gezondheid - RADELOOS :(

Gestart door Blue Birds, augustus 04, 2024, 07:47:12 AM

Blue Birds

oke, even duidelijkheid scheppen.

Ik ben naarde arts geweest wegens pijn naast mijn schaambeen ook last van mijn heup. Die voelde en ik schreeuwde van de pijn, blijkt het een drukpijn is en moest ik onstekingsremmers nemen. ook daarnaast kreeg ik last van been kramp en bovenarm krampen die soms tintelingen uitstralen naar mijn handen. Ik natuurlijk in paniek van wat is er toch allemaal met mij aan de hand. Hopla, terug naar een arts. Die liet mij weten dat alles vast zat en ik kinesist moet gaan volgen voor mijn nek, schouders..... een andere arts zei psychisch van stress...Dus daar moet ik binnenkort al mee starten. Ik ben ook begonnen met ademhalingstechnieken om mijzelf tot rust te brengen als ik in paniek ben. We zijn nu weekend, die drukpijn is weg maar ik wrijf mijn zitvlak toch in met tijgerbalsem want ik heb daar nog last??? En toch voel het nog niet helemaal oke. Ik heb zelf last van al paar dagen slappe stoelgang. Willen jullie a.u.b voorzichtig misschien laten weten wat jullie in de kaartjes zien wat ik voor mijn gezondheid op tafel leg?

KIST   SLEUTEL  TOREN  LELIE  TUIN  KLAVER RUIKER KRUIS

MUIS   BOOM     MAAN  HOND  RUITER  SCHIP OOIEVAAR ROEDE

HUIS   STERREN  HART  ANKER  BOEK   BERG   RING   KIND

advies  kind, muis, zeis = dat ik mijzelf niet nerveus mag maken dat het binnenkort weg zal zijn?

ook vlak erna vloog boom, roede, wolken en ooievaar eruit = pijntherapie? voor problemen met ?.....

Dank jullie wel enorm voor jullie voorzichtige uitspraken wat jullie mogelijk ziet liggen. Alles is welkom en natuurlijk neem ik een bezoek aan de arts zeer serieus MAAR soms kan het helpen om inzicht te krijgen wat mogelijk nog aan de hand kan zijn.

Anja

Beste Blue Birds,

Wát naar voor je dat je zo met je gezondheid tobt. Dit is echt niet alleen maar psychisch hoor! Luister liever naar de arts die jouw lichamelijke kwalen serieus neemt.
Weet dat antibiotica nog lange tijd kan doorwerken! Een volledige genezing moet denk ik nog even op zich laten wachten maar dan ineens merk je dat je een stuk verder bent. Ik weet het natuurlijk niet hoor maar kan het zijn dat die tijgerbalsem juist e. e. a. verergert?
Zo te lezen, zonder dat ik nu nog een blik op je kaarten heb geworpen, denk ik dat het hier misschien wel om een zenuwaandoening in het algeheel kan gaan. Wat is hier de oorzaak van?

Anja

Kist/Sleutel en de Toren boven de Boom:

**Misschien dat het raadzaam is om tijdelijk afstand te nemen van je werk, m. a. w. voor een korte periode de ziektewet in gaan? Ik krijg de indruk dat je een hoop gedaan hebt de laatste tijd, wat voor je lichaam wat teveel is geweest.

De Muizen/Kist en het Huis:

Kan het zijn dat het hier (ook) om je hormonen kan gaan, vooral wat je zitvlak betreft? Een zwaar verstoorde hormoonhuishouding kan ook dit soort klachten veroorzaken. Heeft de huisarts het hier nog met je over gehad?

De Toren/De Maan en Het Hart:

Hardnekkigheid is het eerste wat hier in mij opkomt. Verharding van de zenuwen/zenuwcellen? Ik heb het gevoel dat langdurige fysiotherapie wenselijk is.

Blue Birds

De Muizen/Kist en het Huis:

Kan het zijn dat het hier (ook) om je hormonen kan gaan, vooral wat je zitvlak betreft? Een zwaar verstoorde hormoonhuishouding kan ook dit soort klachten veroorzaken. Heeft de huisarts het hier nog met je over gehad?

