Op basis van Pentakels 10

Gestart door Anja, mei 12, 2024, 00:04:16 AM

Anja

1. Begin:..............Koning van Kelken
2. Tegenwerking:.......Koningin van Kelken
3. Medewerking:........Koningin van Staven
4. Strijd:.............De Toren
5. Uitdaging:..........Pentakels Aas
6. Verandering:........Staven 8
7. Geluk:..............Pentakels 6
8. Geheimen:...........Staven 5
9. Onzekerheden:.......De Duivel
10. Triomf:............Kracht

Ik voel hier verschillende dingen. Een op zich gezellig samenzijn maar wees op je hoede voor roddel (twee koninginnen). Ik heb het gevoel dat ik enigszins moet oppassen voor een vrouw met minstens donkerblond haar, nog veel waarschijnlijker is dat ze bruin of zelfs zwart haar heeft. Zij kan weleens voor een heel vervelend praatje zorgen (Koningin van Staven) en ze rukt die Koningin van Kelken als het ware mee.
Verder zal er op het contactuele vlak e. e. a. gaan veranderen, het begin is er (Staven 8). Ik merk in ieder geval, dat ik de laatste tijd vaker op de dag en het uur onverwacht met (on) bekende mensen in contact kom.

Het is voor mij nog niet helemaal helder wat die nieuwe uitdaging voor mij zal worden (Aas van Pentakels). Het is wel belangrijk, dat ik me niet laat leiden door eventuele angsten (De Duivel).

ANJA

Anja

Ik heb er nog geen officieel bewijs van maar ik heb het sterke vermoeden dat Kelken Koningin al lichtelijk heeft toegeslagen en dit mogelijk in de toekomst gaat doen.
Het betreft een vrouw die ik rond de twintig jaar oppervlakkig ken. Onze connectie is nooit uitgebouwd, het blijft altijd bij een praatje van hooguit tien minuten als wij elkaar eens tegenkomen. Weliswaar hebben wij elkaars mailadres maar we mailen elkaar zelden.

Afgelopen donderdag sprak ik haar weer bij de supermarkt. Zoals gewoonlijk weer even een luchtig praatje. Wat mij eergisteren zeer verraste, is dat ze me mailde. Het was een hele korte mail. In slechts een regel gaf ze aan dat ze het leuk vond om mij vorige week weer eens ontmoet te hebben. Ze wilde wel even weten voor welke instelling ik werk.
Zeer raar, daar ze nooit zulke vragen aan me gesteld heeft, me zelden mailt en ze in ons laatste gesprek heeft aangegeven dat ze nooit meer ging solliciteren in verband met haar leeftijd. Ik heb haar hierop kort maar krachtig gemaild, geen antwoord op haar vraag te geven.

Ik hoop dat ik het mis heb EN dat ik minstens stalking of andere rare acties afgewend heb. Ik ga er voor duimen maar ik heb zo'n vaag gevoel........

Birgit

Citaat van: Anja op mei 12, 2024, 00:04:16 AM1. Begin:..............Koning van Kelken
2. Tegenwerking:.......Koningin van Kelken
3. Medewerking:........Koningin van Staven
4. Strijd:.............De Toren
5. Uitdaging:..........Pentakels Aas
6. Verandering:........Staven 8
7. Geluk:..............Pentakels 6
8. Geheimen:...........Staven 5
9. Onzekerheden:.......De Duivel
10. Triomf:............Kracht

Ik voel hier verschillende dingen. Een op zich gezellig samenzijn maar wees op je hoede voor roddel (twee koninginnen). Ik heb het gevoel dat ik enigszins moet oppassen voor een vrouw met minstens donkerblond haar, nog veel waarschijnlijker is dat ze bruin of zelfs zwart haar heeft. Zij kan weleens voor een heel vervelend praatje zorgen (Koningin van Staven) en ze rukt die Koningin van Kelken als het ware mee.
Verder zal er op het contactuele vlak e. e. a. gaan veranderen, het begin is er (Staven 8). Ik merk in ieder geval, dat ik de laatste tijd vaker op de dag en het uur onverwacht met (on) bekende mensen in contact kom.

Het is voor mij nog niet helemaal helder wat die nieuwe uitdaging voor mij zal worden (Aas van Pentakels). Het is wel belangrijk, dat ik me niet laat leiden door eventuele angsten (De Duivel).

ANJA

Beste Anja,

Waarom start je van pentakels 10?
Kwam deze kaart uit een vorige legging en diep je het zo verder uit?

Birgit

Anja

Precies Birgit! Thanks!

Anja

De kop is al van de toren want vandaag had ik weer een pittige discussie met een klant! Maar als die mooie uitdaging er dan maar snel aankomt dan maakt dat wel weer een hoop goed!

Carla

Anja

De vooruitzichten zijn goed Carla! Je hebt niet voor niets geduimd!!

Birgit