Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Dromen.....

Gestart door fairy, november 02, 2004, 13:15:40 PM

fairy

Na lang weggeweest te zijn ben ik er weer.
De laatste tijd heb ik niks anders dan nachtmerries en als ik Ã,´s morgens wakker word ben ik nog moe. Zit al een hele tijd (nou ja, 3 jaar) niet lekker in mijn vel. Hoe kun je van die nachtmerries afkomen?? Want dit heb ik sinds een tijdje en daarvoor (bijna) nooit.
Beetje vaag misschien, maar het is lastig uit te leggen! ::)

huntres

neem een dromen vanger!

ik weet dat je dan op bepaalde dingen moet letten, ik weet niet of je Black Dragon kent maar miss kan je hem daar over Pm'en...

als je ook weet waardoor je die nachtmerries hebt , bijv je wordt gepest, zou je ook kunnen proberen die "nachtmerrie" bron minder te maken.

hopelijk slaap je binnen kort wat beter !

fairy

Helpt een dromenvanger echt dan??
Blackdragon ken ik niet.....
Misschien weet ik wel waardoor ik die nachtmerries krijg, maar dat is niet door pesten ofzo, want ik wordt (gelukkig) niet gepest :)

Opti-Mystique

Hallo Fairy,

Mijn idee is dat jouw nachtmerries voortkomen uit een aantal zaken die je voor je zelf nog niet afgewerkt hebt (wellicht de oorzaak van het feit dat je al 3 jaar niet lekker in je vel zit?). Nachtmerries zijn vaak situaties waarin je je ongemakkelijk voelt en "ergens" voor op de vlucht wilt slaan. Dit zou kunnen staan voor het weglopen van je problemen in het dagelijks leven.

Ik ben geen droomexpert, maar wellicht kun je eens wat nachtmerries in het forum beschrijven. Er zijn hier namelijk wel een aantal mensen die je zouden kunnen helpen bij de interpretatie hiervan, zodat voor jou misschien duidelijk wordt of er een probleem is waar aan gewerkt moet worden...

Liefs van Dolf

fairy

ik wil inderdaad op de vlucht uit de werkelijkheid, dat is zeker. mijn leven is al 3 jaar ene puinhoop en om hieruit te komen heb ik zeker weten hulp nodig, maar het probleem is dat ik niet weet waar ik met mijn verhaal moet beginnen.
ben niet zo goed om dromen volledig op te schrijven maar kan wel voorbeelden noemen: vannacht droomde ik dat iemand achter mij aan zat die me eerder die droom verkracht had (heb ik niet meegemaakt, maar later wist ik dat ineens).
heb ook regelmatig gedroomt dat er iemand mij achterna zat in een bos en op het laatst krijg ik het zo benauwd in de droom dat ik steeds op hetzelfde moment wakker word.
nu weet ik even geen dromen meer, meestal als ik wakker word vergeet ik ze vrij snel.

huntres

moet je ff in de leden lijst kijken onder de B van Black Dragon ;) kan je hem pm'en :)

verder denk ik dat je er in jou geval eerst wat moet gebeuren aan de puinhoop van jou. wellicht brengt een dromenvanger wat verlichting, 1 nachtje nachtrust ofzo ;).

ik weet niet hoe jou -thuis- situatie is maar miss aankloppen bij familie??