Terug naar ouderlijk huis?

Gestart door Blue Birds, november 01, 2024, 12:21:42 PM

Blue Birds

Hoi allen,

Ik woon nu al 5jaar alleen ( als alleenstaande mama ) de laatste tijd kam ik enorm met gezondheidszorgen. Ook het huurwoonst en omgeving is echt toxic. Ik woon met de trein op 3uur rijden van mijn familie.
Ik zou graag terug willen maar de hoge huurprijzen op de huisvesting markt blokkeren dit.
Mijn moeder woont alleen sinds vaders dood en sukkelt ook wat met ouder worden.
Ik zit met het idee haar te vragen of ze voor een ruime tijd mij en mijn dochtertje tegen een huurprijs ( want gratis moet ze dit niet doen, water enzo kost ook geld ) ons in het ouderlijk huis zou nemen bij haar.

Ik twijfel of ze dit zou zien zitten en legde trok daarom kaarten met de vraag of ze dit zal toelaten en akkoord zal gaan om ons de kamers boven te huren?

DE BRIEF
DE HEER
STERREN

deze kaarten waren het antwoord? 

Zou dit een ja betekenen of niet? En wat doet die heer daar?

En bijkomende vraag hoe zal mijn dochter het doen als ik naar de familie terug verhuis en zij op een nieuwe school daar zal moeten gaan?

KLAVERS  MUIS EN VOGELS

Dank jullie wel voor jullie inzichten.

Carla

Ik ben geen ervaren kaartlegger, maar ik wil wel een poging doen. Op zich is Sterren wel een hele mooie kaart, de kans op onverwacht succes is groot. Bij de Sterren gaat het ook om de 'geboorte' van nieuwe ideeën. Ze zijn het waard om onderzocht te worden op hun haalbaarheid, om er je aandacht en energie in te steken.

De Brief is een neutrale kaart en zet je aan om een beslissing te nemen. En wat die Heer daar doet.. deze kaart symboliseert het 'mannelijk' principe, dingen zoals daadkracht, besluitvaarig en doorzettingsvermogen e.d.

Vwb je dochter mag je met Klaveren een goede hoop hebben op geluk. Het kan zijn dat het eerst nog even lastig is, of dat je dochter bijvoorbeeld vriendjes/vriendinnetjes mist (De Muizen +Vogels), maar dat is van voorbijgaande aard. Uiteindelijk zal ze blij zijn.

Ik zou zeggen, ga overleggen met je moeder!

Blue Birds

Hallo Carla

Dankjewel voor je poging. Ik moet je zeggen dat je er heel dicht op zit met je inzicht. Ik heb mama ondertussen gehoord en zij zag het zitten mij en mijn dochtertje in huis terug te laten nemen tot ik iets gevonden heb. En wij ondertussen elkaar wat kunnen helpen en zij zich niet zo alleen voelt. Maar ze gaat eerst informatie nemen betreft pensioen en dergelijke en dan mij iets laten weten.

Blij te lezen dat mijn dochter uiteindelijk zich goed zal voelen waar ze ook zal zitten op haar nieuwe school. Dat betekent zoveel voor mij Carla. Dank je wel!

Carla