Helemaal de weg kwijt

Gestart door Anja, augustus 10, 2023, 22:51:58 PM

Anja

Ik weet helemaal niet waar ik ben, wel dat ik in België ben.
Ik ben daar in een groot café. Maar naast en om dat café zijn er nog andere zaken die ik in die droom niet kan thuisbrengen. Ik weet wel dat ze op een gegeven moment bijna gaan sluiten en dat ik totaal niet weet waar ik heen moet, ik ben totaal gedesoriënteerd. Ik heb in die droom in ieder geval niet gedronken.
Dan is er een voor mij onbekende man die mij wat losse centjes toestopt (een eurocent of zo). Ik heb er niets aan.

Ik kan hier eerlijk gezegd weinig van maken, alleen dat het hier om een grote desoriëntatie gaat. Dat verbaast me op zich niet, daar ik afga op een eerdere droom.
Waarom België?? Het enige wat ik hierop kan bedenken, is dat mijn stamvader van mijn vaders kant uit België komt (was een Antwerpse havenarbeider). Typisch is dan weer, dat ik karma met een arbeider heb en ik dol ben op zwemmen/water. Omdat ik niet weet waar het hier in essentie om gaat, zijn dit misschien wel flarden die nergens op slaan maar goed.
Van die man met die centjes snap ik echt niks.

Carla

De centjes zijn geen cent waard?
Oftewel, niet alles zomaar (voor waar) aannemen..

Anja

Dank je Carla!!  8) Ik ben al op mijn qui-vive

Anja

Nog even dit: ik denk ineens aan een aantal dingen en ik ben gewaarschuwd: Bedankt!!

Carla