Hey allen! Tanden en kiezen die eruit vallen...

Gestart door Voice-in-the-Wind, december 30, 2024, 19:27:31 PM

Voice-in-the-Wind

Hey!
Al weer een tijd geleden dat ik hier ben geweest...

Het is onderdeel van een langere droom...

Maar wat ik onthouden heb is; het uitvallen van kiezen en tanden....
Wat zou dit kunnen betekenen?

Grt!
Voice-in-the-Wind

Carla

Hoi Voice in the Wind,

Dromen over het uitvallen van tanden en kiezen is een vaker voorkomend droomthema. Het kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de context van de rest van je droom en je persoonlijke situatie. Er zijn verschillende interpretaties mogelijk.

Deze dromen kunnen bijvoorbeeld symbool staan voor gevoelens van kwetsbaarheid, onzekerheid of verlies van controle. Tanden worden vaak geassocieerd met zelfvertrouwen en hoe je jezelf presenteert. Het verliezen van tanden kan dan wijzen op zorgen over je uiterlijk, je sociale status, of de manier waarop anderen jou zien.

Het verliezen van tanden kan ook een symbool zijn van een periode van verandering in je leven. Dit kan betrekking hebben op bijvoorbeeld een verlies van een relatie, een verandering in je werk of persoonlijke situatie, sowieso de overgang naar een nieuwe fase in je leven.

Dromen over tanden die uitvallen kunnen ook gerelateerd zijn aan stress of angstgevoelens. Misschien maak je je zorgen over iets in je dagelijks leven, zoals een belangrijke beslissing, een presentatie, of een ander stressvol moment.

Ik kan er dus eigenlijk niet zoveel van zeggen omdat ik de rest van je droom niet ken.

Carla

Voice-in-the-Wind

Hey!
Dank voor het antwoord 🙂👍

Het stukje ervoor;

Ik moet een soort test halen...dan komt mun zus er nog ff bij...maar kort...
Bij die test halen, bestudeer ik allemaal krantenknipsels, en daarna is dat uitvallen vd tanden en kiezen.

Grt!
Voice-in-the-Wind

Carla

Birgit

Dag Voice,

Uit ervaring weet ik ook dat geen tanden in de mond hebben staat voor moeilijk stevig voedsel kunnen verwerken. Geen greep op iets krijgen.

Groetjes,

Birgit

Voice-in-the-Wind

Hey!

Dank voor het antwoord 🙂

Ik was in 2024 al begonnen met mijn dromen in doelen te verwezenlijken...

Dit nieuwe jaar is een soort doorstart...
Maar idd de grip op alles gaat denk ik wel lukken...maar is nu af en toe nog lastig...

Niet persee te veel hooi op de vork genomen, maar toch ff goed indelen 💪🙂👍

Grt!
Voice-in-the-Wind