Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

2 droompjes

Gestart door blackbird, november 19, 2004, 16:03:20 PM

blackbird

Ik heb vannacht 2 dromen gehad.
Dit zijn ze:
In de eerste droom kreeg ik een auto, ik dacht een opel, maar het kan ook een andere wagen geweest zijn. Ik kreeg het gewoon en ik was er toch blij voor.
In de 2e droom ging ik naar een soort astroloog en vroeg hem o.a. wanneer ik de liefde ging vinden en die zei pas in december 2012.
Meer herinner ik me niet van.

palomino

Lieve BB,
Kun je misschien wat meer details geven...b.v: Kleur van de auto...van wie kreeg je hem...hoe zag dei astroloog eruit...,hoe voelde je je bij hem...kunje nog iets over de omgeving in je droom vertellen...was het donker ,licht...herinner je kleuren...en misschien nog andere dingen die voor jou misschien héél gewoon zijn maar heel veelzeggend kunnen zijn voor een interpretatie... ;)
Doe je best Black Birdy,liefs Palo

luna

Blackbirdje,

je ging 'de liefde' tegenkomen in 2012.
Misschien gaat dit niet over een persoon maar over de gebeurtenissen die in 2012 zouden plaatsvinden.  Misschien gaat dit over iets of een bepaalde energie.

blackbird

Ik herinner me er niet zoveel van.
Bij de eerste droom kreeg ik die wagen van iemand die ik nauwelijks zie en er eigenlijk geen contact mee heb. Ik weet ook dat ik er blij mee was.
Bij de 2e droom zat ik meer in een donkere ruimte.

Manuel

Hey Blackbird,

mijn Opel Corsa kopen?  ;D
(geintje)

Over het jaar 2012 (eind december om precies te zijn) wordt druk gespeculeerd wat er dan nu eigenlijk zal gaan gebeuren. De Maya-kalender eindigd hier ook mee. Zie diverse internetsites voor referenties.

Zo te horen verlang je, net als ik, nog altijd sterk naar de ware liefde he?
Ik had vandaag iemand gezien in de stad die wel enigzins op mijn jeugdliefde leek, en ik moest toch ook bijna weer huilen al heb ik het gevoel dat ik die fase al zo goed verwerkt had.

Ik kan je aanraden om je niet te veel met dat verlangen bezig te houden en je gedachten op andere dingen te zetten. Want ik geloof dat God of helpers van gene zijde je (en mij natuurlijk ook) op de juiste tijd toch naar een meisje sturen, en dan zul je daar mogelijk nog veel gelukkiger mee zijn dan al de mensen om je heen die nu al een relatie hebben. Ik zit in precies dezelfde situatie. Omdat jij dit meemaakt, denk ik dat jij een heel goeie jongen bent; probeer je situatie voor nu te accepteren, en ik weet zeker dat je er heel veel goeds voor terugkrijgt. Men laat je zeker niet vallen.

Misschien wat tips: Leer je geluk eerst uit andere dingen te putten, maak vrienden, maak vriendinnen. Ik heb onlangs nog een nieuwe vriendin gemaakt (ze heeft al wel een relatie, maar toch vind ik het wel leuk om met haar te praten en sporten). Als je namelijk alleen maar je geluk uit je relatie put, ben je veel te veel afhankelijk van je partner, en kan in het ergste geval zelfs fataal worden als de relatie toch verkeerd gaat.

Manuel

>In de 2e droom ging ik naar een soort astroloog en vroeg hem >o.a. wanneer ik de liefde ging vinden en die zei pas in december >2012.

Je zou deze vraag eens kunnen stellen aan een capabel helderziend persoon. Dit heb ik zelf eens gedaan (al dan niet direct, dacht ik) , maar ik mocht niet weten wanneer ik deze zou gaan vinden. Ik mocht wel weten dat het een meisje was; In mijn interpretatie dus geen vrouw. Dus het zal wel minder dan 10 jaar duren want ik ben zelf al 25 jaar. Verder mocht ik ook weten dat hij zelfs nog kon zien dat ik vader werd, waardoor ik het gevoel kreeg dat dit weleens eerder kon gebeuren dan ik zelf gedacht zou hebben.
Dit heeft me tot nu toe veel steun gegeven, dus kan ik het jou ook aanraden als je wilt. Zo iemand kan je altijd wel ''iets'' vertellen.

Julia

Lieve Blackbird,

1e droom:
De auto zegt iets over jezelf, je motorische en soms ook sexuele energie. Misschien dat je de relatie met jezelf zou kunnen verbeteren, of eens onder de loep (letters gehusseld: opel) moet nemen. Het resultaat zal niet onbevredigend zijn. Het is het waard.

2e droom:
Je vraagt je eigen innerlijk om raad. Aan de ene kant hunker je naar liefde, terwijl je aan de andere kant er angstig voor bent.

12 (3) + 2012 (5) = 8 = Gerechtigdheid
Om de juiste beslissing te nemen en vervolgens te accepteren, weeg je "zaken" zorgvuldig af. Als het anders gaat dan verwacht/gewenst, laat deze kaart zien dat je een bepaald aspect van de kwestie niet goed doorziet.

Groet van Juul  :)

Manuel

Sorry ik maak even een nieuwe topic over mijn eigen droom.

blackbird

Citaat van: Manuel op november 20, 2004, 18:02:09 PM
>In de 2e droom ging ik naar een soort astroloog en vroeg hem >o.a. wanneer ik de liefde ging vinden en die zei pas in december >2012.

Je zou deze vraag eens kunnen stellen aan een capabel helderziend persoon. Dit heb ik zelf eens gedaan (al dan niet direct, dacht ik) , maar ik mocht niet weten wanneer ik deze zou gaan vinden. Ik mocht wel weten dat het een meisje was; In mijn interpretatie dus geen vrouw. Dus het zal wel minder dan 10 jaar duren want ik ben zelf al 25 jaar. Verder mocht ik ook weten dat hij zelfs nog kon zien dat ik vader werd, waardoor ik het gevoel kreeg dat dit weleens eerder kon gebeuren dan ik zelf gedacht zou hebben.
Dit heeft me tot nu toe veel steun gegeven, dus kan ik het jou ook aanraden als je wilt. Zo iemand kan je altijd wel ''iets'' vertellen.

Dat heb ik al gedaan, ik dacht ze ook een persoonsbeschrijving gaf van dat meisje. Toen was ik er nog niet heel zeker van omdat ik dacht dat ze het kon hebben over een ander meisje en dan heeft ze later adhv astrologie een mogelijke datum/periode bepaald. Maar ervaringen en anderen zeggen dat die data niet altijd even correct zijn.

Julia

Citaat van: medusa op november 19, 2004, 20:04:58 PM
Blackbirdje,

je ging 'de liefde' tegenkomen in 2012.
Misschien gaat dit niet over een persoon maar over de gebeurtenissen die in 2012 zouden plaatsvinden.  Misschien gaat dit over iets of een bepaalde energie.

Je kan voor mijn gevoel niet speculeren over tijd als het om  personen/gebeurtenissen gaat? Maar misschien heb ik het mis. Het kan wel van alles zijn. ;D, misschien krijg je wel een nieuw huisdier  :P!
Lieve groet, Juul  :)

blackbird

Ik ben allergisch aan huisdieren en de meesten van de familie ook.

Muts

and sooo many other people on this planet...

en vissen ben je vast niet allergisch voor  :P