Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Visjes "

Gestart door frommeltje, augustus 16, 2023, 13:17:05 PM

frommeltje

Hallo allemaal,

Gekke droom:
Ik wil gaan ontbijten en heb kwark voor me staan. Er zit nog iemand bij me maar weet niet meer wie.
Bij me ligt een stuk plastic ( A4 formaat), dat is verdeeld in allemaal rechthoekige vakjes.
In ieder vakje zit een klein visje, de vakjes zijn gevuld met water waar dan 1 visje in zit.
De visjes leven gewoon nog.
Het is de bedoeling dat ik die visjes bij mijn kwark gooi en dat op eet. ??? ( schijnt in mijn  droom normaal te zijn )
Dan zeg ik ineens; " ik ga niet iets eten wat nog leeft ", ( ik vind het zielig ).
Ik besluit een glazen bak te zoeken waar ik de visjes in kan doen.

Wat je toch allemaal niet kan dromen....
Hier kan ik echt helemaal niks van maken, hopelijk weet iemand hier iets meer over te vertellen.
Bedankt, groetjes Frommeltje.

Anja

Beste Frommeltje,

Hier een poging van mijn kant om jouw droom te duiden.
Omdat je je niet bewust bent van de persoon die bij je is, kan het zijn (maar ben niet helemaal zeker) dat het hier in essentie niet om gaat. Het gaat er veel eerder om dat jij je bewust wordt van je eigen overtuigingen, bewustzijn. spiritualiteit, geluk en energie. Het gaat hier om het vergroten van je bewustzijn en kennis dus.

Een rechthoek/allemaal rechthoeken lijkt mij een beginnend proces van opnieuw gaan aarden (verbinden). Vandaar dat je bovenstaande zaken gaat herzien.

ANJA

Carla

Ik ben het helemaal met Anja eens, een droom waarin je de dingen wat anders dan anderen gaat bekijken. Een bestaande hokjesindeling (in jouw droom heel normaal) wordt in 1 bak bij elkaar gestopt om (min of meer) vrij rond te zwemmen.

Anja

Dank je voor je aanvulling Carla!!

frommeltje

Hoi Anja en carla,

Zo een gevoel had ik ook dat degene die bij me zat er even niet toe deed.
Ik ben heel blij met jullie uitleg, hele mooie inzichten.
Dat ik me wat meer mag gaan richten op aarden is een feit, zit vaak teveel in mijn hoofd.

Ik sta er iedere keer van te kijken wat jullie toch uit een droom halen, echt mooi.
Heel erg bedankt alletwee.

Groetjes Frommeltje. :)

Anja

Graag gedaan hoor Frommeltje!!  8)