Legging 2024 van Voice in the Wind

Gestart door Voice-in-the-Wind, december 11, 2023, 17:30:55 PM

Voice-in-the-Wind

1. Persoonskaart:..................................Death, de Dood
2. Geld, bezittingen en waarden:.............Ace of Cups, Kelken Aas
3. Omgevingsinvloeden:.........................Five of Swords, Zwaarden 5
4. Gezin/familie/wortels:........................The World, de Wereld
5. Creativiteit, vrije tijd en kinderen:........Eight of Coins, Pentakels 8
6. Werk en gezondheid:..........................Nine of Wands, Staven 9
7. Relaties:............................................The Star, de Ster
8. Wat in de diepte ligt:..........................Eight of Cups, Kelken 8
9. Verre reizen, religie, opleiding, e. d.:.....Three of Cups, Kelken 3
10. Maatschappelijke invloed:..................Strength, Kracht
11. Sociale activiteiten:...........................Page of Coins, Page van Pentakels
12. Mijn gevoelsleven:............................ Queen of Coins, Koningin van Pentakels

1. Persoonskaart: Death, de Dood.
- er gaan dingen weg, maar er komen ook nieuwe dingen. Oud maakt plaats voor nieuw.
- ik moet ook een beetje denken aan Pluto in Schorpioen in mijn eerste huis... -> ook transformatie.

2. Geld, bezittingen en waarden: Ace of Cups, Aas van Kelken
- overvloed
- groei
- vreugde

Dat ziet er goed uit, ik heb geld en bezittingen altijd op een wat lager pitje staan, waarden wat hoger... leuke kaart.

3. Omgevings invloeden: Five of Swords, Zwaarden 5
- nederlaag
- verlies

Ow, die is niet zo lekker...beetje: "me AGAINST the World" ... Maar ik voel mij ook vaak "me WITH the World".
Zullen zien hoe dit uitpakt....

4. Gezin, familie, wortels: The World, de Wereld
Voltooiing van een cyclus
- authenticiteit
- vreugdevolle wijsheid
- heeft alles in zich

Mooie kaart!

5. Creativiteit, vrije tijd en kinderen: Eight of Coins: Pentakels 8
- arbeid
- motivatie
- beginstadium

Top, hier komen mijn doelen om de hoek kijken... In sommige al stappen gezet... Anderen moeten idd nog beginnen.

6. Werk en gezondheid: Nine of Wands, Staven 9
- gevecht... Afweer ...
- vertraging
- onzekerheid

Van de vrijetijd dingen hierboven wil ik mijn werk maken... Dit wordt misschien lastig.

7. Relaties: the Star, de Ster
- bescherming
- veel belovende ontmoetingen

Ow top! Dat zou leuk zijn!

8. Wat in de Diepte ligt: Eight of Cups, Kelken 8
- vertrek
- verlies
- teleurstelling

Misschien loopt niet alles zoals ik wil en moet ik weg van sommige dingen.

9. Verre reizen, religie en opleiding. : Three of Cups, Kelken 3
- vreugde
- harmonie
- waardevols bereikt

Spiritueel ben ik nu al gegroeid.... Eens zien wat er nog meer bij komt..

10. Maatschappelijke invloed: Strength, Kracht.
- innerlijke harmonie
- moed, passie en levensdrang
- beschaafde en dierlijke komen samen
- grote motivatie

11. Sociale activiteiten: Page of Coins, Page van Pentakels
- leergierigheid
- nieuwe zaken

Dat klinkt interessant...

12. Mijn gevoelsleven: Queen of Coins, Koningin van Pentakels
- overvloed, zekerheid
- realitijdszin
- vruchtbaarheid en eenvoud.

Dat lijkt mij een mooie..

Ok, dat met die huizen- koppeling komt er later nog bij.

Grt
    Voice in the Wind

Anja

1. De Dood
Hierbij heb ik ook het gevoel van alleen het nodige behouden of alleen het nodige blijft over. Transformerende veranderingen van jouw persoonlijkheid. Je uitstraling en handelingen zullen sterk in kracht toenemen.

2. Kelken Aas
Geldbronnen lopen over! Geen zorgen op dit punt dus.

3. Zwaarden 5
Het lijkt erop dat jouw omgeving je als hun projectiescherm gaan zien voor al hun negatieve emoties. Roep dit een halt toe als je voelt dat ze je grenzen naderen, ook al kun je op porties stevige kritiek rekenen. Ik krijg ook een beeld van strebers die koste wat het kost willen winnen. Ga daar niet in mee, zorg vooral voor hen voor een win-win situatie. De kans bestaat dat je anders in zeer vervelende situaties terecht komt.

4. De Wereld
Je fundament/wortels zijn in ieder geval zeer stevig!

5. Pentakels 8
Met kinderen zal je aankomend jaar niet veel hebben denk ik. Je wil wel veel meer aan je creatieve kantje doen. Aankomend jaar blijf je denk ik nog wel in de beginnersfase. Je ontwikkelt je in ieder geval verder en hoe het daarna gaat zie je wel.

