Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

"andere stad "

Gestart door frommeltje, mei 05, 2025, 14:47:12 PM

frommeltje

Hoi,

lang geleden dat ik hier een droom heb geplaatst.
Maar ik heb er weer 1.

Ik ben met mijn zus naar een neef gegaan die in een grote drukke stad woont.
Er is nog een man bij volgens mij is dit een vriend van mijn neef.
We zijn van plan om met de metro ergens naar toe te gaan, gewoon een dagje weg.
Iedereen heeft ineens haast en we gaan vlug weg. Eerst nog een stukje lopen, over een markt. Ik merk ineens dat ik door het gehaast mijn portemonnee niet bij heb, ik heb alleen maar mijn telefoon bij.
Ik moet nog wel een kaartje kopen voor de metro maar kan dit zo niet betalen. Mijn neef zegt: " je kan wel even naar mijn huis terug lopen ", wij wachten wel.
Maar ik zeg dat ik dit niet wil want dan weet ik de weg niet meer, andere stad.....
Dan zeggen ze, je kan ook met je telefoon een kaartje kopen, maar dat heb ik nog niet geactiveerd. :-\ )
We lopen door en het is erg druk op die markt, ik zie een boom en denk bij mezelf dat ik eigenlijk veel liever in de natuur ben als in deze drukte ( zo denk ik in het echt ook ).
Ik kijk om me heen en zie de personen waarmee ik weg ben gegaan nergens meer. Ik loop maar verder en ik zie wel of ik ze nog tegen kom......( gek genoeg maak ik me helemaal niet druk dat ik ze kwijt ben ).
Maar ik weet helemaal niet meer waar ik heen moet. Ik ben verdwaald.

Nou hopelijk kan iemand me helpen met het uitleggen van mijn droom.
Bedankt, groetjes Frommeltje. :)

Carla

Hoi Frommeltje,

Als je in je droom verdwaalt in een drukke stad kan dat verschillende betekenissen hebben. Vaak symboliseert zo'n droom een gevoel van desoriƫntatie in het dagelijks leven. Misschien voel je je onzeker over een bepaalde keuze die je moet maken of welke richting je uit moet.

De markt en de drukte kunnen duiden op een gevoel van overweldigd worden door verplichtingen en externe prikkels. Je verlangen naar natuur wijst erop dat je vooral behoefte hebt aan rust en eenvoud, een simpeler leven ver weg van de chaos van het huidige bestaan.

Het vergeten van je portemonnee en het ook niet op een andere manier kunnen betalen voor de metro zou symbool kunnen staan voor een gevoel van onvoorbereid zijn op of een gebrek aan controle over een situatie. Misschien sta je op een punt in je leven waar je een belangrijke stap wilt zetten, maar je voelt je daar nog niet helemaal klaar voor?

De aanwezigheid van vertrouwde mensen in je droom kan erop wijzen dat je steun zoekt bij anderen, maar het feit dat je hen uiteindelijk toch kwijtraakt maar daarvan niet in paniek raakt, kan betekenen dat je toch wel het vertrouwen hebt in je eigen vermogen om je weg te vinden, zelfs in een onbekende situatie.

frommeltje

Hoi Carla,

Bedankt voor je uitleg. Jij hebt het weer allemaal goed gezien zeg.
Kan me helemaal in je uitleg vinden. Ik ben nogal snel overprikkeld en houd inderdaad van een simpel leven weg van de chaos.
Maar helaas kan dit niet altijd. Bedankt voor het steuntje in de rug dat ik alleen mijn weg ook wel zal vinden, dat is ook zo.

Nogmaals bedankt, groetjes Frommeltje :)

Carla

lilith

"Ik merk ineens dat ik door het gehaast mijn portemonnee niet bij heb, ik heb alleen maar mijn telefoon bij.
Ik moet nog wel een kaartje kopen voor de metro maar kan dit zo niet betalen"

De metro geeft je de kans om snel vooruit te gaan (spiritueel?), om ergens te komen, maar heeft zijn prijs. Je kan niet aan de "normale" manier de prijs betalen. En dan denk ik aan cash geld, materieel een natuurlijke manier van betalen. Een langzame manier van betalen. Nu kan je ook via je telefoon betalen, alleen moet je dit nog aktiveren. Wil jij de prijs van deze snelle vooruit gang wel betalen?

Als aanvulling van Carla haar duiding.  :D
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen