gezondheid - RADELOOS :(

Gestart door Blue Birds, augustus 04, 2024, 07:47:12 AM

Blue Birds

oke, even duidelijkheid scheppen.

Ik ben naarde arts geweest wegens pijn naast mijn schaambeen ook last van mijn heup. Die voelde en ik schreeuwde van de pijn, blijkt het een drukpijn is en moest ik onstekingsremmers nemen. ook daarnaast kreeg ik last van been kramp en bovenarm krampen die soms tintelingen uitstralen naar mijn handen. Ik natuurlijk in paniek van wat is er toch allemaal met mij aan de hand. Hopla, terug naar een arts. Die liet mij weten dat alles vast zat en ik kinesist moet gaan volgen voor mijn nek, schouders..... een andere arts zei psychisch van stress...Dus daar moet ik binnenkort al mee starten. Ik ben ook begonnen met ademhalingstechnieken om mijzelf tot rust te brengen als ik in paniek ben. We zijn nu weekend, die drukpijn is weg maar ik wrijf mijn zitvlak toch in met tijgerbalsem want ik heb daar nog last??? En toch voel het nog niet helemaal oke. Ik heb zelf last van al paar dagen slappe stoelgang. Willen jullie a.u.b voorzichtig misschien laten weten wat jullie in de kaartjes zien wat ik voor mijn gezondheid op tafel leg?

KIST   SLEUTEL  TOREN  LELIE  TUIN  KLAVER RUIKER KRUIS

MUIS   BOOM     MAAN  HOND  RUITER  SCHIP OOIEVAAR ROEDE

HUIS   STERREN  HART  ANKER  BOEK   BERG   RING   KIND

advies  kind, muis, zeis = dat ik mijzelf niet nerveus mag maken dat het binnenkort weg zal zijn?

ook vlak erna vloog boom, roede, wolken en ooievaar eruit = pijntherapie? voor problemen met ?.....

Dank jullie wel enorm voor jullie voorzichtige uitspraken wat jullie mogelijk ziet liggen. Alles is welkom en natuurlijk neem ik een bezoek aan de arts zeer serieus MAAR soms kan het helpen om inzicht te krijgen wat mogelijk nog aan de hand kan zijn.

Anja

Beste Blue Birds,

Wát naar voor je dat je zo met je gezondheid tobt. Dit is echt niet alleen maar psychisch hoor! Luister liever naar de arts die jouw lichamelijke kwalen serieus neemt.