Lezing zus

Gestart door Blue Birds, mei 26, 2024, 07:25:31 AM

Blue Birds

Mijn zus had deze week mij de vraag gesteld,  zodra ik tijd had of ik eens kan inzicht krijgen over wat er op haar/ naar haar toekomt. Kortom wat staat er mijn zus te wachten.

De wereld , rad van fortuin en aas van bekers werden getrokken.

Ik vindt het moeilijk de grote arcanas samen te lezen. Rad van fortuin is dit niet een andere richting en geluk?  Bekers aas is op emotioneel vlak of hart openen???

Iemand een zicht op?

Anja

Beste Blue Birds,

Ik krijg het gevoel dat jouw zus meer wil weten over wat haar in de liefde te wachten staat. Klopt dit?? Ik krijg het gevoel dat ze een wat specifiekere vraag heeft maar deze om een of andere reden(en) nu nog niet durft te stallen.

Ik voel in ieder geval dat het omgaan met het onverwachte haar nogal onzeker maakt (Het Rad van Fortuin). Het Rad van Fortuin 'maant' je om hiermee te leren omgaan, ook leren omgaan met onverwachte situaties. Maar nogmaals: als ik niks specifieks weet kan ik haar niet zo goed helpen.

ANJA

Blue Birds

Hey Anja,

Op liefdesvlak vermoed ik niet , ze lijkt mij toch rustig daarbij. Ze vroeg het gewoon algemeen. Ze voelt zich niet echt lekker in haar huidige levenssituatie.

Warme groet