Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Rose anjers

Gestart door Payal, november 19, 2004, 15:15:19 PM

Payal

Hallo allemaal,

Ik kan mijn droom niet plaatsen.

Vannacht heb ik gedroomd over rose anjers. Ik liep ergens, ik zag verschillende bloemen, allerlei kleuren maar ik kocht rose anjers, verse bloemen. Ik zag vervolgens een vaas met die rose anjers erin maar op een of andere manier zaten ze niet rechtop, ze bogen om maar waren niet dood.
Daarna bevond ik me in mijn nieuwe appartementje.(Ik ben pas verhuisd en woon sinds kort op mezelf). Het waaide hard en de wind sloeg de ruiten kapot, want mijn ramen waren voorzien van dunne beglazing en er lagen scherven op de grond. Mijn broer pakte een stuk raamglas en probeerde daarmee mijn ramen dicht te houden.

Ik begrijp deze droom niet, meestal kom ik wel uit. Kan iemand mij helpen aub?

groetjes,

Payal

Ricca

Lieve Payal,

Roze is een kleur van liefde. Anjers duiden op een hartstochtelijke liefdesrelatie. Roze anjers is dus heel duidelijk. Dat je de anjers 'omgebogen' ziet, wijst erop dat de liefde moeilijk op kan bloeien (of, als het om een bestaande relatie gaat, niet meer springlevend is, eerder zieltogend).

Maar dan breekt de harde wind de ruiten in je appartementje. Glas staat vaak voor een barrière die je rond jezelf hebt opgetrokken. Om anderen op een afstand te houden. Je eigen stormachtige gedachten (de harde wind) maken een opening naar de buitenwereld. Je hebt korte metten gemaakt met datgene wat je gevangen hield... De scherven kunnen dus zeker geluk brengen. :D

Je broer (de kant van jezelf die de dingen graag onder controle wil houden) probeert het raam met een scherf weer te dichten. In dromen kan alles, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat hem (jou) dat lukt...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love