Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn droom

Gestart door 7up, november 07, 2004, 22:35:13 PM

7up

Mijn droom van vannacht... Zoiets is bij mij in real life ook gebeurd en ik vond mijn droom nogal schrikwekkend.

Vannacht was ik pas na 2 uur thuis, en lag ong. half 3 in mijn bed.

Ik had gedroomd dat ik bij mijn oma op de bank zat, en dat er 2 vreemde mannen haar kamer inkwamen (huiskamer), ik zat dar op de bank tv te kijken. Dat doe ik daar meestal... Mijn oma was er niet, niemand was thuis. Ik zat daar, en die 2 mannen kwamen de kamer in. Ze trokken mijn schoenen uit... Ik vond dat raar en vroeg waarom ze dat deden. Ze zeiden niets, en ik  had nog niks in de gaten. Ik keek gewoon door naar mijn programma. Toen begonnen ze mijn aan mijn vest... En zelfs dát liet ik gebeuren... Totdat ze bij mijn broek begonnen. Ze wilde me broek uittrekken. Ze waren met z'n 2'en, en ik alleen... Die man die mijn broek wilde uittrekken heb ik geschopt, maar die andere hield ineens een mes bij mijn keel... Gewoon ineens was die mes daar. Ik durfde nix meer en heb alles maar laten gebeuren... Alle 2 de mannen gingen verder en kleedde me helemaal uit..... En tja... Hét gebeurde ook... Ik weet niet wat deze droom te betekenen heeft maar als iemand enig idee heeft hoor ik et graag.............

Liefs Quadique

7up

Ricca

Lieve Q,

Je zit in de droom in een veilige en vertrouwde omgeving (bij je oma op de bank) tv te kijken. Je bent daar alleen, niemand is thuis. Misschien vóél je je ook een beetje alleen. Tv kijken = naar beelden kijken, bijvoorbeeld herinneringen. Waarschijnlijk ben je je een beeld aan het vormen over iets dat gebeurd is...
Dan komen die twee mannen binnen en dwingen je onder bedreiging van een mes tot seks. Ik weet niet op welke gebeurtenis in je leven dit betrekking heeft, maar het heeft in werkelijk waarschijnlijk niets met seks te maken. En zeker niet op de manier waarop het in de droom gebeurt, dat is een symbolische uitvergroting. Wel heeft het met een soort geweld te maken. Blijkbaar is er op een of andere manier inbreuk gemaakt op je persoonlijke ruimte, heeft iemand jouw grenzen overschreden - en dat kan op allerlei gebied zijn. Je hebt het toegelaten omdat je bang was (de symbolische dreiging met het mes), maar nu zit je met tegenstrijdige gevoelens. Je voelt je bijna schuldig dat het gebeurd is, maar het heeft natuurlijk niets met schuld te maken.
In de droom onderzoek je dus die gebeurtenis. Om duidelijkheid te krijgen over je gevoelens. Wat heel duidelijk wordt, is dat je eerst niets in de gaten had (het gedoe met de schoenen). Je blijft gewoon tv kijken en dan besef je pas hoe erg je het gevonden hebt. Om het maar triviaal te zeggen: je voelt je gewoon verneukt! Hoewel in de droom geen boosheid voorkomt, is het ook duidelijk dat je ergens goed kwaad om bent. Misschien had je jezelf nog niet toegestaan om kwaad te zijn, vanwege dat schuldgevoel, en dan is het de bedoeling van de droom om jou daarbij te helpen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love