Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Parachute "

Gestart door frommeltje, november 21, 2023, 13:27:56 PM

frommeltje

Hoi,
Ik heb weer een droom onthouden.

Ik sta in de achtertuin. Ik kijk naar boven en zie een helderblauwe lucht. Als ik verder kijk zie ik 2 mannen aan 1 parachute hangen. Ik wil het beter zien dus pak ik een krukje met roze zitting om op te staan.
Ik loop naar de schutting ( gemetselde muur ) en zet mijn krukje ervoor. Ik ga erop staan en zie dat de parachute gaat landen. Hij land aan de andere kant van de muur, alleen hangt er nu maar 1 man aan. Ik weet nog dat die man iets tegen me zei, helaas weet ik niet meer wat.....

Ik denk dat de muur staat voor de muur die eigenlijk al heel mijn leven om me heen heb getrokken. Toch wil ik in mijn droom over de muur heen kijken. Ik denk dat het de bedoeling is dat ik mijn muur moet laten zakken en mezelf moet laten zien en doen wat ik wil.....zit ik er ver naast?
Weet niet wat die parachute wil zeggen?

Ben benieuwd of jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt.
Groetjes Frommeltje. :)

Carla

Een parachute is afhankelijk van externe omstandigheden, het is een beetje 'met de wind meewaaien' zeg maar. Dus afhankelijk van de wind kun je ergens komen.

Je kijkt over de muur heen, omdat de muur niet alleen anderen buiten houdt, maar jou ook binnen, maar verder weet je het gewoon nog niet. Afhankelijk van wat er zich buiten die muur bevindt kun jij j plannen maken.

Anja

Zoals zo vaak vind ik de uitleg van Carla top!

Een wolkeloze lucht geeft mij het gevoel van probleemloos je horizon verbreden, hetgeen Carla dus al aangeeft.

Eerst meen je twee mannen te zien, wat er maar eentje blijkt te zijn. Wederom haal ik hier een boodschap uit: kijk eerst goed voordat je dingen gaat zien die er niet zijn.

frommeltje

Hoi Carla en Anja,

Allebei bedankt voor jullie toevoeging.
Toch weer wat mooie inzichten gekregen van jullie, kan me hier goed in vinden.

Bedankt en groetjes  :)