Dagkaarten van Voice in the Wind.

Gestart door Voice-in-the-Wind, juli 29, 2023, 18:03:01 PM

Voice-in-the-Wind

Hey Anja,

Top, ga ik morgen ff doen  :D

Voice-in-the-Wind

#136
Hey hey, ok de legging;

1. Dit is mogelijk.

The Emperor.
De Keizer.

Een oude man in een blauwe jas, verder heeft hij een baard... Hij ziet er machtig/krachtig uit.
Ook houdt hij een staf vast...achter hem is een grote boom te zien.
-> standvastigheid
-> discipline
-> sterke plannen

------------------------

2. Dit is belangrijk.

The Devil
De Duivel

Een figuur met een ramskop.
-> hulpeloosheid
-> machteloosheid
-> stranden van plannen


---------------------


3. Dit is moedig.

Seven of Cups
Kelken 7

Er zijn 7 kelken te zien, die in een landschap staan, met er tussendoor kleine watervalletjes.
-> fantasie
-> illusie


----------------------


4. Dit is onbelangrijk.

Nine of Coins
Pentakels 9

Een vrouw met een paarlen kroon. Er zijn ook bloemen te zien. En ze heeft een zwaan vast.
-> luxe
-> materieel geluk.




--------------------------

5.
Dit is noodzakelijk.

Ten of Coins
Pentakels 10

Een huis met bloeiende ranken en daarboven de Pentakels.
Verder is er een blij uitziend gezin te zien.
-> succes
-> fundament
-> groei




----------------------



6. Dit stemt vreugdevol.

The HighPriesteres
De Hoge Priesteres

Een vrouw met kruidenbosjes om haar heen, verder leest zij een boek.
-> beschermende (kruiden).

-----------------------


7. Dit is grappig.

King of Coins
Koning van Pentakels.

Een koning met bloemen in het haar, en draagt een rode cape.
-> realistisch
-> zaken succes





-------------------------


8. Dit brengt verder.

Temperance
Gematigdheid

Een bos met watervalletjes en een wit hert.

-> harmonie
-> evenwicht.



------------------------


Ok, interessant, ik vindt de kaarten wel sprekend :D

Grt, Voice in the Wind

Anja

Beste Voice in the Wind,

Ook ik vind deze legging zeer sprekend. Treffend dat ik net nog schreef, dat jij in een oriëntatiefase zit, terwijl ik deze legging nog niet eens gezien had!!

Het allerbelangrijkste is, om je angst kwijt te raken (De Duivel) en zuiver van gedachten en handelswijzen te zijn en/of te worden. Tot welke mensen, situaties en/of andere dingen voel je je steeds aangetrokken terwijl die niet goed voor je zijn? Het is namelijk zeer belangrijk voor jou om je daarvan te ontdoen.

In dit kader valt mij meteen Kelken 7 op (wat moedig is). Het aller moedigste voor jou is kaderen en keuzes maken. Hier ben je volgens mij al mee bezig maar je bent er nog niet. Ik voel nu in ieder geval wel een mega grote angst om je waar dan ook op vast te leggen. Als jij je ergens op moet vastleggen dan heb je heel snel het idee van opgesloten zijn, de angst voor onontkoombaarheid.
Daardoor kun je je nu ook nog laten verleiden door dingen uit te proberen zonder dat ze je wat brengen. Word jij hierin aangemoedigd door mensen (uit het verleden)? Verder voel ik ook nog het loslaten van illusies maar dat schrijf je zelf al!

Als je je op willekeurige momenten door angst overweldigd voelt, weet dan dat je je leven zelf in de hand kunt nemen (De Keizer), in ieder geval: je angst kunt overwinnen, je niet meer door anderen laten zeggen of misschien zelfs pushen om kanten uit te gaan die je eigenlijk niet wilt. Weet dat je sterker bent dan je denkt, ook als je je gaat vastleggen op iets, waar je momenteel zo bang voor bent!
Beste Voice in the Wind, je zit midden in een hernieuwd aardingsproces!!

Zie Pentakels 10! Deze kaart houdt o. a. in dat je je weer helemaal opnieuw met jezelf, anderen en de hele wereld (ook om je heen) moet gaan verbinden! Dit begint eerst bij jezelf!

En wat een vreugde is dat!! De Hogepriesteres geeft juist dat thuiskomen bij jezelf aan, duidelijker kan niet!! Inderdaad een zeer sprekende legging!! Ik weet natuurlijk nu nog niks zeker maar ik sluit het niet uit dat dit jouw opdracht voor 2024 wordt.

Zie vervolgens Matigheid. Durf anderen een spiegel te laten zijn voor jezelf. Vind het niet eng om alles wat je in jezelf aantreft te accepteren, te omarmen!

Het is in essentie onbelangrijk wat anderen van je vinden (Pentakels 9), zolang je zelf ook maar respect hebt voor iemands eigenheid.

Voice-in-the-Wind

#138
Citaat van: Anja op november 01, 2023, 20:22:36 PM
Beste Voice in the Wind,

hey Anja! ;)


Ook ik vind deze legging zeer sprekend. Treffend dat ik net nog schreef, dat jij in een oriëntatiefase zit, terwijl ik deze legging nog niet eens gezien had!!

Het allerbelangrijkste is, om je angst kwijt te raken (De Duivel) en zuiver van gedachten en handelswijzen te zijn en/of te worden. Tot welke mensen, situaties en/of andere dingen voel je je steeds aangetrokken terwijl die niet goed voor je zijn? Het is namelijk zeer belangrijk voor jou om je daarvan te ontdoen.



Ik ervaar tegenwicht als ik dingen die ik wil en leuk vindt... Ik hoop dat dat wat minder gaat worden.