NEEN, maar super bedankt. Ik ga het eens aankaarten. Ik hoop ze ervoor open staat. Soms voelt de mens zich onwennig om de zoveel keer terug te gaan met hetzelfde. Helaas moet ik nog 2 maand wachten voor ik op onderzoek bij de neuroloog kan. De lijst is lang bij vele neurologen. Begin september moet ik voor uitstrijkje bij mijn gynaecologe. Ik kaart het daar ook aan. Al is het ook 4 weken nog wachten. Ffffr

De Toren/De Maan en Het Hart:

Hardnekkigheid is het eerste wat hier in mij opkomt. Verharding van de zenuwen/zenuwcellen? Ik heb het gevoel dat langdurige fysiotherapie wenselijk is.

Ik moet deze week naar de kinesist voor mijn nek en schouder( bladen )
Die zit vast en daar komen de krampen in mijn armen van zei de arts? Ohneen u bedoeld toch geen ALS ziekte die tot verlamming en uiteindelijk dood lijd Anja? ???

Anja

Beste Blue Birds,

Omdat je bang bent voor ALS, heb jij dan een van de volgende symptomen ook?

-Pijnloze, progressieve spierzwakte
-Spraak en slik stoornissen
-Kortademigheid
-Spierweefselsamentrekkingen waar je geen controle over hebt
-Vermindering van spiermassa en spasmen

Ik denk dat er helaas niet anders op zit dan te wachten tot je bij die dokters geweest bent. Maar als je toch klachten blijft houden, vraag dan of je eerder terecht kan.

Blue Birds

Neen,  geen van die symptomen voorlopig.

Gewoon soms nerveus innerlijk gevoel door me op te jagen en niet te weten wat er met mijn lichaam aan de hand is.

Ook heb ik last van emotionele huilbuien en slaap slecht.

Voltijds werken. De voltijdse zorg ( met liefde ) al 5 jaar voor mijn kind, die moet getest worden op ADHD of autisme. alleen want familie heb  ik hier niet dichtbij. Dus het is van hot naar daar dan ook de straatlawaai al weken aan een stuk die me uit mijn slaap houden. Ik drink enorm veel koffie voor energie te behouden en eet geen vlees of vis. Mja pas opgestart ook met magnesium en calcium capsules en koffie te vervangen door water. ::)

Anja

Beste Blue Birds,

Weet dat jarenlang veel te veel koffiedrinken OOK invloed kan hebben op je zenuwstelsel!! Ik sluit zeker niet uit, dat dit (mede) de oorzaak is van jouw huidige medische klachten!

Laat je kind niet in een hokje stoppen door het op zulke dingen te laten testen! Want tegenwoordig moet je vrijwel uitsluitend in het plaatje van de school passen. Doe je dat niet dan is er iets met je aan de hand.
Was je tien jaar geleden nog lekker druk, nu heb je dan meteen ADHD. Kon je eerst slecht tegen veranderingen, heb je nu gelijk PDD-NOS. Zo kan ik nog wel wat voorbeelden opnoemen. Grote kans dat er met jouw kind weinig mis is. Laat je niet gek maken!

Blue Birds

Dankjewel betreft mijn kind.
Het doet zo enorm deugd dit eens te mogen horen.

Anja

Blue Birds,

Ga altijd op je eigen gevoel af!! Jij kent je kind het beste, wat ze ook zeggen! Hoe oud is ze inmiddels, tien jaar dacht ik zo!

Blue Birds

Uitslag gezondheid.

Er zat een flinke ontsteking op mijn pees aan mijn lies die zich uitbreide. Dit trok door rondom mijn bekken/ heupen en kan daardoor ook de lage rugpijn deels van komen.  De krampen zijn een te korten (door bloedtest laten doen) aan magnesium, ook had ik een zeer lage vitamine D. Dit bezorgt of kan het volgende veroorzaken: neerslachtigheid, spierkrampen en botpijn. Om maar een paar van op te noemen.  Jeetje, wist ik niet dat dat vitaminen tekorten dit konden veroorzaken.

Het zou goed komen maar het klopt, het zal tijd nodig hebben. Het moet terug omhoog en in balans.

Toch mijn enorme dankjewel voor het inzicht.

Carla

Heel veel beterschap gewenst Blue Birds