Liefde eindelijk!!!!

Gestart door Blue Birds, september 28, 2024, 08:30:03 AM

Blue Birds

Na 5jaar alleenstaande en niet de persoon match te hebben ontmoet. Is er na 5 jaar een match. Het verassende is dat hij al 3 jaar pal voor mijn neus was. Ik had dit niet verwacht en hij ook niet. Twee verschillende types en familie achtergronden. Het begin fase van kinderlijk flirten is grappig ( voel me wel wat onnozel als 40plusser ) precies een puber first feelings terug in de tijd.

Nu, we hebben het elkaar niet opgebiecht maar zelfs een klein kind merkt dit op en iedereen die al dit heeft doorstaan weet zonder woorden wat dit is. Iemand die bevriend is met mij , als zo wel hem , heeft mij dit bekend het mutual is van zijn kant.

Nu ben ik superbenieuwd hoe de reis naar het elkaar uiteindelijk bekennen
Van de mutual gevoelens zal gebeuren. De reis naar en hoe en wat plus advies
Helpen jullie mee?

Wat wil hij mij graag zeggen?  Hart en klaver

Wat wil ik hem graag zeggen? Boom en sleutel

Wat wil  hij van actie ondernemen? Vogels en vissen

Wat wil ik van actie doen? Muis en sleutel

Hoe gaat het gebeuren we het opbiechten?  Ring en brief

Advies wat ik best nu doe? De weg?

Dank jullie voor alle inzichten😊

Nu ben ik reuzebenieuwd

Carla

Hallo Blue Birds,

Nu missen we Anja wel heel erg, zij kon altijd treffend kaarten duiden. Maar ik zal ook een kleine poging wagen.

Ik denk dat hij heel gelukkig met je is (Hart & Klaveren) en dat jij soms barst van de energie (boom) en in staat bent oude zorgen achter je te laten (sleutel). Er kunnen voor zijn beleving wel wat ongemakkelijkheden plaatsvinden (vogels) maar dat is slechts van voorbijgaande aard. De Vissen duiden op succes en overvloed.

Het valt me op dat jij 2x de sleutel hebt gepakt, dan wordt er extra nadruk op gelegd dat je sommige dingen echt achter je moet laten.

Een brief brengt nieuws en staat ook voor documenten, samen met de ring is dat een mooie combi. Van oudsher staat een ring voor een verloving of een huwelijk. Of dat hier ook het geval is weet ik niet, maar het is in ieder geval een symbool van verbinding.

De weg geeft een kruising aan, ga je de ene kant of ga je de andere kant op? Die keuze is aan jou, maar gezien de andere kaarten denk ik dat je het beste je hart kunt volgen.

Blue Birds

?????? Waar is Anja dan? Toch niets gebeurd met Anja?

Dank je voor je inzicht Carla.

Gelukkig met mij ( wij zijn nog niet samen en hebben elkaar het nog niet opgebiecht ) Maar ik denk je bedoeld dat hij gelukkig zal zijn of op dit moment al nu gelukkig is dat ik in zijn leven ben.

hahahah ik moest even lachen toen ik las dat u schreef dat "jij soms barst van de energie (boom) en in staat bent oude zorgen achter je te laten (sleutel)" Ja, ik kan soms energievol zijn. Geen ADHD persoon maar free spirit en hij is opgegroeid in een leraren gezin en enorm traditioneel en puntjes op ik tegenovergestelde ben. Ik vecht me door alles heen en heb veel tegenslagen gehad maar maak vanuit niets iets en klopt ik ben in staat oude zorgen achter me te laten. Ik blijf niet graag daar in hangen. Dat is ongezond en houd je groei enkel tegen. Wel moet ik nog bepaalde denkpatronen over mijzelf loslaten ( vandaar denk ik die twee sleutels ) ik denk ik tegen hem niet op kan ik bedoel. Hij heeft een mooie werkfunctie, goed betaald, heeft een goed leven etc en ik heb het niet slecht maar alleenstaande moeder, rugzakje, geen hoge diplomas en noem maar op. Zoals ik zei totaal twee verschillende mensen en achtergronden. Verbaast me dat hij voor mij is gevallen want ik ben echt een  beetje een nerdy 0 Ik hou van alleen zijn ( ook al socialize ik soms hoor ) , mijn boeken, alleen erop uit trekken, tjah een beetje ook een vreemd eendje volgens sommige en geen perfect body en  geen high brain school persoon. Enkel inzichten uit het leven zelf en een doorzetter in het leven. 

