Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

begrafenis droom...

Gestart door anghie, november 15, 2004, 00:39:22 AM

anghie

Hallo dromenexperts!!!!

Vannacht droomde ik dat ik naar de begrafenis ging van mijn oom...(hij is overigens al jaren ziek....en contact tussen ons is er nooit echt geweest....)...hoe het momenteel met hem gaat.....geen idee...

Maar goed,mijn droom begint dat ik samen met mijn vriend een parkeerplaats zoek in een soort van parkeergarage...omdat we samen naar de mis in de kerk gaan....
we lopen samen richting kapel...dicht tegen elkaar aan.....en daar was het een soort van bonte kermis....we zaten dicht bij de deur,en de deur stond open.(het was eigenlijk een boeren  ronde deur...uit twee gedeelten)...even nadat wij plaats hadden genomen kwamen mijn ouders binnen (de broer van mijn moeder werd begraven)....en het was eigenlijk gezellig...we zaten bij de deur...lekker sigaretjes te roken ;)....en verder ging ook alles verkeerd....maar niemand vond het storend.............de kist kwam veel te laat.....pas tegen de tijd dat de dienst was afgelopen....en stond ook helemaal niet daar waar je hem zou verwachten...niemand was ook droevig....eerder blij ?!...het was ook niet stil,iedereen zat gezellig te kletsen enzo.....alsof het tot niemand doordrong dat het om een begrafenis ging....

welke les moet ik hieruit halen???..(ik kan maar niet achterhalen wat het belangrijkste is in deze droom......het overlijden van een familielid........of het een zijn....het samen zijn met de mensen die me het meest aan mijn hart liggen .... (vriend en ouders).... )

Liefs Angh

Pinky

Goedemorgen Angh,

Mooie droom en ik laat haar op me inwerken. Mijn eerste gevoel. Afscheid nemen is niet pijnlijk maar een onderdeel van leven. Waarom zou je alles willen vasthouden en controleren terwijl het eigenlijk ook best goed voelt als het niet in kaders is vastgelegd.

Liefs, Pink

Julia

Hoi Anghie,
Speelt er in je eigen leven iets dat je moet afsluiten of vergeten?

Je vraagt wat er belangrijker in je droom is, de dood van 'n familielid of het samenzijn met vriend/familie (je oom is toch ook familie?).

Misschien wil je zelf wel dingen ondernemen, maar denk je dat dat niet gepast is, of niet in goede aarde zal vallen bij anderen. Of ben jij juist degeen die de "regeltjes" maakt? Waarom moeilijk, als het ook makkelijk kan? Als het voor jouw gevoel goed is, dan is het goed.  Groet van Juul  :)

Ricca

Lieve Anghie,

Een begrafenis of een doodskist hebben in dromen gewoonlijk niets met de dood te maken. Het gaat om heel iets anders dat je 'ten grave draagt'. Een afscheid van iets. Misschien iets dat 'ziek' was (je schreef dat je oom al jaren ziek is). Er is een heel gezellig samenzijn, niemand is droevig, eerder blij. Het is dus echt een zeer positieve droom. De kist is symbolisch voor de afsluiting van een periode. De open deur is symbolisch voor de opening naar iets nieuws. Ik weet niet waar het om gaat, maar je zou kunnen denken aan het het bijleggen van een ruzie o.i.d.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

anghie

Hoi Juul.........,

Maybe is het inderdaad welzo dat ik iets af zou  moeten sluiten.......vergeten.......nee,dat nooit!Nooit omdat het een deel van mezelf is,een deel dat me veel heeft laten zien,en eerlijk gezegd nog steeds laat zien.Het is helemaal van MIJ!!!hetheeft me dingen van mezelf laten zie waarvan ik niet eens wist dat ik ze in me had......vandaar,...vergeten.........dat nooit!!!Opgeven.....dat ook nooit!!!!!Ik ken dat niet...ik heb vertrouwen .... bewust en onbewust .... ik kan gewoon niet anders!!!

Je zegt..."je oom is toch ook familie".. ja dat is natuurlijk ook zo,officieel dan,want ik voel geen verwantschap met die man,heb em al jaren niet gezien , en kan me niet voor de geest halen ooit meer dan 3 woorden met hemm gesproken te hebben......er is echt geen band tussen ons.......en ik weet eigenlijk niet eens of ik wel naar zijn uitvaart zou gaan mocht ie echt overlijden.Simpelweg omdat ik me af zou vragen wat ik daar zou doen......ik heb immers helemaal niks met die man,niks met zijn vrouw...en niks met zijn kinderen.......misschien voor mijn moeder dan.....(tis haar broer).......maar nee........zelfs dat zou een nee zijn,want ze weet hoe ik in elkaar zit,ik ben geen hypocriet........en ja,als ik eerlijk ben ,dan denk ik dat ze me in eerste instantie best kwalijk zou  nemen er niet te zijn.......maar het uiteindelijk zou ze het toch begrijpen......met de "familie" in mij droom bedoel ik dus eigenlijk de mensen die dicht bij me staan........mijn ouders (broers en zussen heb ik niet)en een paar nichten en neven van wie ik wie dat ze "echt"zijn ...
Tja , en dan is daar mijn vriend.......die NIEMAND van mijn "FAMILIE" kent .... mar hij is daar wel met mij!!Vandaar dus eigenlijk mijn vraag....wat verteld deze droom mij.........???

Liefs Angh

anghie

Lieve Ricca,

Het voelt positief...niet zozeer dat er een ruzie of meningsverschil bijgelegd moet worden,maar meer alsof me ingefluisterd wordt,dat ik vertouwen moet hebben in een goede afloop,vertrouwen in dat gene mijn gevoel me ingeeft...dat ondanks ik het soms anders voel,de mensen die het dichtst bij me staan (ouders en mijn vriend)...mij toch meer bij staan wanneer ik het nodig heb dan ik zelf denk....(ik heb namelijk het idee dat ikaltijd overal alleen voorsta)....Stiekem hoop ik daar ook wel op   ;) ...

Liefs Angh