Verhuist wat nu financieel

Gestart door Blue Birds, januari 05, 2025, 10:03:31 AM

Blue Birds

Ik ben vorige maand verhuist naar een andere provincie. Om terug dichterbij mijn familie te zijn heb ik mijn werk moeten opgeven. Komt alles terug  goed? Wat financieel?
Wat betreft nieuw werk....

Ik vroeg de kaarten wat voor positief nieuws komt er naar mij toe?

-Vissen, beer, de weg, maan en de brief.

:(

Birgit

Dag Blue Birds,

Aan de hand van de kaarten merk ik dat die beslissing ook financieel getint was. Met de beer in combinatie mag je zeker een verbetering verwachten.
Weg in combi met brief geeft aan dat je meerdere berichten mag verwachten. Deze kunnen je emotioneel raken en tevens succes brengen.

Warme groetjes,

Birgit

Blue Birds

Hallo Birgit,

Wat lief je op mijn post reageerde.
Ik dacht dat het tevergeefs zou zijn wegens ik al een poosje merk dat er weinig tot  nihil nog reactie bij mensen hun post kwamen.

Het is even geleden dat ik hier was en ondertussen ben ik nog steeds werkloos sinds ik in januari verhuist ben.  Financieel is het stabiel maar werkloosheid is geen vooruitgang. Ik zit nu in een diepe denkfase wat ik piekeren. Ergens ben ik opgelucht weg te zijn van mijn vorige job waar het echt totaal op was voor mij. Ik voelde me er down. En de sfeer was sinds veranderingen totaal niet meer wat het was Het was echt tijd  voor veranderingen. Maar nu zit ik in een leeftijdscategorie waar ik nu of nooit kans heb. Zo benoem ik dit voor mijzelf.

Alleen welke weg op? Ik ga een paar kaartjes bij een topic trekken en hoop goede inzicht van mensjes hier te krijgen al weet ik dat ik de enige ben om de knopen door te hakken.

Met warmte uit mijn hart

Birgit

Dag Blue birds,

Ik ben hier ook een periode niet geweest. Teveel te verwerken gehad en daardoor zelf ziek geworden.

Vissen + beer = geeft aan dat er financiƫle verbetering was.
De weg is in feite een beslissing die jij moet nemen. Waar je nu voor staat.
De toekomst belooft correspondentie waar je emotioneel van kan worden. Hulp doormiddel van een visitekaartje?
Het geeft me de indruk dat de jouw creativiteit aangesproken zal worden.

Warme groetjes,

Birgit