Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

rare droom

Gestart door rammetje, november 02, 2004, 09:11:59 AM

rammetje

Hoi allen

Normaal kan ik wel iets met mijn dromen,deze droom is voor mij niet helemaal duidelijk.

We gingen het huis binnen van iemand die we kennen,we hebben daar echter geen contact mee in de zin dat we bij elkaar op bezoek gaan in het dagelijks leven.. het zijn mensen die we via de kinderen kennen.

Ik was met mijn dochter en mijn man, de vrouw des huizes was druk in de weer met van alles en nog wat.Verder zat er een vriendin van haar met haar vriend wat tevens een buurvrouw van ons was.Er zat nog een "oude"kennis van mij waar ik het contact een paar jaar terug mee verbroken heb. Verder zat er nog een onbekend stel.Ik had niet echt het gevoel dat we welkom waren,het was avond de tuindeuren stonden open en de onbekende vrouw en de oude kennis gingen op een gegeven moment buiten zitten. Na een oppervlakkig gesprek met mijn oude buurvrouw het ging over een bbq ::) begon die onbekende man met me te praten,ik zag ineens allemaal vlekken op zjin arm en ging een stuk keukenrol halen wat ik natmaakte en maakte het schoon bij hem.Zijn vrouw/vriendin vond dit niet zo leuk.. zei niks .. zij en die oude kennis zwegen eigenlijk de hele avond. De oude kennis stond op een gegeven moment op en ging naar huis.(ik weet dat zij geen goed contact heeft met de vrouw des huizes dus verbaasde me het eigenlijk wat ze daar nu deed0
Maar goed ik kon er niet echt mee zitten dat ze er ook was.

De tuindeuren die dus open stonden , het was een mooie avond en helder licht de hemel was nog strak blauw zie ik ineens mijn man op zijn fiets voor bij fietsen.. ik dacht nou ja het zal wel.
De kinderen van de vrouw des huises waren boven aan het spelen. Mijn zoontje was thuis die lag te slapen... ik zie mezelf toch op een gegeven moment met hem aan mijn hand daar de kamer binnen komen, hij wilde toch ook even mee.

De vreemde man wilde steeds een gesprek met me aanknopen met hem heb ik dan ook een gesprek gehad al weet ik niet waarover het ging in mijn droom.

Ondertussen was het half 1 snachts en nog steeds licht buiten.Het was maandag een soort feestdag want iedereen was vrij.
De volgende dag had ik nog steeds het gevoel dat het maandag was , ik vergat daardoor naar mijn werk te gaan smiddags, savonds drong het tot me door dat het dinsdag was ipv maandag en dacht shit.. ze hebben niet gebeld van het werk om te vragen waar ik bleef.De volgende ochtend woensdag dus ik schaamde me best wel voor het feit dat ik vergeten was naar mijn werk te gaan,ik moest ze onder ogen komen en eerlijk zeggen wat de reden was voor mijn afwezigheid dat deed ik ookze moesten er echter om lachen en waren niet boos.Ze zei we dachten al zoiets en het was niet druk die middag vandaar dat we je niet gebeld hebben.

Hopelijk ziet er iemand een duidelijke lijn in.. sommige dingen kan ik wel plaatsen anderen niet.

Groetjes Rammetje

Pinky

Goedemorgen Rammetje,

Alhoewel ik nog niet zo heel veel ervaring heb met het duiden van dromen, wil ik wel een poging wagen. Het feit dat je een huis binnentreedt van iemand die je wel kent maar waar je normaal gesproken geen contact mee hebt, betekent volgens mij dat je een onbekend deel van jezelf betreedt. Je doet dit in gezelschap van je man en je dochter, die delen van jezelf die wel bekend zijn.

De vrouw des huizes ben je vervolgens zelf en je bent druk met van alles en nog wat . Druk zijn met van alles en nog wat kan een manier zijn om een bepaalde zaken te ontwijken. Kan het zijn dat je al die ââ,¬Å"onbekenden inclusief die oude kennis waar je het contact mee hebt verbrokenââ,¬? liever niet opnieuw tegenkomt. In je droom sluit je dat deel letterlijk buiten door het zwijgend in de tuin te plaatsen. Het stoort je niet dat het er is maar het moet niet met je in contact treden.

