Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Verhuizen

Gestart door Anja, december 09, 2023, 16:03:41 PM

Anja

Ik droom dat ik ga verhuizen. Die woning is via een winkelcentrum te bereiken maar ik kan de weg niet vinden. Dan vind ik die woning uiteindelijk toch. Hij blijkt toch niet in dat winkelcentrum te zijn maar er net buiten.

Ik ga die woning in, zie ik dat er allemaal niet opgemaakte bedden staan. Weliswaar voelt de woning behaaglijk aan, om de douchen moet ik naar buiten omdat zich alleen daar een aparte doucheruimte bevindt.

Ik wil de bedden opruimen, in ieder geval dat beddengoed wassen en ook daarvoor moet ik naar buiten naar de wasruimte. Pas als dit gebeurd is, voelt de woning alsof die van mij is.

De woning heeft nummer 49!

Ik zit of kom in een reinigingsfase van mezelf (voel ik nu al ietsje). Pas als alles gereinigd is, alles opgehelderd  is kunnen er verdere beslissingen genomen worden. Hou het voor nu nog even bij het oude.
Dit lijkt een voorbereiding op een afscheid.

Birgit

Bij deze droom krijg ik de indruk "veranderen van werk(locatie)"
Door je zelfstandigheid straal je vertrouwen uit en krijg je een andere taak toebedeeld. (die door iemand eerder werd verwaarloosd). Je moet meteen aan de slag, weinig tijd om te peinzen. (bedden opmaken, beddengoed wassen)

Anja

Beste Birgit,

Die gedachte heb ik inmiddels ook! Mooi beschreven! Ik ben benieuwd welke nieuwe taken ik toebedeeld krijg! Ik krijg een idee van een plotseling ontslag van iemand!

Dank je wel,

ANJA

Mikal

Citaat van: Anja op december 09, 2023, 16:03:41 PM
Ik droom dat ik ga verhuizen. Die woning is via een winkelcentrum te bereiken maar ik kan de weg niet vinden. Dan vind ik die woning uiteindelijk toch. Hij blijkt toch niet in dat winkelcentrum te zijn maar er net buiten.

Ik ga die woning in, zie ik dat er allemaal niet opgemaakte bedden staan. Weliswaar voelt de woning behaaglijk aan, om de douchen moet ik naar buiten omdat zich alleen daar een aparte doucheruimte bevindt.

Ik wil de bedden opruimen, in ieder geval dat beddengoed wassen en ook daarvoor moet ik naar buiten naar de wasruimte. Pas als dit gebeurd is, voelt de woning alsof die van mij is.

De woning heeft nummer 49!

Ik zit of kom in een reinigingsfase van mezelf (voel ik nu al ietsje). Pas als alles gereinigd is, alles opgehelderd  is kunnen er verdere beslissingen genomen worden. Hou het voor nu nog even bij het oude.
Dit lijkt een voorbereiding op een afscheid.

Een verhuizing lijkt een verandering van datgene wat je vertouwd is, iets wat je achter je laat, je comfortzone â€" je veilige plek en waar je thuis bent en als je van plek verandert weer even aan moet wennen voor je op je plek bent. Zie ook de onopgemaakte bedden; wellicht moet er eerst iets ‘opgemaakt’ worden voor jij je rust weer kunt vinden. Iets buiten jezelf? Mischien heb je iemand buiten jezelf nodig, een eigenschap buiten die je nu hebt en je nog eigen moet maken of neem je energie van buiten jezelf over die gereinigd mag worden?

Een winkelcentrum zie ik als een plek waar je iets kunt kopen/halen wat je nodig hebt, iets uit je ‘centrum’. Voor je die nieuwe plek kunt vinden zoek je in het winkelcentrum, wat jij denkt nodig te hebben vanuit je centrum â€" dat wat vertrouwd is en je kent, maar verdwaald, het blijkt net iets buiten het centrum -het vertrouwde â€" te liggen.

De droom lijkt te duiden op een overgang van iets van wat je vertouwd was, naar een transformatie (verhuizing) naar iets buiten jezelf ( een kant of deel van jezelf) die je nog niet kende. Om te douchen/ reinigen/ helen moet je buiten om. Dus misschien ook buiten de gebaande kaders denken van dat wat je vertrouwd was. Pas wanneer je het bedden(rust) ‘goed’ hebt gewassen(opgeschoond) voelt de nieuwe situatie als vertouwd.

Nummer 49: 4 = structuur, basis, vasthouden, zekerheid. 9 = afronding, overgang, loslaten.
Opgeteld = 13, tarotkaart de dood wat ook staat voor loslaten en overgang = opgeteld 4, de keizer, ook weer structuur en vasthouden. Pas op dat je niet in een kringetje ronddraait van willen loslaten en angst om het vertouwde los te laten…

Dit is wat ik er van maak, hopelijk helpt het je iets verder…

Liefs Mikal

Anja

Dank je Mikal!!

Ik vind je uitleg sowieso steengoed maar alinea 2 en 4 die springen er echt uit! Wil ik beter in mijn centrum komen, dan moet ik 'het' zoeken wat buiten het vertrouwde is. Heb ik dit zo goed uitgelegd? Net iets buiten het vertrouwde.
Wat nu spontaan in mij opkomt: momenteel hecht ik teveel aan het vertrouwde, beproefde, je hebt voor driehonderd procent gelijk. Ik weet het nog niet helemaal zeker maar het enige wat ik nu kan bedenken, is dat het om mijn ondernemende kant gaat, die ik weer helemaal opnieuw moet gaan ontwikkelen. Ik interpreteer nu even heel algemeen, voor de verdere details moet ik zeer zeker nog nadenken.
Die ontwikkeling van dat ondernemende kantje, moet stapsgewijs gebeuren. Wat het vonkje doet ontvlammen om dit kantje weer te laten werken, daar ben ik nog niet uit, blijkt ook uit je uitleg maar zo voel ik het ook. Dat is m. i. het verdwalen.

Dan de vierde alinea, veel loslaten van wat vertrouwd was is zeer zeker raak. Ik heb hier inmiddels al enkele andere dromen over gehad. Maar dan moet dat 'iets' waardoor ik de weg weer vind, waar ik bij de vorige alinea over schreef, weer teruggevonden zijn. Wat is dat iets buiten mezelf wat dat vuurtje weer aanwakkert? Daarbij komt nog, dat ik een verhuizing zeer zeker niet uitsluit!!
Kan het misschien ook zijn dat het opmaken van die bedden betekent dat ik eerst rustiger moet worden? Dat als ik de rust vind, ik ook beter buiten die gebaande paden kan denken?

Loslaten en overgang, dat laatste is momenteel wel heel erg op mij van toepassing :D

Je mooie bijdrage laat ik verder nog even op me inwerken. Ik schrijf nu even wat er spontaan in me opkomt. Mijn grote dank!

ANJA