6. Staven 9
Weerstand, sterk met de aarde verbonden. Om je gezondheid hoef je je geen tot weinig zorgen te maken. Je hebt wel veel meer kans op vast/vaster werk! Contractueel gezien word je veel beter af!

7. De Ster
Je zal het eerst nog moeilijk krijgen maar daarna hangt er liefde in de lucht! Dat komt omdat je zelfvertrouwen meer en meer gaat toenemen.

8. Kelken 8
Vertrek naar nieuwe oorden, naar nieuwe hoofdstukken in je leven. Ik krijg ineens een beeld van een nieuwe, gevoelige kennis. Kan het zijn dat dit eerst een tijd(Je0 een kennis van jou is maar waar dus later een mooie relatie uit voortvloeit?

9. Kelken 3
Cursussen die aan reizen gekoppeld zijn? Heb jij iets met dansen of dansshows die je graag bezoekt? Zo ja, dan kan het goed zijn dat jij deze veelal in het buitenland gaat opzoeken!

10. Kracht
Ik krijg een beeld van ondersteuning door vrouwen. In ieder geval één vrouw die het op het werkvlak goed met je voor heeft. Een kleine waarschuwing bij deze kaart: probeer zo zakelijk mogelijk te blijven, pas op dat je niet te sterk emotioneel reageert.

11. Schildknaap van Pentakels
Het duurt nog wel even maar uiteindelijk komt er op dit vlak iets nieuws in je leven. Kunnen dat de activiteiten bij Kelken 3 zijn? Ik sluit niet uit dat jij jongeren gaat helpen met bijvoorbeeld sportieve activiteiten.

12. Koningin van Pentakels
Je komt erachter dat je meer van gezelligheid/nabijheid gaat houden. Je houdt het liefst van een vertrouwede kring van mensen om je heen.

De persoonshuizen 1, 5 en 9:
De Dood/Pentakels 8/Kelken 3: een groepje van drie vrouwen. Ze hebben alle drie brede interesses, ik denk haast wel voor kunst en/of reizen en/of cultuur. O. a. dit zal een transformerende invloed op jou hebben. Ik denk dat het mogelijk eerst om die nieuwe, gevoelige kennis gaat. Waar je mogelijk een liefdesrelatie mee krijgt. Maar zij heeft weer contact met twee anderen, waar je (samen) reizen gaat ondernemen. Het is een langzaam (Pentakels 8) maar gestaag proces. Weliswaar is dit een jaarlegging maar mogelijk kan dit zelfs twee jaar duren.

De huizen van de materie 2, 6 en 10:
Kelken Aas/Staven 9/Kracht: om geld en werk dus beslist geen zorgen! Ik heb het idee dat je gezondheid aankomend jaar stukken beter gaat worden. Je voelt je weer stukken aantrekkelijker, dat zal je uitstralen en dit zal ook resultaat hebben!

De relatiehuizen 3, 7 en 11:
Zwaarden 5/De Ster/Schildknaap van Pentakels: puur mijn gevoel: het verlaten van bindingsangst. Nieuwe contacten (Schildknaap van Pentakels) die veel beter bij je aansluiten en waar je stukken gelukkiger mee zal zijn. Je durft je over te geven aan gevoelens van verbondenheid!
Pas wel op met mensen die jou als projectiescherm gebruiken voor hun negatieve gevoelens. Zie wat ik bij Zwaarden 5 al eerder schreef.

De gevoelshuizen 4, 8 en 12:
De Wereld/Kelken 8/Koningin van Pentakels: vertrek naar nieuwe oorden, naar een nieuwe toekomst. Je goede fundament zul je niet achter je laten (De Wereld) maar je bouwt er iets moois, iets nieuws op! Iets waar je je veel meer in thuis voelt. Ik krijg nu zomaar een gevoel van een uitnodiging op het platteland, weet even niet waar dit vandaan komt. Of trek je zelf meer de natuur in?

Voice-in-the-Wind

Citaat van: Anja op december 11, 2023, 21:52:14 PM
1. De Dood
Hierbij heb ik ook het gevoel van alleen het nodige behouden of alleen het nodige blijft over. Transformerende veranderingen van jouw persoonlijkheid. Je uitstraling en handelingen zullen sterk in kracht toenemen.

Ik voel mij af en toe nog " wat zwak" staan, dan zijn de vibes ook niet goed... Dit is af en toe, gelukkig geen basishouding.

2. Kelken Aas
Geldbronnen lopen over! Geen zorgen op dit punt dus.

zit goed hoor, ik ben niet rijk maar heb wat gespaard en kan prima rondkomen.

3. Zwaarden 5
Het lijkt erop dat jouw omgeving je als hun projectiescherm gaan zien voor al hun negatieve emoties. Roep dit een halt toe als je voelt dat ze je grenzen naderen, ook al kun je op porties stevige kritiek rekenen. Ik krijg ook een beeld van strebers die koste wat het kost willen winnen. Ga daar niet in mee, zorg vooral voor hen voor een win-win situatie. De kans bestaat dat je anders in zeer vervelende situaties terecht komt.