Toch is er één deel dat zich niet zo makkelijk  opzij laat schuiven en dat is die onbekende man (het mannelijk deel staat natuurlijk vaak voor actie).  Wat hij je wil zeggen dringt niet echt tot je door . In plaats daarvan poets je de vlekken die hij maakt weg. Toch heeft hij blijkbaar wel iets van jezelf aangeraakt want ineens zie je je man voor bij fietsen. Een stukje vertrouwd zelf weg maar dat wordt onmiddellijk vervangen door je zoontje die toch nog even langs komt.

Wat ik wel opvallend vind is dat het niet donker wordt buiten. Donker kan dingen bedekken maar je donkere kant is ook datgene wat je het liefst voor de buitenwereld verborgen houdt.  Het lijkt er dan ook op dat je in je droom de confrontatie met je schaduwkant hardnekkig wil vermijden. En blijkbaar heeft dat stukje te maken met iets dat je misschien liever even over zou doen ââ,¬?want de volgende dag heb je het gevoel dat het nog steeds maandag isââ,¬?.  Het gegeven Maandag vind ik in deze drom ook wel opvallend want de Maan staat van oudsher voor introspectie. De dag daarna moet je de ââ,¬Å"buitenwereldââ,¬? onder ogen komen en je schaamt je een beetje om te moeten vertellen wat de reden is van het feit dat je niet op je werk bent geweest. Maar hun reactie blijkt alleszins mee te vallen.

Samengevat wil je droom je volgens vertellen dat het tijd om wat aandacht te besteden aan iets dat je lang hebt weggestopt en dat je de tijd mag nemen die je hiervoor nodig hebt. Door met dit deel van jezelf in contact te treden kan je het de plaats geven in je gevoelswereld (de tuin) en kan je het in het licht plaatsen (het wordt niet donker in die tuin). De deur tussen huis en tuin is al open dus het begin van de verbinding tussen deze twee is al gemaakt. Nu alleen de eenheid nog.

Liefs, Pink

rammetje

He Hoi Pink

Allereerst bedankt voor je duiding. Er zijn momenteel wel een aantal dingen in mijn leven die mij bezig houden.. dat is meer innerlijk nog , het kan/mag nog niet naar buiten toe omdat ik iets over mijn eigen verleden aan het uitzoeken ben.. misschien heeft het hier mee te maken?

De mensen in mijn droom ken ik persoonlijk niet heel goed oppervlakkig contact door school , verenigingsleven ect.
De oude kennis daar zit deels nog wel oud zeer, ik heb het er toen op een ram manier uitgegooid  :) wat mij dwars zat , goed dat was iets van mij.. de enige manier hoe ze mij dwars kan bomen is via mijn zoontje.. die van haar en die van mij zitten samen in 1 klas en ze mogen van haar niet samen spelen.Niet dat ze dat in het geheel tegen houdt maar goed die van mij mag niet bij haar zoontje op zijn kinderfeestje  komen haar zoontje komt wel bij mijn zoontje op zijn feestje..rare situatie.... ik ga er eens over na denken ... ik denk wel dat je een eind in de goede richting zit.
Soms zou ik die situatie wel eens over willen doen ja dat heb ik vaak gedacht... aan de andere kant het was onvermijdelijk van mijn kant ik had het te lang laten borrelen van binnen zodat de emmer echt over liep.
In dit opzicht was dit een duidelijke les ik ben niet van haar af zolang er kinderen zijn die bij elkaar in de klas zitten ect in dat opzicht had  het anders gemoeten. Ik ben er niet rouwig om dat zij in het rijtje oude kennis is belandt :) Dit is enkele jaren terug gebeurd,kom haar regelmatig tegen en dat zal blijven dat is niet het ergste.

Thanks

rammetje

Ben nog iets vergeten in mijn droom , ik ben ook nog de tuin in geweest , toen de oude kennis en de onbekende vrouw daar zaten.. ik keek omhoog naar het openstaande raam op de bovenste verdieping om een glimp van de kinderen van de vrouw des huizes op te vangen... dit was nog voor ik met mijn zoontje de kamer binnen kwam.

Pinky

Hoi Rammetje,

Een tuin staat voor je gevoelswereld en kinderen voor het kind in jezelf. Je bent heel evn de gevoelswereld ingestapt op zoek naar ... en vervolgens teruggevallen op iets dat vertrouwd is?

