Beeldhouwwerk van een opspringend paard

Gestart door Anja, november 09, 2023, 13:58:57 PM

Anja

Ik weet niet waar ik ben en zie ook niemand. Ik lijk alleen te zijn, ik hoor of zie in ieder geval niets of niemand.
Dan zie ik een beeldhouwwerk van een opspringend paard. Hij is wit mat hier en daar wat kleur (kan de kleur van de manen niet plaatsen) maar de hoeven zijn goudkleurig.

Plotseling hoor ik dat dit beeld valt. Ik kijk in die kamer en ik zie meteen dat de twee voorbenen verdwenen zijn.

Dat beeld lijkt mij wel met klem te zeggen, dat ik me momenteel in hoofdzaak op mezelf moet rechten, liever gezegd: me op mijn eigen zaken moet concentreren. Dit lijkt een enigszins dringend advies te zijn. Die gouden kleur geeft me ook het gevoel dat ik moet oppassen met wat ik tegen wie zeg, weet even niet waarom. Ik kan de droom niet geheel plaatsen.

ANJA

Anja

Dit is ongelooflijk!!

Na het plaatsen van deze droom op het forum, switch ik gelijk naar Facebook en wat zie ik gelijk??? Een mooi gedicht over paarden!! Ongelooflijk!!

Carla

Kreeg je daardoor ook een helderder idee over je droom?

Anja

Nadat ik dat gedicht over dat paard had gelezen, geeft deze droom mij ook het gevoel van kijk eerst eens naar je eigen rijkdommen. Dit heeft niets met geld te maken, eerder met het spirituele. Vooral omdat de hoeven van dat beeld goudkleurig zijn. Ook van denk beter na aan wie jij je rijkdom geeft.

Carla