Legging

Gestart door JustMe, juli 14, 2024, 20:15:36 PM

JustMe

Hoi

Is er iemand die graag een legging wil doen voor mij over de liefde aub?
Ik vraag me af of ik nog iemand zal leren kennen, of ik zelf moet op zoek gaan...
Wat duiding kan hoopvol zijn.

Jm

Anja

Beste JustMe,

Ik begin met het leggen van vijf kaartjes.

Beer/Kruis/DAME/Maan/Ruiker

De Beer met het Kruis geeft voor mij aan dat je voor nu nog niet zo snel een geliefde zal ontmoeten. Natuurlijk kun je proberen om iemand via een datingsite te ontmoeten. Ik vraag mij af (Beer/Kruis) of dit succesvol zal zijn. Ik ben bang dat je dan sterk teleurgesteld gaat worden. Hoe vervelend ook: ik vermoed dat afwachten hier de boodschap is.

Zie vervolgens de Dame/Maan en de Ruiker!
Iets in mij zegt me, dat werk (Maan) en collega's (Dame en Ruiker) een steeds belangrijkere rol gaan spelen. Gekoppeld aan jouw vraag, denk ik dat deze twee dames of een van deze twee heel belangrijk voor je worden. Het is goed mogelijk dat je heel langzaam aan met een van hen een relatie krijgt OF met een connectie van (een van) hun. Ik denk dat je hier nu nog niks van merkt maar dat dit zeer zeker wel gaat komen.

JustMe

Anja

Dank je wel voor de legging.
Een tijdje geleden heb ik iemand leren kennen waarbij we allebei een goed gevoel hadden. Sinds een week is er een breuk. Ik wou er niks over zeggen omdat ik je legging niet wou beïnvloeden.
Als ik de legging dan interpreteer komt dit dus niet meer goed en hoor ik hem nooit meer?

Gr
Carla

Anja

Ik denk dat dit een zeer moeizame relatie wordt. Er zal in ieder geval een veel grotere afstand gaan ontstaan. De vraag wordt dan of jij nog wel wil! Ik vermoed dat er iemand anders voor jou is weggelegd. Weet wel dat hoe eerlijker je bent, de antwoorden van de kaarten ook eerlijker zullen zijn. Klinkt heel gek maar zo werkt het vaak wel.

JustMe

Hoi Anja

Ik dacht altijd dat alles spontaan naar boven kwam in een legging.
Er zat een heel goede klik tussen ons maar hij heeft een soort angst uit de bagage die hij met zich meedraagt.
Nu plots komt hij af dat hij de verliefdheid niet heeft terwijl we prachtige dagen samen hebben doorgebracht... ik weet niet meer in hoeverre hij dit meent of me probeert weg te duwen, hij schrik heeft om gelukkig te zijn...

Anja

Bij zo'n plotselinge verandering is er zeer zeker meer aan de hand. Heeft dat echt met bindingsangst te maken? Dat kan natuurlijk maar het zal me niet verbazen als blijkt dat hier (nog) iets anders achter zit. Wil hij zich wel binden?

Moet de vraag dan misschien zijn: wat is de achtergrond van zijn breuk met mij?

Aan jou om dit te beoordelen.

JustMe

Ja eigenlijk wel denk ik..

Anja

Beste JustMe,

Hier kan nog een legging met vijf kaarten, voor je vraag wat de achtergrond is van zijn breuk met jou.

HEER/DAME/Kruis/Roede/Sterren

JustMe,

Is hij een type die snel geprikkeld is? Zo ja, kun je dan (een) specifieke situatie(s) opnoemen? Ik krijg ook de indruk dat hij zich snel bij iemand opgesloten voelt (KRUIS/ROEDE).
Als ik dan naar de Sterren ernaast kijk, krijg ik ook het idee dat hij geneigd is om af te haken als het allemaal serieuzer wordt. Mogelijk gaat hij zich dan opgesloten voelen. Ik heb in ieder geval het idee, dat het bij hem altijd leuk moet zijn (Sterren). Mogelijk was jij op een gegeven moment te serieus naar zijn smaak.
Ik moet ineens aan de eerste legging van jou denken. Kan het zijn dat hij mogelijk een dame op het oog heeft? Als dat zo is, dan denk ik dat hij heel erg aan haar twijfelt (Ruiker). Kortom: deze man moet eerst eens goed met zichzelf in het reine komen zoals men zo vaak zegt.

JustMe

Anja

Hij is idd heel snel geprikkeld. Hij kan bv plots beginnen piekeren over ons, over mij zonder aanleiding.  Hij kon bv midden in de dag een sms sturen waarvan ik dacht.. hoe kom je daar nu bij?  Hij heeft me wel eens uitgelegd dat hij, zodra het serieuzer wordt, niet anders kan dan meer over zijn verleden te vertellen en opener te zijn. Daarom dat hij mij ook vrij veel verteld heeft. Hij vond dit zelf een heel moeilijk gesprek maar deed het wel. Voor mij. Ik vond hem eigenlijk bijzonder open ookal vond hij het lastig.

Ik weet natuurlijk niet of hij een andere dame op het oog heeft. Ik had niet die indruk. Misschien ben ik de dame waar hij over twijfelt?

Ik kan moeilijk geloven dat ik niets voor hem betekende. Maar misschien ben ik blind.

Jm

Anja

Jij betekent wel degelijk wat voor hem maar ik denk dat HIJ degene is die een bindingsprobleem heeft. Ik denk dat het hem uiteindelijk niet om dat gesprek gaat. Die openheid van hem, heeft dus eigenlijk geen zin als het erop aankomt want hij blijft sms sturen waarvan jij denkt hoe komt hij daarbij. Misschien weet hij dat zelf ook niet.

Extreme angst om ingesloten te zijn is wat hier in me opkomt. Hij kan nog zoveel praten en delen maar dit overheerst heb ik de indruk.

Wil hij hier zelf aan werken en zo ja, hoe?

JustMe

Geen idee want ik word gewoon genegeerd. We horen en zien elkaar niet meer.