Wat natuurlijk ook zo is, is dat het kind in jou de wereld onbevangen tegemoet treedt. Misschien een aanwijzing om het "oud zeer" even los te laten zodat het op een natuurlijke wijze tot een oplossing kan komen.

Liefs, Pink

En de bovenste verdieping zou richting te veel denken kunnen wijzen, de hoofdpijn van de Ram als ik het goed heb,

palomino

Hoi Pink en Rammetje,

De tuin kan volgens mij ook heel goed op de buitenwereld duiden...Het gevoel dat ik bij de droom in z'n geheel krijg is dat je dingen op een afstand wil houden,ergens niet mee geconfronteerd wil worden...maar tegelijkertijd zou het er ook op kunnen wijzen dat je zaken vanaf een afstand zou moeten bekijken en niet alles op jezelf zou moeten betrekken...
Liefs Palo

rammetje

Ik kan het allemaal plaatsen ... het innerlijke kind... afstand alles ja.. typisch.. hoe dit allemaal doorwerkt en nu ik dit lees.. komt er een periode aan die hiermee verband houdt(astrologisch bekeken) Verleden heden..
De confrontatie kan ik idd nog niet aan omdat er nog een boel zaken niet duidelijk zijn misschien dat ik het op die manier van een afstand probeer te bekijken om er gevoelsmatig niet in verstrikt te raken?
Die droom over de oude kennis.. ik vertelde daarin dat ik het op een nogal rammerige manier.. zo van pats boem alles eruit gegooid wat me dwarszat over die persoon , ik gaf idd aan dat ik het niet meer op die manier wilde omdat het uiteindelijk ook niets opleverd.. dus zit ik nu allerlei manieren te bedenken.. ... en zolang ik nog geen zekerheid heb over de waarheid kan ik de confrontatie nog niet aan met mijn (ouders) mochten mijn vermoedens waar zijn dan komt er nl heel wat boven water. Kan het innerlijke kind zoals jullie het beschrijven dan staan voor mij zelf ik zelf als kind? Op die manier kan ik het wel plaatsen ook.

rammetje

Pink je schrijft om het op een natuurlijke manier tot een oplossing te laten komen.. ook dat heb ik overwogen.. ik weet dat het antwoord komt het kan op vele manieren dus als ik het echt wil weten komt het wel.. misschien is het de tijd nog niet..

Dat ik teveel in mijn denken zit zeker hiermee dat is duidelijk..de hoofdpijn valt mee ;)

thanks beide

Ricca

Hallo Rammetje,

Je bent met een groep mensen in een huis. Vage bekenden of onbekenden of bekenden met wie je al enige tijd geen contact meer hebt, staan vrijwel altijd voor bepaalde aspecten van jezelf. Je hebt dus een ontmoeting met verschillende kanten van jezelf. Wat je hieruit op kunt maken is iets over jezelf (en niet over de betreffende personen zoals ze in werkelijkheid zijn). De open tuindeuren bevestigen het idee van een ontmoeting met jezelf: ze bieden zicht op/toegang tot de tuin (= je innerlijke wereld, het gebied van groei en bloei in jezelf).

Je man en kinderen kunnen ook aspecten van jou vertegenwoordigen, maar ze kunnen ook gewoon voor zichzelf staan. Ik vermoed dat laatste. En de droom gaat dan over de onbekende kanten van jezelf. Nu is het aan jou om van al die vage/oude bekenden te ontdekken wat zij jou over jezelf duidelijk willen maken. Ik kan dat niet voor je doen, want ik ken ze niet. Je kunt je bij elk van hen (ook die oude kennis) afvragen wat de overeenkomst is tussen jou en deze persoon. Maak van elk van deze personen een beschrijving alsof je aan een buitenstaander precies uitlegt wat voor persoon het is. Benoem al zijn/haar eigenschappen enz. Zodra een beschrijving je aan iets in jezelf doet denken, heb je gevonden wat je zocht.

