‘Toevallige’ ontmoeting die veel indruk heeft gemaakt

Gestart door Sunshine, juli 03, 2024, 15:57:06 PM

Sunshine

Hoi allemaal,

Een paar weken geleden heb ik iemand voor het eerst ontmoet en sinds dien ben ik in de war. Ik hoop dat ik wat meer inzicht kan krijgen in het proces waar ik in zit.

Zoals ik al aangaf heb ik onlangs een man voor de eerste keer 'toevallig' ontmoet (op 8 juni). Op het moment dat ik deze man zag dacht ik: oh gelukkig, je bent er. Het voelde vertrouwd en veilig. Maar ik was er ook door van mij apropos.

In de afgelopen weken merk ik dat ik zijn naam overal tegen kom, ik meerdere keren per dag aan hem denk (ook tijdens meditaties komt hij terug), dagelijks de cijferreeks 111 of 1111 tegen kom, en sinds een paar dagen ook nummer 555.

Zelf ben ik rustiger geworden, wat meer op mezelf (naar binnen gekeerd) ben ik meer ontspannen en ontwijk ik zoveel mogelijk mensen met een een negatieve energie.

Op dit moment heb ik geen contact met deze man.

Zijn er meer mensen met een dergelijke ervaring?
Is er iemand die mij meer inzicht kan geven in dit proces?

Anja

Ik zie over het algemeen vaak dubbele getallen, toevallig vandaag nog. 11, 11:11, 8:00.

Gisteravond zag ik zelfs 19:19 en tegelijkertijd had ik 19 berichten in mijn mailbox.

Deze getallen geven bepaalde boodschappen af, in geval van jou Sunshine, meer dan een reden waarom je die man bent tegen gekomen. Kijk eens op deze website bij numerologie.

Sunshine

Hi Anja,

Dankjewel voor je reactie. Ik ga kijken op de website