Mijn eerste legging voor 2024: Zo Ben Ik Ook!

Gestart door Anja, januari 07, 2024, 21:14:12 PM

Anja

1. Hoe ik mij voel:...................Kracht
2. Wat ik weet:.......................De Hogepriesteres
3. Waar ik in geloof:................De Koningin van Zwaarden
4. Waar ik aan vasthou:............Zwaarden 2
5. Wat ik niet weet:.................De Dwaas
6. Misschien slechts vermoed:...Kelken 2
7. Zo ben ik ook!!.....................Kelken 3

Wel, De voor mij blijde boodschap van De Dwaas, is dat het leven nog vol verrassingen zit voor mij! Leuk om te weten, ik ben dan ook zeer benieuwd. Maar.....
Gezien het feit dat er maar liefst drie tweeën in deze legging zijn, krijg ik sterk het gevoel dat het hier in hoofdzaak om nieuwe  vrienden en kennissen gaat en dan toch ook zeer zeker uiteindelijk een relatie. De ontmoetingen zullen de dag en het uur onverwacht zijn (De Dwaas  dus). Het zal heel anders gaan dan ik tot nu toe dacht!
Deze legging geeft voor mij aan zoals het exact is: ik voel wel maar weet niks!

Ik geloof heel sterk in de autonomie van mensen. Al zeg ik het zelf: ik heb altijd groot respect voor iemands uniekheid c. q. eigenheid gehad. Al vanaf mijn puberteit heb ik veelal een broertje dood gehad aan meelopers zonder eigen mening die alles maar doen om bij de kudde te horen (De Koningin van Zwaarden).
Ik doe vaak lang mijn best voor iets of iemand maar als 'het' niet meer gaat dan stop ik (Koningin van Zwaarden). Voor niks je best doen of zelfs vechten vind ik zonde van mijn tijd.

Hoe meer ik in mijn Kracht kom te staan, des te vlotter zal dit proces zich voordoen. Ben zeer benieuwd naar wat jullie zien.

Voice-in-the-Wind

Ah, leuke legging...  :) ik ga morgen er ook ff naar kijken!

Grt,
   Voice in the Wind

Anja

Dank je wel Voice!! Ik ben benieuwd naar je reactie.

Voice-in-the-Wind

Ok, gelezen  :)

Reactie wordt morgen.... Ben moe :)

Grt!

Voice-in-the-Wind

Hey! Ok mijn reading ;)

1 Hoe ik mij voel.
*-> Kracht.

Een bizon met daarop een naakte dame.

- Wild Thing  ;)
- moed
- levensdrang
- passie
- instincten en bewustzijn komen samen

Goed gevoel lijkt mij  :D

2 Wat ik weet.
*-> De Hogepriesteres

Een vrouw die een onbeschreven boek vasthoudt, om haar heen kruidenboeketjes.
- verborgen waarheid
- bescherming
- geduldig
- innerlijke stem

Je weet/ziet en voelt anderen aan, en hebt daarbij geduld.

3 Waar ik in geloof.

*-> Koningin van Zwaarden

Een statige en sterke vrouw met wapperende banieren om haar heen.
- verstandig
- waakzaamheid
- triumph
- hogere inzichten

Je doet veel met je eigen verstand en bent daar goed in.

4 Waar ik aan vasthou

*-> Zwaarden 2

Een engel met gekruiste zwaarden.
- twijfel

Deze kaart laat inzichten en gedachten los staan van het gevoel...maar in combinatie met de ander kaarten wordt dite weer opgevangen ( de koningin van zwaarden en kracht).

5 Wat ik niet weet

*-> De Dwaas

- verbazingwekkende gebeurtenissen
- levenslustig
- nieuw levensterrein

Leuke kaart idd ! Nieuwe leuke dingen...kan ook bizar zijn.

6 Misschien slechts vermoed.

*-> Kelken 2

Een koppeltje onder een Maretak.

- persoonlijke relaties
- verliefdheid
- liefdevolle ontmoeting

Misschien gaat het ene schuil achter het andere... " Slechts vermoed" -> onverwachte ontmoetingen

7 Zo ben ik ook!

*-> Kelken 3

Drie dansende dames met Kelken.

- vreugde
- harmonie
- geluk in de liefde

Leuke kaart weer. Ok in combinatie met de Kelken 2 ... Zeker meer persoonlijke relaties en ook liefde!  :)

Ok! Dat was uhm. Ik hoop dat je er wat aan hebt.... Voor anderen een duiding doen is veel lastiger dan voor jezelf ;)

Grt
   Voice in the Wind

Anja

Beste Voice,

Dank je voor je uitgebreide feedback 8)

Kracht zal denk ik wel staan voor sterker zijn dan ik denk. Ik voel in ieder geval wel verbetering van mijn welzijn die zich weliswaar wat langzaam maar gestaag voltrekt. Ik ben er zeer zeker blij mee.

Ik voel, zie en weet inderdaad heel veel. Zelfbeheersing is soms een issue voor mij maar ik help zeer zeker ook graag anderen. Daarbij: ik weet veel maar tegelijkertijd weet ik dat er veel is wat ik nog niet weet. De tijd zal het uitwijzen.

Ik kan mij met m'n verstand heel goed redden ja (Koningin van Zwaarden).

Zwaarden 2:
Mijn verstand wil weleens sneller dan mijn gevoel ja. Een klein verbeterpuntje wat hier goed opgevangen wordt.

De Dwaas:
Nieuwe ideeën, leuke en/of bizarre dingen maar ook het grappige uit onverwachte hoek. Ik lijk iets ondeugends te voelen, zo van joh, je zoket het ver maar het is vlak om de hoek of zo. Kan ook zijn dat het dichterbij is dan ik denk.

Kelken 2:
Ik ben zeer benieuwd!

Kelken 3:
Hier hou ik mij maar aan vast Voice!! Dank je wel!!

ANJA