Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dromen in kleur

Gestart door rammetje, november 06, 2004, 00:10:05 AM

peter put

...
ook al wens ik Ricca's mooie bijvoeging over de aard der
chakrakleuren niet te ontmoedigen;
deze klop perfect,
maar persoonlijkheidsverschillen+verschil in spirituele oorsprong
kunnen bijdragen tot wat een ingewikkelder gradatiesysteem of betekenis van kleur.....

bvb; ik geniet van de geur van vers-gemaaid gras,
(groennn)maar ik ken mensen die hier een probleem mee hebben, vooral omwile van gebeurtenissen in het verleden, jammer genoeg gelinkt aan dit groen gras,....)

om het even wat moeilijker te maken.....

peter "fluo-paars neushaar" pan

plukje

hahahaha peter put je kan het mooi brengen....ik begrijp dat ik je aan het denken heb gezet over mijn vraag ....dat heb ik dus ook.
ik droom veel maar kleuren vielen me eerst niet zo op, maar nu ik ergens iets erover gelezen had worden bepaalde kleuren naar me toe getrokken ...ik sta momenteel heel positief in het leven ondanks tegenslagen en dergelijke ...mijn nu nieuwe titel shambhala master helpt me er een handje bij.
ik heb nu sinds een tijdje een shambhala symbool onder mijn kussen en ik merk dat mijn dromen nu duidelijker en sterker zijn dan ooit en af en toe komen er bepaalde kleuren naar voren waaronder dus het roze bootje ...ik genoot er dan ook van om te lezen wat het betekende....wie weet wat de toekomst mij nog biedt ..ik geniet in ieder geval

Violet

Hallo Ricca,

Ik lees net je mooi omschreven uitleg over kleuren in dromen en de chakra's. Ook over helderziende, kunstenaars o.a. en hoe belangrijk kleuren in dromen zijn en hun betekenis.

Ik was bezig met de kleur groen die veelzeggend is als deze kleur fris en helder te zien is een droom.

Dank voor je mooie aanvulling  :-*

Violet ♥

Carla

Violet, Ricca is helaas een aantal jaren plotsklaps verdwenen, ev kun je er hier meer over lezen: https://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php?topic=5271.0

Violet

Hallo Carla en alle forumleden,

Dank voor je bericht en meteen ook een droevig bericht omdat Ricca plotsklaps weg was.

De topic, die heeft flink wat bladzijde om te lezen, maar ik proef daar uit dat iedereen Ricca mist en niemand haar meer heeft kunnen bereiken. Wellicht heeft haar boek schrijven de doorslag gegeven omdat een boek schrijven veel van je vergt en je niet al je aandacht nog op andere dingen kunt richten.

Herkenbaar... het moet te behappen blijven. Het is de reden dat ik redactie werk over dromen etc. heb afgestoten vorig jaar.

Het speculeren over iemands plotse weggaan, zonder afscheid te nemen, blijft lastig over het hoe en waarom. Het is als vissen in het Universum waar alles rechtmatig gebeurt.
Ook voor Ricca zal dit gelden net als voor iedereen :) 

Waarom ik uiteindelijk toch heb besloten om me te registreren, is dat het onderdeel tarot bij jullie mooi wordt verwoord o.a. en iemand mij er opmerkzaam op maakte en compliment gaf over dit onderdeel.

Het mooie schrijven van Ricca viel meteen op in de kleurentopic. Ik had inderdaad naar haar profiel gezocht om te zien hoe lang zij al verbonden was aan het forum en dat was zeker lange tijd.
Voor mij voelt Ricca, (waar ze ook is) aan als een liefdevolle vrouw die verbonden is met haar Zelf en ziel, maar ook de mensen om haar heen die ze op mooie wijze heeft kunnen helpen via dit forum. Zo hebben we allemaal taken en doelen op de aarde en vooral ook lessen om te leren. Alles is tijdelijk op Moeder Aarde en dan kan het zijn dat je iemand tegenkomt, (geen toeval) die je helpt maar die ook weer weggaat waar meestal anderen mensen voor terugkomen.

Dank en de reacties van ieder is hartverwarmend en hun speurtocht die gestrand is, is verdrietig maar ondanks dat is contact altijd mogelijk van uit je hart en voelen we misschien wel Ricca is...  :)

Ik ben dan niet voor niets op haar topic over kleur gestuit door een droom met kleur, geen toeval!

Carla, de link naar de tarottuin gaf een error aan, misschien nog op te lossen. ;)   

Dank allen,
Violet ♥