Legging 2024

Gestart door Anja, december 02, 2023, 14:08:13 PM

Anja

1. Persoonskaart:..................................Ridder van Zwaarden
2. Geld, bezittingen en waarden:.............Het Oordeel
3. Omgevingsinvloeden:.........................De Magiër
4. Gezin/familie/wortels:........................De Wereld
5. Creativiteit, vrije tijd en kinderen:........Schildknaap van Staven
6. Werk en gezondheid:..........................De Dood
7. Relaties:............................................Pentakels 4
8. Wat in de diepte ligt:..........................Pentakels 10
9. Verre reizen, religie, opleiding, e. d.:.....Ridder van Bekers
10. Maatschappelijke invloed:..................Staven 3
11. Sociale activiteiten:...........................Bekers 5
12. Mijn gevoelsleven:............................Zwaarden 8

1. Is nu al enigszins merkbaar! Ik voel een ietwat strijdbaar karakter.
2. Premie, salarisverhoging, dat laatste zal niet gek zijn. Goed financieel jaar.
3. Op zich in goede harmonie met mijn directe omgeving maar ietwat oppassen voor bedriegers, let op indirect gedrag.
4. Stevige wortels. Goed bestaan opgebouwd. Er wordt wat afgesloten om plaats te maken voor wat nieuws.
5. Ik zal het niet zien maar horen. Moet goed blijven luisteren. Kan hier niet zoveel mee.
6. Helaas staan mij gezondheidsproblemen te wachten. Zal ook (deels) met de overgang te maken hebben.
7. Ik heb het idee dat het eerst juist de goede kant op gaat. Zodra het dan weer goed gaat dan wordt er door sommige, ik denk ongewenste gasten, weer contact opgenomen. Wel goede zakelijke contacten.
8. Familierelaties, nauwe(re) banden gaan een rol spelen.
9. Komt hier toch ook weer die nieuwe liefde om de hoek kijken, die ik vorig jaar ook al zag. Er zijn dit jaar basissen gelegd.
10. Goede privé en zakenrelaties.
11. Teleurstellende familie en/of groepservaringen. Moet wel eerst aan eigen familie denken.
12. Het gevoel van afgestraft te zijn.

De persoonshuizen 1, 5 en 9:
Het valt mij erg op dat hier alleen maar hofkaarten liggen! Iets wordt afgesloten en/of bevrijd.

De huizen van de materie 2, 6 en 10:
Financieel wordt het een goed jaar voor mij. Misschien komt dit doordat er op het werkvlak enige veranderingen voor mij op til zijn. Toch sluit ik met De Dood op deze plek niet uit, dat het zelfs weleens om een ontslag kan gaan. En dat ik vervolgens een betere baan krijg. In ieder geval zijn zowel de privé en zakenrelaties wel goed. Zomaar een gevoel: misschien hoef ik zelf niet eens te solliciteren maar word ik overgeplaatst. Ik zie dit vaag als een mogelijkheid.

De relatiehuizen 3, 7 en 11:
Ik zie op zich geen knallende ruzies of zo. Ik heb eerder een gevoel van met zachte hand dwingen. Tel ik alle getallen van deze kaarten bij elkaar op, dan kom ik op 10 uit (Het Rad van Fortuin). Hier lijkt het dus niet om persoonlijke maar zakelijke kwesties te gaan. Heel goed op mijn hoede zijn dus.
Maar nogmaals: in persoonlijke zin goede relaties op alle fronten.

De gevoelshuizen 4, 8 en 12:
Ik heb voor mezelf inmiddels een stevige basis opgebouwd. Familie en/of nauwe(re) banden gaan een rol spelen. Groepservaringen die leuk maar ook minder leuk zijn. Een grote afwijzing (Zwaarden 8).

ANJA

Voice-in-the-Wind

Wat leuk en interessant  :)

Zal ik vd week een reactie geven...?.... Met mijn beperkte kennis  ;)

Ook, zal ik die van mij ook posten ergens vd week.

Anja

@Voice

Iedereen heeft z'n eigen kennis hoor! Geef jij volgende week je reactie maar! Ik ben benieuwd naar jouwe!! Ik neem aan dat ik dan ook mijn reactie mag geven :)

Groet,

ANJA

Voice-in-the-Wind

Hey Anja!

Jawel, reacties zijn altijd welkom  :D

* Ik denk dat ik het morgen uit een kan zetten

Grt!

