Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Huis "

Gestart door frommeltje, november 04, 2023, 10:56:43 AM

frommeltje

Hoi,
Ik ben thuis met mijn man en mijn hond. We zijn aan het wachten op de makelaar want we gaan naar een ander huis kijken.
Het duurt te lang voordat de makelaar komt en ineens bedenk ik me dat wij zelf naar de makelaar toe moesten.
We staan op en lopen naar de deur, mijn schoonzusje ( is er ineens  ???) die geeft me een bloesje wat ze niet meer wil. Ik ben er blij mee want het is een heel leuk wit bloesje met bloemetjes, dan is het bloesje ineens weer paars.
Onze hond loopt mee en hij staat voor een groot gat in de grond te kijken (rechthoekig, zo groot als een kamer en diep), ik breng hem vlug naar binnen want ik ben bang dat hij in dat gat valt. Misschien wel de reden dat we naar een ander huis gingen kijken. :-\
Dan word ik wakker.....
Beetje een rare droom, hoop dat iemand hier iets van kan maken.

Bedankt, groetjes Frommeltje.

Carla

Je huis staat vaak symbool voor jezelf. Je bent daar aan het wachten op de makelaar (bemiddelaar) met je man (je partner) en je hond (de trouwste vriend van de mens). Dus blijkbaar ben je dat huis zat, maar je realiseert dat je zelf de makelaar op moet zoeken, wil er iets veranderen (je huis = jezelf). Maw: zelf de "eerste stap" zetten tot verandering.

Je krijgt een wit bloesje, dat kun je aantrekken, daarmee 'maak' je hoe je er uitziet voor anderen. Wit is de kleur van de vrede, de onschuld en paars de kleur van spirituele groei.

Een maal buiten ben je bang dat de hond in een gat valt en je brengt 'm vlug naar binnen.

Mijn associaties bij deze droom is dat je behoefte hebt aan verandering, misschien in de relatie met je man? (want wat doet hij in die droom?) maar dat je wacht op anderen (de makelaar, de schoonzus) terwijl je eigenlijk heel goed weet dat jij de eerste stap zelf zal moeten zetten.

Anja

frommeltje

Hoi Carla,

Bedankt voor je uitleg. Klinkt eigenlijk allemaal heel logisch jouw uitleg. Knap dat je dit allemaal kan zien. :)
Het gevoel wat ik heb bij mijn man is dat hij mijn steun en toeverlaat is.  Ik heb sterk het gevoel dat mijn man daarom bij me was.
Verandering begint inderdaad altijd bij jezelf, moet er wel eerst achter zien te komen wat ik dan wil veranderen.
Met die chaos in mijn hoofd..... ;D

Heel erg bedankt weer voor dit inzicht.
Groetjes Frommeltje. :)

Carla

Bedankt voor de feedback en fijn dat je er wat aan had.