereerst: Welkom Sunchild, have fun over here!

En wat ik zeggen wil: Julia! Waar haal jij die wijsheid ineens vandaan?
Proficiat!
;D ;D

Opti-Mystique

Hi Sunchild, welkom! Je kijkt al een tijdje mee zie ik; leuk dat we nu ook van je mogen lezen...!!

Citaat van: Mephisto op november 24, 2004, 11:23:44 AM

Sommige mensen staan ervoor open om bij te leren... Da's ook een logisch gevolg van leven... ;)

Liefs en greetzzz.... van Dolf

Julia

Citaat van: Mephisto op november 24, 2004, 11:23:44 AM
Proficiat!
;D ;D

Wat nou, hoezo "ineens"  ;D? Ik heb ook wel eens mijn goede momenten, ook al ben ik de 20 gepasseerd ("Mam, er zit saus in je haar"). Geniet er nou maar van, volgende week zit ik weer op de (pizza)bodem, je weet wel: Karrr-tonnèh. Liefs, Juul  :)

Sunchild

Julia,

Wat goed, dat had ik niet zo psychologisch/met diepgang bekeken. Ik moet toch zeggen dat er een kern van waarheid in zit. Ik keer "ze" (mannen) de rug steeds toe, maar eigenlijk ontneem ik mezelf iets. De behoefte naar liefde, erotiek en genegenheid is niet alleen aanwezig, maar voelt de laatste tijd steeds meer als een gemis. Ik hoop dat ik daar verandering in kan brengen, in de toekomst.

Bedankt allemaal voor de warme welkom. Ik surf nu een jaar op de website, maar reageer niet op de forum. Daar gaat bijdeze dus verandering in komen :)