Voice-in-the-Wind

* nee, het wordt vd week  ;)

Voice-in-the-Wind

1. Persoonskaart:..................................Ridder van Zwaarden

- strijdbare gedachten
- sprongen maken

2. Geld, bezittingen en waarden:.............Het Oordeel

- bevrijding en misschien ander werk
- op een andere melodie leven...-> andere insteek

3. Omgevingsinvloeden:.........................De Magiër

- harmonie
- wijsheid
- dingen uitdokteren

4. Gezin/familie/wortels:........................De Wereld

- gelukkige tijden
- wijsheid
- heeft alles, in voorraad

5. Creativiteit, vrije tijd en kinderen:........Schildknaap van Staven

- kansen
- het alledaagse doorbreken
- tot bloei komen
- verzorgen

6. Werk en gezondheid:..........................De Dood

- het oude moet plaatsmaken voor het nieuwe
- er kunnen pijnlijke dingen naar boven komen...maar ook blije...

7. Relaties:............................................Pentakels 4

- weelde
- rijkdom

8. Wat in de diepte ligt:..........................Pentakels 10

- fundament van familie...ook groei en succes

9. Verre reizen, religie, opleiding, e. d.:.....Ridder van Bekers

- nieuwe reizen, religie uitbreiden of anders tegen aan kijken...
De beker zit vol dus misschien ook een opleiding of cursus ...

10. Maatschappelijke invloed:..................Staven 3

- sterke grond onder de voeten
- scheepjes varen uit en binnen

11. Sociale activiteiten:...........................Bekers 5

- reflectie
- twijfel

12. Mijn gevoelsleven:............................Zwaarden 8

- geblinddoekt
- vastlopen
- pijnlijke gedachten om je heen...die kunnen je beperken.

Ok... Sommige dingen lijken op elkaar, met je eigen duiding... Toch hoop ik dat je er wat aan hebt... Wel ff leuk om te doen  :)

Grt!
    Voice in the Wind

Voice-in-the-Wind

Ik heb die van mij ook gelegt....heel leuk en interessant.... Ik had al een stuk getypt , maar ik maakte een foutje... Heel mun txt weg... Komt ie morgen  ;)

Anja

Dank je Voice in the Wind!

Er komen mede dankzij jouw uitleg van mijn kaarten, wel weer wat beelden binnen. Ook dat is heel waardevol Voice!! Dan maakt het niet uit of (sommige) opmerkingen hetzelfde zijn als die ik geschreven heb. Dit geldt overigens niet alleen voor jou maar voor iedereen hé!

Naar aanleiding van wat jij bij De Wereld en Staven 3 schrijft, krijg ik de indruk dat mijn basis in ieder geval voor 2024 goed is!
Toch moet ik-wat jij zeer terecht bij de Magiër opmerkt!-dingen uitdokteren, in ieder geval niet zomaar op verhalen van mensen afgaan. Dat laatste is nu iets wat spontaan bij mij naar binnen komt. Wat nu ook spontaan in me opkomt:
Ik kan pas dingen doorbreken (Schildknaap van Staven) als ik dus e. e. a. uitgedokterd heb. Dat uitdokteren slaat denk ik op het doorgronden van motieven van mensen. De Magiër zegt me namelijk ook dat ik misschien wel moet oppassen voor profiteurs. Maar ook het goed uitzoeken van geldzaken c. q. bankzaken.

Bevrijding van het oude (Het Oordeel) en plaatsmaken voor het nieuwe, wat met pijnlijke maar ook blijde ervaringen gepaard gaat. Voor zover mijn gevoel goed reikt, denk ik dat het op dit punt weleens heel heftig voor mij kan worden, aankomend jaar.
En dan na dat heftige jaar, ga ik ander werk doen, in ieder geval verandert mijn takenpakket. Wat ik heel goed vind Voice in the Wind, is dat ik bij jou ook twijfel meen te voelen hieromtrent. Wat mij dan weer zegt dat je weleens recht in de roos kan zitten met je uitleg en gevoel.
Het pijnlijke kan weleens zijn, dat ik afscheid moet gaan nemen van een hele dierbare cliënt, het is met zijn gezondheid absoluut niet goed. Alleen al als ik eraan denk.... :o :'(   Maar ook nieuwe klantcontacten met wie het dan ook wel weer goed, ik denk zelfs beter is.

Ik denk dat er op het relationele vlak, ook privé weleens enorm veel kan veranderen! Familie houdt niet alleen bloedbanden in maar ook een kring van bekenden met wie je een stevige verwantschap voelt. Naast eventueel ook pijnlijke dingen, voel ik op dit punt langzame maar wel gestage vooruitgang!

Opleiding of cursus: speelt nu nog niet maar zou goed kunnen. Ik ben benieuwd! Dat ik me meer ga ontwikkelen dat geloof ik wel!

Zwaarden 8: komend jaar kan denk ik een jaar zijn van aanvaarden dat sommige dingen zo lopen. Want anders: vastlopen. Is mijn vage gevoel althans.

DANK JE WEL

ANJA

Anja

Beste Voice,

Ik kijk uit naar jouw jaarlegging voor 2024! Ik ben benieuwd, uiteraard zal ik mijn visie ook geven!