Beste Boogschutter,
Ik heb zo blanco mogelijk Lenormandkaartjes voor jou gelegd. Wees dus echt niet bang, ik (ver)oordeel je echt niet!!
1. Komt jouw huwelijk nog goed?
a. De huidige situatie:..................De Vissen
b. Voordeel:................................De Dame
c. Nadeel:...................................Het Schip
d. Het resultaat:..........................De Wolken
Beste Boogschutter,
Je huwelijk biedt je een hoop zekerheden (De Vissen/vermeerdering) en op zich voel jij je als een dame behandeld (De Dame). Maar voel jij ook liefde voor je huidige vaste partner? En/of heb je erg veel angst voor het verlies van je, niet in de laatste plaats je materiële/financiële zekerheden? Ik krijg dat gevoel namelijk een beetje.
Heb jij je al eens afgevraagd hoe het zit met de gevoelens van jouw man jegens jou? De Dame geeft mij de indruk dat je daar tot nu toe nog niet zo bij stil hebt gestaan of ben ik mis? Ik "ken" jouw man natuurlijk helemaal niet. Toch, gelet op de Wolken in combinatie met de Vissen, lijkt het mij dat hij nogal eens moeilijk kan communiceren. Kan het zich wel uiten bij jou? Zegt hij dat hij jou niet kwijt wil? Kan zijn maar ik heb hier lichtelijk een andere indruk.
Praat nog eens met elkaar. Met de Wolken als eindresultaat vraag ik mij af of je op deze weg verder moet. Het is en blijft minstens heel ongemakkelijk. Om jouw vraag te beantwoorden: ik denk dat hooguit een licht herstel mogelijk is maar of dat lang stand houdt?

? Ik twijfel sterk.
2. Keer jij terug naar je affaire partner?
a. De huidige situatie:......................De Klaveren
b. Voordeel:....................................De Muizen
c. Nadeel:.......................................Het Schip
d. Het resultaat:..............................De Ring
Ik heb sterk het gevoel dat jouw connectie met je affaire stukken beter is dan de connectie tussen jou en je huidige vaste partner (Klaveren). Ik heb ook het idee dat jij je affaire meer vertrouwt (De Muizen). Zie De Ring, jullie connectie kan zeer moeilijk verbroken worden!! Dus op zich lijkt mij deze band stukken sterker!!
Maar kijk naar het Nadeel! Wat staat jullie in de weg om een volledige binding met elkaar aan te gaan? Is er sprake van een mega groot leeftijdsverschil? Of heeft hij een hele andere culturele of godsdienstige achtergrond? Er is iets anders (Het Schip staat voor zowel het materiële als het eigenaardige), iets wat niet doorsnee is.
Zijn jullie beiden bang dat jouw toekomstige ex het jullie moeiliijk gaat maken en zo ja, waar ben je bang voor?
Sterkte en een zomerse groet van,
ANJA