Ok, goed om te weten. Dat is wel wat naar, zullen zien hoe dit uitpakt.

4. De Wereld
Je fundament/wortels zijn in ieder geval zeer stevig!

top!  :D

5. Pentakels 8
Met kinderen zal je aankomend jaar niet veel hebben denk ik. Je wil wel veel meer aan je creatieve kantje doen. Aankomend jaar blijf je denk ik nog wel in de beginnersfase. Je ontwikkelt je in ieder geval verder en hoe het daarna gaat zie je wel.

Heb ik heel erg veel zin in!

6. Staven 9
Weerstand, sterk met de aarde verbonden. Om je gezondheid hoef je je geen tot weinig zorgen te maken. Je hebt wel veel meer kans op vast/vaster werk! Contractueel gezien word je veel beter af!

Stukkie "aarden" is idd niet verkeerd.

7. De Ster
Je zal het eerst nog moeilijk krijgen maar daarna hangt er liefde in de lucht! Dat komt omdat je zelfvertrouwen meer en meer gaat toenemen.

Dat is een prettig vooruitzicht, op het moment is dat met pieken en dalen.

8. Kelken 8
Vertrek naar nieuwe oorden, naar nieuwe hoofdstukken in je leven. Ik krijg ineens een beeld van een nieuwe, gevoelige kennis. Kan het zijn dat dit eerst een tijd(Je0 een kennis van jou is maar waar dus later een mooie relatie uit voortvloeit?

nieuwe oorden! ... Klinkt goed.

9. Kelken 3
Cursussen die aan reizen gekoppeld zijn? Heb jij iets met dansen of dansshows die je graag bezoekt? Zo ja, dan kan het goed zijn dat jij deze veelal in het buitenland gaat opzoeken!

ik wilde laatst wel wat meer dans leren... Niet perse naar dansoptredens... Wel muziek optredens.

10. Kracht
Ik krijg een beeld van ondersteuning door vrouwen. In ieder geval één vrouw die het op het werkvlak goed met je voor heeft. Een kleine waarschuwing bij deze kaart: probeer zo zakelijk mogelijk te blijven, pas op dat je niet te sterk emotioneel reageert.

Ok!

11. Schildknaap van Pentakels
Het duurt nog wel even maar uiteindelijk komt er op dit vlak iets nieuws in je leven. Kunnen dat de activiteiten bij Kelken 3 zijn? Ik sluit niet uit dat jij jongeren gaat helpen met bijvoorbeeld sportieve activiteiten.

ow, nou, we zullen wel zien dan  :)

12. Koningin van Pentakels
Je komt erachter dat je meer van gezelligheid/nabijheid gaat houden. Je houdt het liefst van een vertrouwede kring van mensen om je heen.

Ja, dat klinkt prima

De persoonshuizen 1, 5 en 9:
De Dood/Pentakels 8/Kelken 3: een groepje van drie vrouwen. Ze hebben alle drie brede interesses, ik denk haast wel voor kunst en/of reizen en/of cultuur. O. a. dit zal een transformerende invloed op jou hebben. Ik denk dat het mogelijk eerst om die nieuwe, gevoelige kennis gaat. Waar je mogelijk een liefdesrelatie mee krijgt. Maar zij heeft weer contact met twee anderen, waar je (samen) reizen gaat ondernemen. Het is een langzaam (Pentakels 8) maar gestaag proces. Weliswaar is dit een jaarlegging maar mogelijk kan dit zelfs twee jaar duren.

ow, heel interessant

De huizen van de materie 2, 6 en 10:
Kelken Aas/Staven 9/Kracht: om geld en werk dus beslist geen zorgen! Ik heb het idee dat je gezondheid aankomend jaar stukken beter gaat worden. Je voelt je weer stukken aantrekkelijker, dat zal je uitstralen en dit zal ook resultaat hebben!

top!....met het sporten erbij ziet dit er goed uit!

De relatiehuizen 3, 7 en 11:
Zwaarden 5/De Ster/Schildknaap van Pentakels: puur mijn gevoel: het verlaten van bindingsangst. Nieuwe contacten (Schildknaap van Pentakels) die veel beter bij je aansluiten en waar je stukken gelukkiger mee zal zijn. Je durft je over te geven aan gevoelens van verbondenheid!
Pas wel op met mensen die jou als projectiescherm gebruiken voor hun negatieve gevoelens. Zie wat ik bij Zwaarden 5 al eerder schreef.

ok!

De gevoelshuizen 4, 8 en 12:
De Wereld/Kelken 8/Koningin van Pentakels: vertrek naar nieuwe oorden, naar een nieuwe toekomst. Je goede fundament zul je niet achter je laten (De Wereld) maar je bouwt er iets moois, iets nieuws op! Iets waar je je veel meer in thuis voelt. Ik krijg nu zomaar een gevoel van een uitnodiging op het platteland, weet even niet waar dit vandaan komt. Of trek je zelf meer de natuur in?

Ik wil zeker meer de natuur in :D

Voice-in-the-Wind

Bedankt voor de duiding trouwens  :)

Grt, Voice in the Wind

Anja