Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Pont

Gestart door Anja, januari 07, 2024, 21:27:13 PM

Anja

Ik heb een zeer vaag vermoeden dat ik in mijn eigen woonplaats ben.

Een man die mij zeer dierbaar is, zegt me dat hij kippenboutjes wil hebben. Niet veel later zie ik gebraden kippenboutjes ergens in een hoek op de grond liggen.
Dan ineens ben ik op de pont, samen met nog wat voor mij onbekende mensen. Zij gaan naar binnen, ik blijf buiten staan. Zodra ik op die pont ben, zie ik dat ik in mijn eigen woonplaats ben. Dan gaat die pont langzaamaan varen maar dan ineens gaat ie met een noodvaart vooruit. Ik vind dat toch wel eng omdat het te snel gaat. Dan mindert hij vaart en word ik wakker.

Mijn gevoel gaat het eerst naar relaties in zijn algemeenheid uit. En dan met name vanwege die pont. Deze droom lijkt aan te geven, dat ik van mensen hou die, welk contact dan ook, rustig opbouwen. Mensen die mij slechts een middagje kennen en dan gelijk al op visite willen komen, daar krijg ik het gauw benauwd van. Rustig opbouwen rustig aan doen is wat er nu in mij opkomt.

Diezelfde pont zegt me dat inspanningen worden beloond en op de een of andere manier geven die gebraden kippenboutjes in de hoek mij uiteindelijk geluk!
Omdat die in een hoek liggen, krijg ik ook hier het gevoel dat het weliswaar goed maar anders zal gaan dan ik tot nu toe denk. Al heb ik natuurlijk wel enige vermoedens hoe e. e. a zal gaan MAAR....ik sta open voor het nieuwe!!

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Carla

Hoi Anja,

Het enige wat nog bij mij opkomt is dat een pont een soort 'oversteek' is, en dan nog wel eentje over water, en water symboliseert meestal je emoties en gevoelens. E.e.a. zegt mij dat er mogelijk nog wel wat emoties te verwerken zijn.

Anja

:-\Iets wat aan de overkant te vinden is. Is nu ineens iets wat in me opkomt.

Anja

Verwerken...die voel ik als de balans opmaken. Dit ook naar aanleiding van andere dromen