Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" bloed "

Gestart door frommeltje, september 26, 2023, 13:20:20 PM

frommeltje

Hoi,

De droom die ik heb gehad daar kwam ikzelf niet in voor en hij is maar heel kort:

Ik zie een vrouw met donker lang haar, heel mooi haar. Ze heeft een kunststof slangetje in haar arm waar nieuw bloed inzit dat door haar lichaam word opgenomen  ???.
Het lijkt op een soort van bloedtransfusie. Ze kan door heel de kamer lopen want het slangetje is wel enkele meters lang.
Ze krijgt bezoek en geeft de mensen die binnen komen een hand om zich voor te stellen. Haar man kent deze mensen wel, die is er ook bij.

Een hele gekke droom, ergens heb ik wel het gevoel dat ik toch die vrouw moet voorstellen.
Kan er geen touw aan vast knopen, misschien dat iemand hier wel wat van snapt?

Bedankt, groetjes Frommeltje :).

Anja

Beste Frommeltje,

Zo'n bloedtransfusie zegt mij dat de problemen die je nu ervaart in je leven, zeker van voorbijgaande aard zijn. Je zal je gezondheid/vitaliteit en/of energie weer helemaal terug vinden.
Zie dat hele lange zwarte haar van die vrouw! Lang haar staat voor een energieke aard, die zwarte kleur van spiritualiteit. Mijn gevoel: als jij meer en meer op je intuïtie af durft te gaan en ook daarna durft te handelen, dan krijg jij de energie en lef van die vrouw uit deze droom.

Als een vrouw droomt over een andere vrouw die zij niet kent, staat dit ook voor haar schaduwzijde. Ik moet nu ineens aan eerdere droom denken die je hier op het forum hebt geplaatst. Die droom ging o. a. over visjes die in plastic vierkantjes zaten.
Jouw schaduwzijde van dit moment, is denk ik dat je toch nog teveel in hokjes en zekerheden denkt.

ANJA

frommeltje

Hoi Anja,

Heel erg bedankt weer voor je uitleg.
Op het moment is er wel iets waar ik me druk om maak, wat natuurlijk zeker niet helpt.
Het is voor mij erg prettig om te weten dat het allemaal van voorbijgaande aard zal zijn.

Op mijn intuïtie vertrouwen.... ben ik al mee bezig maar dat mag ik nog wel wat meer ontwikkelen ;).

Genoeg om nog aan te werken, super bedankt voor deze inzichten.

Groetjes Frommeltje :)

frommeltje

Nog even een toevoeging.
Ik zag dat ik 111 berichten bij mijn naam had staan, even opgezocht.

Zo mooi, dit is wat de betekenis is "Stop geen enkele energie in denken aan je angsten, opdat je ze niet manifesteerd".

Er stond nog wel meer bij maar deze zin was voor mij alleszeggend. Prachtig, als je goed kijkt krijg je aan alle kanten inzichten.

Ik vond dit zo mooi, wilde het even delen. :)

Anja

Wow Frommeltje!

Wát goed dat jij hebt gezien dat jij 111 berichten verzonden hebt! Ik had daar nog niet eens op gelet! Passender kan deze betekenis niet voor jou zijn! Inderdaad alleszeggend!! Mooi dat je dit met ons wil delen!! Hoe moeilijk het momenteel ook voor jou is: het komt allemaal goed!!

ANJA

frommeltje

Dankjewel. :)

Groetjes Frommeltje.