Het onbekende stel is een ander verhaal. Wat zij jou te zeggen hebben, moet uit de droom zelf blijken. De vreemde man wil steeds met jou praten, zich aan jou kenbaar maken. Als man is hij waarschijnlijk een kant van jou die met het dóen/handelen te maken heeft. Je ziet allemaal vlekken op zijn arm en gaat die wegpoetsen. De arm is - als verlengstuk van de hand - ook een symbool voor handelen. Maar er is iets mis met het handelen. De vlekken wijzen op het gevoel dat je iets verkeerd gedaan hebt. Je poetst de vlekken snel weg... blijkbaar wil je ze niet onder ogen zien... Later heb je wel een gesprek met deze man. Het maakt niet uit dat je je niet meer herinnert waarover dat gesprek ging. Op een onbewust niveau heb je contact gehad met dit deel van jezelf en daardoor zijn er waarschijnlijk toch al veranderingen in jezelf in gang gezet.

Na afloop van het gesprek is het half een 's nachts: de nacht (een periode van inkeer) is nét begonnen. Daarbij is het nog helemaal licht: dit wijst op bewustwording, opheldering, licht in de duisternis. Bovendien is het een maandag (de Maan is ook een symbool van inkeer en bewustwording). En het is een feestdag: je mag je verheugen over deze droom!

Als je man gewoon zichzelf is in de droom, is hij eerst met jou aanwezig in het huis en later zie je hem doodleuk voorbijfietsen... alsof hij toch niet aanwezig is?
De kinderen in de droom zouden iets kunnen zeggen over jouw moederlijke kant.  

Het is me niet duidelijk of je het laatste stukje (vergeten naar je werk te gaan) gedroomd hebt of dat het écht gebeurd is. Zou het echt zijn, dan is het wel een mooie stunt! Ik heb zelf ook eens zoiets meegemaakt. Een hele zaterdag gedacht dat het zondag was, en pas 's avonds tot de ontdekking gekomen.... dat er nóg een zondag aankwam. ;D Hoe het ook zei, de verwarring maakt duidelijk dat de droom een flinke impact op je gehad heeft.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rammetje

Hoi Rica

Dat laatste stukje hoorde ook bij mijn droom over het werk, en ik droomde hem maandagnacht in dezelfde droom , dinsdag werk ik smiddags, en werd wakker met het gevoel Oke het is dinsdag vanmiddag werken en niet vergeten dus zoals in de droom :)

In die oude kennis daar ben ik voor mezelf achter dat is een stuk over mij en mijn moeder. Ik heb het gevoel dat mijn moeder iets voor mij verborgen houdt iets wat voor mij belangrijk is om te weten.De oude kennis haar leven bestond alleen uit leugens daarom ontplofte ik op een gegeven moment en heb het contact verbroken Oke voor mij is duidelijk uit de droom dat de oude kennis verband houdt met mijn moeder.. en ook dat ik 3.5 jaar na de explosie iets uit mijn onderbewuste heb geprojecteerd op die oude kennis.
De onbekende man zou voor mijn vader kunnen staan? Omdat ik daar ( een heel verhaal) mjin twijfels over heb,dit houdt me bezig op allerlei manieren zo van hoe kan ik dit het beste aanpakken om er achter te komen of het wel of niet zo is wat ik vermoed..Wat de vrouw en haar vriend in dit verhaal doen geen idee nog , de onbekende vrouw ga ik ook nog laten bezinken.

Alvast bedankt voor je duiding.

Groetjesss

Ricca

Hallo Rammetje,

Het kan heel goed zijn dat de oude bekende je moeder voorstelt, als je op een of andere manier nu bij je moeder soortgelijke gevoelens hebt als destijds bij haar. Maar schuif de mogelijkheid dat zij daarnaast (op een ander niveau) ook een deel van jouzelf voorstelt, niet te snel terzijde. Eigenlijk stelt ieder droompersonage op een dieper niveau altijd een stukje van jezelf voor. Vergeet ook niet dat er duidelijke symbolen in de droom zitten die op inkeer in jezelf wijzen.

Soms hebben wij weerstand om de diepere lagen van een droom te onderzoeken en geven we er de voorkeur aan te denken dat die onaangename persoon op iemand anders betrekking heeft en niet op onszelf. Onderbewust nemen we een heleboel ongewenste trekjes in onszelf waar, misschien nog wel meer dan in anderen, en er bestaat geen betere manier om over onszelf te dromen dan door over anderen te dromen - vooral als het om een minder prettig trekje van onszelf gaat.

