Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Hotelkamer 26

Gestart door Anja, september 29, 2023, 21:09:44 PM

Anja

Afgelopen nacht ben ik in een hotel. Ik denk dat mijn kamer op de een na hoogste verdieping zit, echt duidelijk is dit niet. Ik zit in ieder geval wel hoog op nummer 26.
Op een gegeven moment zit ik met een aantal onbekenden beneden limonade te drinken. Ik realiseer mij ineens dat ik iets kwijt ben (weet niet wat) en ik ga met de lift naar boven.

Het getal 26 staat voor karma en de aarde, ikzelf zeg ook nogal eens lot en voorbestemming. Dit gekoppeld aan dat hotel (een oud probleem op een nieuwe manier bekijken), zegt mij dat deze droom mogelijk op een oud aards probleem van mij, wat uit een vorig leven stamt en grote kans dat dit mijn allerlaatste leven is.

Die limonade zegt mij een toename van (im)populariteit. Op het relationele en sociale vlak zal ik leuke maar ook minder leuke en misschien zelfs rot dingen meemaken. Het feit dat ik met die lift naar boven ga, zegt mij (maar dat wist ik al) dat ik hierover nog veel meer wil en ga ontdekken.

Mijn gevoel: sommige mensen gaan jaloers worden op mijn populariteit en willen impopulariteit veroorzaken! Ma .a w. blijkbaar zonder geldige reden mij in een kwaad daglicht zetten. Mijn gevoel gaat in ieder geval naar ene persoon uit.
Mijn gevoel zegt me ook-maar dat is vager-dat dit weleens kan gebeuren, juist als ik mijn geluk heb gevonden.

ANJA

Carla

En het feit dat je in een hotel zit geeft vaak een tussenfase aan. Dat je hoog zit zegt mij dat je veel duidelijk zal worden, mede ook omdat je met de lift omhoog gaat.

Anja

Mijn grote dank voor jouw feedback Carla!! Ik kreeg al een vaag gevoel van iets tijdelijks/voorlopig zal alles tijdelijk zijn. Ik duim ervoor dat alles me snel duidelijk zal worden.