Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Nachtmerries???

Gestart door Rosalie, november 05, 2004, 07:43:27 AM

Rosalie

Hallo,

Wat betekenen nachtmerries eigenlijk?? Geven die ook een boodschap net als dromen??  ??? ???

Vannacht droomde ik namelijk over een soort bak van glas die kwam tot borst hoogte. Daarin lag een bol (glas) met een draak erop. En ik stond die bak maar als jeje hoofd in die bak deed kwam er een galuid uit en dat heeel evil was. Je wilde dan eigenlijk in de bak, maar daar was het slecht. En toen werd ik wakker van mijn eigen gegil!! Ik kon nog wel mijn hoofd terug trekken gelukkig...

huntres

ik weet niet of jij een wijsneusje bent en graag/veel je neus in (andermans) zaken steekt.

maar als dat zo is, kan dit wel een waarschuwing zijn dat je daardoor enge/evil dingen kunt meemaken. mensen kunnen ook misbruik van je maken he...

Rosalie

HAHAHAHA nou je slaat de spijker op zijn kop HAHAHAc ;D ;D ;D

Ik ben nogal een wijsneus EN steek mijn neus ook nog eens graag in andermans zaken... goed les geleerd ik zal eens inbinden!!

Dank je wel!!  :-*

huntres

hahaha nou mooi, hopelijk doe je wat mee :)

ik ben dat ook regelmatig hoor ;) dus was ook een kijkje voor me zelf  :D