Als de onbekende man inderdaad je vader voorstelt, dan zou daarvoor in de droom een aanwijzing te vinden moeten zijn. Bijvoorbeeld een detail in zijn kleding of uiterlijk, haarkleur e.d., misschien een stopwoordje, een kenmerkend gebaar... Of het gevoel dat hij bij je oproept. Iets, hoe klein ook, dat hem verbindt met je vader.

Altijd ingewikkeld, die dromen met veel personen. Je kunt ook om een vervolgdroom vragen, waarin je bijvoorbeeld over een van de personen meer duidelijkheid krijgt.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rammetje

Hoi Rica

Ik heb daar ook over nagedacht de mogelijkheid dat het idd iets over mij zegt,de oude kennis die trekken van mijn moeder heeft en tevens op mezelf kan slaan, het zijn idd veel personen in de droom wat het ook iets ingewikkelder maakt alsof het nog niet ingewikkeld genoeg is :) Het geen mij opviel is die oude kennis en de onbekende vrouw die samen in de tuin gaan zitten om vervolgens te zwijgen , net alsof er iets niet naar boven mag komen nog , misschien zit ik in de verkeerde richting maar ik heb het gevoel dat er iets voor mij verzwegen wordt en dat de onbekende man mij iets wilde zeggen alleen in de droom werd niet duidelijk wat. Ik ben de laatste weken iets aan het uitzoeken over mijn achtergrond en ouders , gevoel zegt dat de droom daarmee verband houdt..... vervolg komt hier ook denk ik wel op.. Ik heb dit soort dromen in andere varianten welliswaar en voor andere doeleinden wel vaker gehad in mijn leven , waar in later de antwoorden uiteindelijk dmv de dromen ect kwamen.

Thanks again... je toelichtingen zetten me aan het denken en geven me denk ik ook een zetje in de juiste richting :)

rammetje

Ik heb nog een korte droom onthouden van vannacht misschien houdt hij verband met de vorige.

Ik was met mijn collega's op kraamvisite bij een collegaatje, een mooi meisje... we gingen met zijn vieren weg bij haar.. 1 mannelijke collega die reed ikzelf en twee vrouwelijke collega's we gingen met de auto op weg naar een bowlingbaan die een paar km verderop moest zijn.
Na een aantal km wees ik ze de weg in mijn droom waar het kon zijn. Hij had de auto geparkeerd , ik liep weg bij ze met een fiets!!! in mijn handen en zei ze dat ik wist waar het was.... een vrouwelijke collega liep achter me aan , de rest geloofde het niet zo dat het daar was, het was onder aan een dijkje een stenen gebouwtje met kegels erop witte kegels met een rode rand erom heen in een groen neonlicht erom heen weer,met een trap naar beneden , ik weet niet hoe ik de trap af ben gegaan met mijn fiets maar goed we stonden beneden buiten bij de trap ik met mijn fiets in mijn handen en mijn vr collega die tevens mijn meerdere is. De andere twee stonden boven en zeiden dat de ingang boven was. Mijn meerdere zei laat de fiets maar hier achter want die krijg je niet naar boven op die trap. Ik deed dat niet want naast de trap was een rand plat van 30 cm breed en reed daarop mijn fiets naar boven... mijn meerdere stond erbij en keek ernaar en ik hoorde haar bij wijze denken... eigenwijs ;D
Toen werd ik wakker.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik zondagavond dus met de zelfde personen op kraamvisite ben geweest en ik ook toen met de zelfde mensen in de auto zat. Alleen in mijn droom reden we de andere kant op , richting een bowlingbaan.  :)

Ricca

Hallo Rammetje,

Het zou kunnen zijn dat je droom met de verhoudingen op je werk te maken heeft. Je ziet deze mensen immers regelmatig. In de droom zit je in een situatie waarin anderen bepalen wat er moet gebeuren (de auto besturen), maar zelf denk je dat je het beter weet (jij wist waar het was...). Doet dat een lampje branden?

