Waarvan kan ik het moeilijkst afscheid nemen?

Gestart door Anja, oktober 04, 2023, 20:33:19 PM

Anja

Het meest moeilijke afscheid voor mij is:-

DE WERELD!  ??? :o

Ik kan met deze kaart niet exact aanduiden wat nu precies het meest moeilijke is. Wat ik nu wel heel sterk voel, is dat welk afscheid dan ook, bij mij in kleine stapjes moet gebeuren. Plotselinge, vooral grote veranderingen gaan mij momenteel niet zo goed af.
Het is gek maar die man in mijn dromen, zegt mij ineens (ik voel het hier ter plekke) dat dit weleens iemand kan zijn die mij zakelijke en/of praktische hulp kan gaan bieden. Het type goede kameraad!

Mijn gedachten gaan zelfs al vaag naar iemand uit. Eentje die op de een of andere manier weer op mijn pad komt. Klinkt heel vaag, ik weet het maar toch!

Voice-in-the-Wind

Hey!

Ik had toevallig ook de Wereld als dagkaart  :D

Kleine stapjes? Hoort dat bij deze kaart?

Grt

Anja

Kleine of grote stappen is afhankelijk van de kaarten er omheen. Bekijk je dagkaarten. Welke kaart springt eruit?

Voice-in-the-Wind

Hey! Ok,

Kaart; Kelken 7 springt er voor mij uit..

Anja

Hoi Voice!  :)

Als Kelken 7 er voor jou uitspringt, dan kan dat betekenen dat veel dromen illusies bleken te zijn. Het kan zijn dat je het momenteel moeilijk vindt om weer in iets nieuws te gaan geloven. Toch is deze kaart een aanmoediging om dat juist wel te gaan doen. Je kan dit misschien wat eng vinden omdat je nog niet weet wat het nieuwe je gaat brengen, zie het doek wat op die ene beker zit. Maar weet dat dit iets is waar je heel blij van wordt, wat goed bij je past. Een kleine waarschuwing voor de goede orde: laat je niet van de wijs brengen door de mening die anderen over je nieuwe doel hebben. Je hebt al genoeg uitgeprobeerd, je weet nu wel wat je voelt en daardoor ook wilt.

Kelken 7 naast de Ridder van Zwaarden:=
Het gevaar bestaat eruit, dat de Ridder van Zwaarden te vroeg vertrekt naar zijn nieuwe doel! Immers, als het nog bewolkt is (Kelken 7) dan heb je nog geen goed zicht op je doel.
Een bescheiden aanrader: ga eerst goed bij jezelf na of het nieuwe goed bij je past EN wat je daarvoor moet doen/laten. Speel op safe en vertrek dan en het gaat je zeker lukken!

Anja

Trouwens; ik heb Kelken 10 tot nu toe het vaakst getrokken! Ook ik kan me voorbereiden op iets nieuws maar mag nu nog geen beslissingen van belang nemen. Tien kaarten geven heel vaak overgave aan de voorzienigheid aan. Het zal gaan zoals het moet gaan.
Maar ook ik moet mijn ogen en oren open houden en goed in de gate blijven houden wat voor mij de realiteit is.

Voice-in-the-Wind

Citaat van: Anja op oktober 07, 2023, 19:46:31 PM
Hoi Voice!  :)

Als Kelken 7 er voor jou uitspringt, dan kan dat betekenen dat veel dromen illusies bleken te zijn. Het kan zijn dat je het momenteel moeilijk vindt om weer in iets nieuws te gaan geloven. Toch is deze kaart een aanmoediging om dat juist wel te gaan doen. Je kan dit misschien wat eng vinden omdat je nog niet weet wat het nieuwe je gaat brengen, zie het doek wat op die ene beker zit. Maar weet dat dit iets is waar je heel blij van wordt, wat goed bij je past. Een kleine waarschuwing voor de goede orde: laat je niet van de wijs brengen door de mening die anderen over je nieuwe doel hebben. Je hebt al genoeg uitgeprobeerd, je weet nu wel wat je voelt en daardoor ook wilt.

Ik had het doel gevisualiseerd...meer met wat verder gevorderd doel ...maar het doen is net ff anders, nog steeds wel heel gaaf trouwens

Kelken 7 naast de Ridder van Zwaarden:=
Het gevaar bestaat eruit, dat de Ridder van Zwaarden te vroeg vertrekt naar zijn nieuwe doel! Immers, als het nog bewolkt is (Kelken 7) dan heb je nog geen goed zicht op je doel.
Een bescheiden aanrader: ga eerst goed bij jezelf na of het nieuwe goed bij je past EN wat je daarvoor moet doen/laten. Speel op safe en vertrek dan en het gaat je zeker lukken!

idd , het zijn nu stapjes nemen in de doelen zelf... Wat ik vantevoren heb bedacht is anders, maar dat zijn ook einddoelen... Eigenlijk staan alle dromen nu in het begin... Maargoed, het is nu al leuk ... Laat staan als ik wat meer gevorderd ben, best leuk allemaal

Anja

Ik hoop van harte Voice in the Wind, dat jij je doelen gaat halen! Ik duim met je mee, ik meen het!! Misschien dat deze kaartcombinatie ook de angst voor verlies van illusies kan aangeven! Maar weet dat, mocht dat gebeuren, er iets anders moois of misschien zelfs wel mooiers voor in de plaats komt. Je zit in ieder geval in de goede richting!!