Hmmm ongemakken? Welke ongemakken zou dit zijn? Bestaat daar ook een bepaalde legging voor om te zien welke ongemakken en hoe dit op te lossen zou kunnen zijn? maar vogels en vissen zou dit ook zich zorgen om het financieel zijn? Want hij houd nogal van zijn comfort leventje misschien is hij bezorgd daar over dat hij zijn comfort leven dan zou moeten opgeven of misschien van het geroddel die zou er zijn? Is vogels niet roddelen ook? Want hij staat hoger in zijn functie dan mij.

Nuja, ik wil iemand die het risico neemt sorry niet slecht bedoeld maar als ze dat niet nemen dan is dit niet de persoon waarmee je u leven wilt delen.  Je hebt vertrouwen en steun en geloven in elkaar nodig om te groeien toch?

HMMMM  betreft hoe het gaat gebeuren de opbiechten ring en brief u zei ring is verbinding en brief is informatie ( per brief dan? MAAR brief met ring?

De weg klopt wat je zegt, ik twijfel , weet niet goed wat ik hier mee moet of zal doen. Is het een goed idee of zal het slecht eindigen? ik heb angst na emotioneel leed gehad te hebben en jaren mijzelf terug opgebouwd om dan weer slecht te eindigen  dat doet me overdenken en twijfelen.  Nu, het is enkel afwachten wie van ons de stap gaat zetten en ik hoop op hem om eerlijk te zijn.  knuffel Carla

Carla

Citaat van: Blue Birds op september 28, 2024, 19:33:33 PM?????? Waar is Anja dan? Toch niets gebeurd met Anja?

Zie https://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php?topic=6928.0

CiteerGelukkig met mij ( wij zijn nog niet samen en hebben elkaar het nog niet opgebiecht ) Maar ik denk je bedoeld dat hij gelukkig zal zijn of op dit moment al nu gelukkig is dat ik in zijn leven ben.

Inderdaad  :)

Citeer[...]
Hmmm ongemakken? Welke ongemakken zou dit zijn?

Hij kan zich tijdelijk ergens ongemakkelijk over of bij voelen.

CiteerMaar vogels en vissen zou dit ook zich zorgen om het financieel zijn? Want hij houd nogal van zijn comfort leventje misschien is hij bezorgd daar over dat hij zijn comfort leven dan zou moeten opgeven

Waarom zou dat moeten?

Citeerof misschien van het geroddel die zou er zijn? Is vogels niet roddelen ook?

In combinatie met Vissen denk ik niet dat hier sprake is van ernstige zaken. Zoals ik al schreef: van voorbijgaande aard.

CiteerHMMMM  betreft hoe het gaat gebeuren de opbiechten ring en brief u zei ring is verbinding en brief is informatie ( per brief dan? MAAR brief met ring?

Lijkt mij een gunstige combinatie. Ring staat voor verbinding en een brief (ook) voor documenten, dus iets officieels misschien.

CiteerDe weg klopt wat je zegt, ik twijfel , weet niet goed wat ik hier mee moet of zal doen. Is het een goed idee of zal het slecht eindigen? ik heb angst na emotioneel leed gehad te hebben en jaren mijzelf terug opgebouwd om dan weer slecht te eindigen  dat doet me overdenken en twijfelen.  Nu, het is enkel afwachten wie van ons de stap gaat zetten en ik hoop op hem om eerlijk te zijn.  knuffel Carla

Het komt wel goed met jou!