Dagkaarten van Voice in the Wind.

Gestart door Voice-in-the-Wind, juli 29, 2023, 18:03:01 PM

Voice-in-the-Wind

Zo, het was vandaag een slechte maar toch goede dag. Mijn jongere zus is bevallen van een jongetje  :D ... Superlief  :)

Verder was het vandaag bikkelen...



Nieuwe kaart;

Two of Wands, Staven 2
* Zie ook 14 december
Two of Wands, staven 2.

Een jonge man in het wit, kijkt uit over een stad. Hij heeft een landkaart voor zich. De lucht is mooi gekleurd. Aan beide zijden van hem staat een brandende fakkel.

--> dingen tot ontplooiing zien komen

--> een stukje van het bouwplan kunnen zien.

--> kalm en mooi weer... Rustig aan...

--> besluiteloosheid

Anja

Iemand met een zeer open en brede blik, wordt zich bewust van wat de wereld hem te bieden heeft! Hoe meer de kaart op de vraagsteller c. q. de persoon in kwestie van toepassing is, hoe meer moeite met het nemen van besluiten.
Heeft vaak in liefdesrelatie een lange aanloop nodig, evenals een grote spanningsboog.

Kan ook (vaak) teleurgesteld zijn omdat men dacht de ware liefde gevonden te hebben, maar het net niet helemaal bleek te zijn. Deze kaart staat namelijk ook voor het bijna echtgenoot type.

Voice-in-the-Wind


Ok, dat is interessant, Maargoed,op het moment geen dames in mijn leven...






Nine of Cups, Kelken 9


* Zie ook 23 augustus 2023.


Een gekroonde goudvis en om haar heen 9 gouden en versierde kelken.
-> gevoel stroomt goed door ... Er liggen van allerlei "schatten" in het verschiet...


Grt!
Voice in the Wind

Voice-in-the-Wind


Een gezellige dag gehad... En morgen op kraambezoek  :)


Volgende kaart;

Five of Swords, Zwaarden 5

Ok, een krijger in maliƫn en houdt een zwaard en schild vast. Op het schild staan 2 zwaarden en voor hem liggen 2 zwaarden op de grond.
Donkere bewolkte achtergrond.

--> strijdvaardig... Met woorden?
--> roeien met de riemen die je hebt?
--> phyrrhus overwinning

Ok, niet zo' n lekker kaartje... Maargoed ik zal zien hoe het uitpakt  :)

Voice-in-the-Wind

#199
Hey allemaal!  :D


Ok, goeie dagen gehad!
Ik hoop dat het bij jullie ook ok was ;)


Ok, in navolging van Anja zal ik ook een Jaarkaart voor 2024 trekken;

Seven of Cups, Kelken 7

: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig

Ah nee he :(

Wat moet ik daarmee aanvangen.... Misschien goed blijven nagaan waarmee ik bezig ben...

Misschien als een soort waarschuwing zien?


Grt, Voice in the Wind

Anja

Mijn eerste indruk: je helemaal opnieuw met jezelf en je omgeving verbinden.



Voice-in-the-Wind

Ah, daar kan ik wat mee.... Ik denk dat ik het nu al een beetje voel....

De laatste tijd voel ik alleen houvast aan familie, huisgenoten en mijn doelen... Ikzelf lijk een wat andere uitkijk te hebben...

Ik weet niet of het nou verbeterd is... Of gewoon anders... We zullen zien hoe dat dit jaar uitpakt.

Dank voor de duiding! :)


Grt!
    Voice in the Wind

Voice-in-the-Wind

Ok nieuw kaartje;


The Hanged Man
De Gehangene

- vastgelopen
- stagnatie
- ander oogpunt


* Ok, ik was alweer wat ziek, en kon niet veel uitvoeren.  Morgen kan ik het denk ik weer verbreken... Het gaat vandaag al weer de goede richting op :)

Voice-in-the-Wind

Hey!

Ok, was vandaag weer beter dan gisteren  :)

Nieuwe kaart;

The High Priestess, de Hoge Priesteres

- leeg boek; ontvankelijk

- kruidenboeketjes ; bescherming

- intimiteit, vrouwelijke energie


Ok! Grt!

Anja

Je zit middenin een groeiproces. Er gaan je veel "toevalligheden" overkomen. Luister goed naar deze boodschappen!

Voice-in-the-Wind

Hey! Ok bedankt voor de input  :)

Er was iets... Ik weet het niet helemaal precies... Ik had iets van Pentakels 2 gezien--> met daarbij het oneindig symbool... En ik zag dit symbool later weer, en toen nog een 8... Wat als je het op zijn zij ligt ook het oneindig symbool is...


Kaartje;

The World
De Wereld

- gelukkige en voltooide tijden
- cyclische vooruitgang
- compleet

* Misschien een tussendoel wat ik kan afronden?

Grt, Voice in the Wind

Voice-in-the-Wind

Hehe :D ok.... Ik heb bovenstaande net getypt....

Komt een half uur later mijn huisgenoot aanzetten met zwarte gaten ... En ook weer het oneindig symbool...


Wat zou ik daarvan kunnen maken?


Grt!

Anja

Beste Voice in the Wind,

Zeer grote kans dat jij het over het lemniscaatsymbool hebt. Pentakels 2 geeft dit symbool het duidelijkst weer maar kijk ook eens naar de vrouw op de tarotkaart Kracht! Dat symbool geeft aan hoe zij met deze kracht de leeuw temt.
De betekenissen van het Lemniscaatsymbool: Vereniging van tegengestelde krachten, oorzaak en gevolg harmonie, constante vernieuwing en verbondenheid.

Er is duidelijk heel wat nieuws voor je in de maak! De tijd zal alles in juiste banen leiden. Pentakels 2 geeft aan dat je weer in de onbevangenheid van De Dwaas moet gaan geloven. Liever gezegd: je eigen onbevangenheid/innerlijk kind.

Voice-in-the-Wind

Hey!
Anja.

Het is idd het lemniscaat symbool. Ik was vandaag al.wat losser...in gesprek.... Eens zien of dit standhoudt.

Nieuwe kaart;

De Duivel
- afhankelijkheid
- hulpeloosheid
- machteloosheid


Ok, dat wordt doorzetten...


Grt, Voice in the Wind

Voice-in-the-Wind


Ok dat was idd even aanpakken...

Maar ik zet nog steeds stappen







Six of Swords, Zwaarden 6



*Zie 26 augustus, 8 september en 25 november en 13 december

Een gezin aan boord van een boot. De boot heeft een zeil met daarop 6 zwaarden. Kalm water...maar de lucht betrekt wel.

-> er op uit?
-> wind in de zeilen -> positief...?
-> oude pijn.
-> onzekerheid


Ik ga hier morgen nog ff wat extra s over trekken, omdat ik deze kaart best vaak heb ;)


Grt, Voice in the Wind