Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

wekker

Gestart door huntres, november 12, 2004, 11:01:33 AM

huntres

ik ben vandaag echt helemaal dwars door de wekker heen geslapen  :o

voor ik ging slapen, sta ik meestal voor de spiegel wat na te denken en te prutsen. vandaag dacht ik na over hoe het zou zijn gegaan tussen manneke en mij als mijn moeder nog geleefd had. ik denk dat het stukken moeilijker zou zijn geweest een relatie te "krijgen" dan de situatie die zich wel heeft voor gedaan.
op het zelfde moment dacht ik ook dat mijn mammie van boven uit dit wel eens voor "mij" geregeld zou kunnen hebben. ik had ook de behoefte om samen met hem naar haar graf te gaan, om te "laten zien" en miss dus wel onbewust om te bedanken  :)

de droom van Aly in haar winkel (dingen kopen) wat te maken heeft keuzes maken bracht mij vanochtend aan het denken over mijn droom.
ik droomde dat ik opzoek was naar een model paardje, waarom weet ik niet. dit doet mij denken aan het shetlandertje met twee kanten uit mijn "stukjes" droom. deze shetlander zou mijn twee kanten weer geven.

ik heb s'avonds nog met manneke gebeld en over mijn opleiding gehad, ik weet dat ik er mee kan worden wat ik wil - ookal weet ik nog nie wat dat is  ??? - maar het gaat mij een half stapje te snel. manneke zei dat ik dan miss nie de goede opleiding heb gekozen, het ligt nogal praktisch, ook met motoren enzo.

in droom was dus opzoek naar een nieuw model paardje, ze mochten nog best prijzig zijn, waarom weet ik niet, maar ik had er wel geld voor. ondertussen bleek ik ook nog "achterna gezeten' te worden door mijn zusje. mijn neefje (mijn moeders kant) probeert dit te voorkomen, ik weet overigens niet waar mijn neefje zo plots vandaan kwam.
het lukt hem het iets uit te stellen dat mijn zusje mij vind. ik kon nog snel even langs de plekken - ik geloof in de V&D - waar de model paardjes stonden. ik kon niets vinden en wilde eigenlijk verder zoeken, maar mijn zusje kwam dus.
terwijl mijn neefje (erik overigens) mijn zusje nog probeerde af te leiden probeerde ik me nog te verstoppen, te vergeefs natuurlijk.

ik werd wakker, de wekker stond aan (wat ik 1x nog gecheckt had toen ik voor ik dit droomde) maar was - schijnbaar- niet af gegaan. het was ook hoogste tijd om op te staan. ff douchen zat er niet bij, moest een beetje door werken. ik heb verder niet echt stil kunnen staan bij de droom en in de spiegel zag ik gigantische wallen onder mijn ogen. maar goed. ik aan me pa gevraagd of me wekker af was gegaan, en die had em wel gehoord  ??? :o

zijn jullie het met mijn uitleg eens ?? of denken jullie er anders over?

Muts

Citaat van: huntres op november 12, 2004, 11:01:33 AM
ik had ook de behoefte om samen met hem naar haar graf te gaan, om te "laten zien" en miss dus wel onbewust om te bedanken  :)
:) eeeey je hebt mij nog nooit 'laten zien' :P hihi
sorry moest ff  :-*

Citaat van: huntres op november 12, 2004, 11:01:33 AM

ik heb s'avonds nog met manneke gebeld en over mijn opleiding gehad, ik weet dat ik er mee kan worden wat ik wil - ookal weet ik nog nie wat dat is  ??? - maar het gaat mij een half stapje te snel. manneke zei dat ik dan miss nie de goede opleiding heb gekozen, het ligt nogal praktisch, ook met motoren enzo.

dat heb ik je toch ook wel eens gezegd  ;)  maarja ik vind opzich dat je op de middelbare school veel te veel druk hebt om een opleiding te kiezen.. je moet en je zal... ik heb al meerdere mensen gesproken van ons havo 5 die nu al gestopt zijn en gewoon even een jaartje gaan werken/reizen en orienteren..... die opleiding die je doet is veehouderij... maar jij wilt/wou paardenhouderij... en dit is breder.... sowieso zijn opleidingen heel breed geworden.. aan de ene kant positief , voor diegenen die vanalles wat willen leren, maar aan de andere kant negatief want sommige dingen interesseren je gewoon niet.....

maarja of jij jezelf in die opleiding vind passen... daarin ben jij degene die dat het beste kan voelen...

en over die wekker... maybe heb je em zelf uitgezet en ben je weer in slaap gevallen... had ik ook.. had mn wekker altijd op dezelfde plaats staan en maakte iedere ochtend dezelfde beweging en op een gegeven moment kon ik het zelfs in mn slaap uitzetten...en niets doorhebben...

:-* anneliesje

ps: aangezien ik zelf ook nog heel erg zit met of ik nou wel of geen psychologie wil doen *teveel interesses*  heb ik van meneer zomer allerlei cd roms met studiekeuze dingen gehad... veel beter dan wat we in de derde klas hadden (dat vage programma)... mag je ook wel een keer proberen...

Blackdragon

je zou ook eens met de decaan op jou school kunnen praten, dit word bij ons iig heel veel gedaan door mensen die twijfelen.

grtz mathijs

huntres

tis ook wel fijn dat het zo breed is, kan ik veel kennis op doen, das het probleem niet. het gaat alleen te snel, je moet te snel dingen regelen.

heb nu bijv. gehoord dat het project waar ik nu mee bezig ben, de vorige dat het gedaan moest worden er keer twee keer zo lang de tijd werd gegeven...

probeer alleen verklaring te vinden van mijn droom in verhouding tot mijn leven nu

Muts

:)

is toch logisch dat het sneller gaat.. bij de eerst moest je het nog leren.... nu moet je het kunnen.. ???

huntres

neej we moesten toen ook iets leren, en nu weer, het gaat nu om totaal iets anders  :(