Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

een droom

Gestart door inzagirl, november 17, 2004, 12:52:42 PM

palomino

Lieve Inzagirl,
Het gaat er niet om dat je goed overkomt bij mensen,maar dat je je goed voelt met en in jezelf.Als je blij bent met jezelf en lekker in je vel zit dan zul je dat ook naar buiten toe uitstralen en dus zo overkomen... :)
Je kunt er van uit gaan dat hoe jij jezelf voelt...zo kom je ook bij anderen over.
Dus als jij je afvraagt waarom mensen jou zwart maken, dan denk ik in de eerste plaats dat ze niets beters te doen hebben dan zich met onbenullige dingen bezig te houden.En in de tweede plaats omdat jij je er onbewust voor openstelt...dat komt dus eigenlijk weer neer op wat ik hierboven al aangeef...Momenteel voel je je misschien wat onzeker en ben je een beetje wankel...dat merken ze aan je.
Dat betekent niet dat je iets fout doet maar wel dat het belangrijk is om aan jezelf te werken en niet zo veel aan jezelf te twijfelen...Inzagirl,vertrouw op het goede in jezelf en je zult merken dat de zwartmakerij bij je vandaan zal blijven... :D
Liefs en succes,Palomino

Pinky

Lieve Inza,

Wat je droom je dus vertelt is dat het je goed voelen niet afhankelijk is van de mening van anderen. Op het moment dat je je van dat beeld kan losmaken zullen grenzen verdwijnen en kan je dingen bereiken die je nu misschien nog niet voor mogelijk houdt.

Je heb alles wat je daarvoor nodig hebt al in huis, in je droom is het warm, gezellig en liefdevol. Het enige dat jij hoeft te doen is je daarvoor openstellen.

Ik zou er helemaal voor gaan want volgens mij ben je een toppertje.

Liefs, Pink