Op een ander niveau kun je het beeld van de kraamvisite als symbool gebruikt hebben voor je persoonlijke situatie (het onbewuste moet zijn beelden toch érgens vandaan halen). Je gaat iets nieuws bekijken (de kraamvisite). Misschien een nieuwe mogelijkheid in jezelf... Misschien die 'waarheid' waarnaar je op zoek bent... Anderen (je omgeving) hebben je hierbij een stuk op weg geholpen (je bent passagier in de auto), maar ineens wil je het helemaal op eigen kracht doen (de fiets). Je moet in een gebouwtje onderaan de dijk zijn... Een dijk houdt water (gevoelens) tegen. Het gebouwtje zou wel eens onder het waterniveau kunnen liggen. Dus wat je daar aantreft kan misschien veel gevoelens losmaken - mocht de dijk (je verdediging) het begeven... De ingang is moeilijk te vinden. Je denkt dat je de trappen af moet, maar de anderen zien dat de ingang boven is. Ze helpen je dus nog steeds. Het geworstel met de fiets, trappen af en trappen op, past helemaal bij het woord dat je je meerdere 'hoorde denken', en dat dus ook jouw eigen mening hierover vertolkt: eigenwijs.

De kegels kan ik niet thuisbrengen. Heb je misschien persoonlijk iets met kegels? Ze zijn wel opvallend aanwezig en ook nog in een groen licht... Tot nu toe denk ik alleen maar aan de angst om 'omvergekegeld' te worden. Misschien schiet me later nog iets anders te binnen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rammetje

Hoi RiCCa  :)

Ik wil toch zeggen dat ik het ontzettend knap van je vindt hoe je het hier neerzet.

Na het lezen van jou duiding , denk ik zelf dat er twee zaken in de droom doorelkaar lopen. Ik had een akkefietje op mijn werk(collegaatje zette me een hak bij de baas de 3e al) Je zei.... je weet het beter.. ik weet het niet beter .... ik weet beter  :) ik was er dus boos, en gekwetst om, vraag je af wat hier de bedoeling van is enz. Ik vond bij de kleur  groen.... harmonie en evenwicht de kleur van het plantenleven en de natuur. Bij de kleur helderrood die ook om de kegels heen stonden , kracht energie,leven sexulaliteit, macht, boosheid. De kegels waren wit de kleur die alle kleuren in zich draagt, het veronderstelt onschuld, spirituele zuiverheid, en wijsheid. Dit werd denk ik uit zijn evenwicht gebracht door het symbool van de kegels , angst om ver geworpen te worden dat gevoel had ik dus idd ook. Waarom flikt ze dit weer en waarom heeft mijn meerdere het niet door!

De andere kant van de droom is hetgeen in verband zou kunnen staan met mijn vorige droom ik ben op zoek naar iets.... in de droom weet ik de weg tot aan het gebouwtje onderaan de dijk .. het is idd zo het geen waar ik naar op zoek ben heel veel overhoop kan halen.. (kegels ?) Rood is ook kracht.... en strijd? Het is gewoon iets wat ik wil weten hoe het nu echt in elkaar zit, Hetgeen waar ik naar op zoek ben kan eigenlijk heel simpel gevonden worden, dan moet ik mensen confronteren met mijn gedachte en daar ben ik nog niet klaar voor...ergens zie ik het ook als een uitdaging om het op eigen kracht te onder te zoeken, hoeveel kan ik uit mijn onderbewuste naar boven krijgen... dat ik de ingang niet zag daar beneden kan dan inhouden dat ik er zelf nog niet klaar voor ben om door die deur heen te gaan? want de dijk houdt de emoties tegen? De ingang bleek boven te zijn.. die kan ik nog niet helemaal plaatsen beneden zie ik als onderbewuste , en hoe moet ik die trap op zien en de ingang die boven is het hogerbewustzijn? want er schud iemand nee beneden met een blik van eigen-wijs. En boven staan er twee die de weg wijzen.

De drie duidelijke kleuren liggen beneden dus voor mijn gevoel in het onderbewuste.

De twee boven een man en vrouw ook het collegaatje dat me een hak zette stond daarbij de man zei dat de ingang boven was en ik luisterde naar hem en ging met die fiets naar boven, hiermee negeerde ik mijn meerdere.

Ik vind dit tegenstrijdig kan ook nog niet zeggen hoe ik bepaalde dingen moet zien... al voel ik wel dat je duiding in de juiste richting zit.

Hoop dat je me nog een toelichting kan geven.

Groetjes en thanks again. :)