Wat is er aan de hand?

Gestart door Anja, juli 13, 2024, 15:03:54 PM

Anja

Beste Allemaal,

Deze legging heeft met werk te maken. Er is iets gaande waar ik de vinger niet op kan leggen. Ik vind mijn werk nog steeds heel leuk en ik vind het dan ook zeer erg als ik daar moet stoppen. Toch wil ik hiervoor wel enige voorbereidingen treffen. Mijn vraag is dan ook waar dit alles voor mij zal eindigen. Ik ben benieuwd naar jullie inzichten.

1. Wat probeer ik te doen:......Ridder van Kelken
2. Waar ben ik bang voor:.......Staven 5
3. Waar verzet ik mij tegen:....Ridder van Zwaarden
4. Wat helpt mij om te beginnen: Gerechtigheid
5. Welke eerste stap kan kan zetten: Kelken 5
6. Waar kan ik naar uitkijken:...De Hogepriester

Drie vijven geven overwonnen moeilijkheden aan. Ik vraag mij wel af wat als overwinning beschouwd kan worden. Als de moeilijkheden voorbij zijn, wil ik daar dan nog blijven werken? Het komt er in ieder geval op aan, om zo eerlijk en vastberaden mogelijk te handelen. Verder weet ik het even niet maar hoop op jullie reactie!

Birgit

Wat ik -als beginner-uit deze legging haal:

Je doet je best om tijdens je werk de sfeer optimaal gezellig te houden.
Wel ben je bang voor gemeenheden en extra belasting/druk op je werk waarop je boos zou kunnen reageren. Dat is wat je onder controle wil houden, vandaar het verzet tegen de gemeenheid of roddelpraat.
Eerlijk naar de feiten kijken, gaat je vooruit brengen. Waardoor de overwinning voor de deur staat.
Misschien kan/moet je de angstgevoelens en sombere stemming loslaten om terug kracht en moed te vinden.
Met de Hogepriester denk ik dat je op hulp kan rekenen of op iemand die je kan steunen in het traject. Een coach of begeleider. 

Anja

Dank je Birgit,

De spijker op z'n kop!!  8)  8)  8)

Birgit

Dank je wel voor de reactie.
Ik was erg benauwd om te reageren omdat ik nog te weinig ervaring heb.
Blij dat ik een poging deed.
Merci Anja!  ;)

Anja

Al doende leert men Birgit!! 8)  8)