9 kaarten legging, wil iemand mee kijken?

Gestart door Saggitarius, april 15, 2025, 13:16:32 PM

Saggitarius

Goedendag iedereen,

Ik kan eerlijk gezegd wel wat hulp gebruiken, ik heb een 9 kaarten legging gedaan, misschien iemand die even wil mee kijken met mij en er iets over kan zeggen?

Bij deze legging had ik als vraag hoe de toekomst eruit gaat zien voor mij met een zeker persoon.
Misschien moet ik dan toch ook wel het
een en ander toe lichten. Het gaat om iemand uit het verleden, iemand waarmee de relatie onder dwang is verbroken als een verbode liefde.

Ik ben er zelf nog steeds over aan het nadenken, verticaal zijn kaartjes hart,vissen en sterren het verleden = gemakkelijke liefde, succesvol bedrijf?? Ik kom er niet echt aan uit, dat succesvol bedrijf.

Kaartjes maan, kind en slang het heden =

Een lastig kind, een jong meisje??

Kaartjes voor de toekomst, ruiter, tuin en weg = openbare aankondiging, publieks beslissing?? Ik weet hier ook geen raad mee...

Diagonaal lezen kan ook nog; hart, kindje en de weg = jonge liefde, middelbare school liefje (kan ik mij in vinden, ik zat inderdaad op het middelbaar onderwijs toendertijd)
Maar het kindje en de weg staan voor een kleine beslissing lees ik ergens??

De ruiter en het kind = een geboorte aankondiging?
Het kind en de sterren = kinder dromen

Dan zouden de randen nog gelezen kunnen worden las ik en dan lees je het gekruist of met de klok mee.
Dan krijg je dus het hart met de weg = meerdere liefdes, echtscheiding

Ruiter en sterren = goed nieuws, een nieuw iemand in je leven

Maar blijkbaar kan je dus ook kiezen om het met de klok mee te lezen en krijg je dus hart en ruiter = nieuwe liefde, potentiƫle nieuwe relatie

Ruiter en de weg = kansen, word je een keuze voorgelegd

De weg en sterren = goede keuze, de weg naar je dromen

Deze randen zouden de context weer geven van de situatie. Sja, niet echt een voorspelling dus lijkt me.