In dit kader valt mij meteen Kelken 7 op (wat moedig is). Het aller moedigste voor jou is kaderen en keuzes maken. Hier ben je volgens mij al mee bezig maar je bent er nog niet. Ik voel nu in ieder geval wel een mega grote angst om je waar dan ook op vast te leggen. Als jij je ergens op moet vastleggen dan heb je heel snel het idee van opgesloten zijn, de angst voor onontkoombaarheid.
Daardoor kun je je nu ook nog laten verleiden door dingen uit te proberen zonder dat ze je wat brengen. Word jij hierin aangemoedigd door mensen (uit het verleden)? Verder voel ik ook nog het loslaten van illusies maar dat schrijf je zelf al!

idd, bezig met meerdere dingen, ik moet goed kijken hoe ik;

- tijd verdeel
- energie genoeg heb.




Als je je op willekeurige momenten door angst overweldigd voelt, weet dan dat je je leven zelf in de hand kunt nemen (De Keizer), in ieder geval: je angst kunt overwinnen, je niet meer door anderen laten zeggen of misschien zelfs pushen om kanten uit te gaan die je eigenlijk niet wilt. Weet dat je sterker bent dan je denkt, ook als je je gaat vastleggen op iets, waar je momenteel zo bang voor bent!
Beste Voice in the Wind, je zit midden in een hernieuwd aardingsproces!!



Angsten heb ik als ik denk dat mijn naasten iets overkomt. Maar ook als ik denk dat ik mijn doelen niet kan halen.
Een aardingsproces klinkt goed!





Zie Pentakels 10! Deze kaart houdt o. a. in dat je je weer helemaal opnieuw met jezelf, anderen en de hele wereld (ook om je heen) moet gaan verbinden! Dit begint eerst bij jezelf!




Ik wil idd wat meer mensen ontmoeten die een beetje bij mij passen...




En wat een vreugde is dat!! De Hogepriesteres geeft juist dat thuiskomen bij jezelf aan, duidelijker kan niet!! Inderdaad een zeer sprekende legging!! Ik weet natuurlijk nu nog niks zeker maar ik sluit het niet uit dat dit jouw opdracht voor 2024 wordt.




Ow, dat klinkt goed! Stukkie humor erbij zal ook leuk zijn...




Zie vervolgens Matigheid. Durf anderen een spiegel te laten zijn voor jezelf. Vind het niet eng om alles wat je in jezelf aantreft te accepteren, te omarmen!



Dat is ok, geen idee of dat lastig gaat worden...




Het is in essentie onbelangrijk wat anderen van je vinden (Pentakels 9), zolang je zelf ook maar respect hebt voor iemands eigenheid.


Ok!




Dank voor de duiding, ik heb er veel aan!

Grt, Voice in the Wind

Anja


Voice-in-the-Wind

Ok, nieuwe kaart voor morgen;

Four of Wands
Staven 4

Een vrolijk stel dat danst onder de 4 staven die bloemen dragen.
Mooie avondzon

-> vreugdevolle tijden

Grt.

Anja


Voice-in-the-Wind

Hey,

Ontspanning was het zeker, bijna niets gedaan...behalve wat filmpjes kijken en muziek geluisterd... verder geslapen..


Nieuwe kaart;

Two of Coins
Pentakels 2

Een meisje staat op een tak, en ze balanceert 2 Pentakels.
Ze heeft kleding van bladeren aan en heeft ook een gewei.
Achter haar valt de avond in en er is water te zien.

-> balans?

Anja

Een nog grotere ontspanningskaart dan gisteren Voice!! Niets serieus nemen, wees flexibel en speel met opties!



Voice-in-the-Wind

Hey hey!

Ok, vandaag toch een soort ontspanning gehad en daarbij ook wat dingen kunnen doen ðŸ™,

Kaart voor morgen;

The Tower, de Toren.

*
Zie ook 25 augustus

Een god/man met horens, bliksem en een bijl, staat in en boven zwarte wolken. Onder hem een gebouw wat in de fik staat.

-> bliksem bij donderslag... Iets verrassends.
-> verwoesting

Anja

Hetgeen waar je je zo aan vastklampt verliest zijn evenwicht! Een plotselinge gebeurtenis kan wat vervelend zijn maar uiteindelijk lucht het op dat je er vanaf bent of dat het anders is.

Voice-in-the-Wind


Ik heb nu wel dat ik wat minder geef om wat anderen van mij denken/ vinden... tenminste dat is nu wat stabieler...

------------

Seven of Cups, Kelken 7

* Zie ook 29 september en 27 augustus...



Een groen landschap van verschillende plateau s. Met watervallen en 7 versierde kelken.

-> een kelk met een gezicht van een meisje*-> vrouwelijke energie.

-> een kelk met een slang*-> spirituele energie

-> een kelk met een gesluierde persoon.*-> onvoorziene omstandigheden.

-> een kelk met een paleis*-> sterk staan als een gebouw.

-> een kelk met een diamant*-> schoonheid.

-> een kelk met een dennenappel.*-> 3e oog.

-> een kelk met een draak*-> kracht, actie





Grt, Voice in the Wind

Anja

Nu afwachten wat er nog meer voor jou in het verschiet ligt!

Voice-in-the-Wind

Heyhey,

Ok, ik ben ziek...maar wat ik nu wel heb is ; afgezien van alles wat ik doe en wil doen...kan ik toch goeie maatjes met mezelf zijn  :) ... Dat is prettig.


Kaartje voor morgen;
Page of Wands

Een jonge man in een veld met allemaal mooie zonnebloemen.

-> goed zorgen voor alles
-> alles ligt er goed bij.


Grt!
Voice in the Wind

Anja

In verband met jouw ziek zijn: heb je een allergische reactie op iets? In combinatie met de Kelken 7: bijwerkingen van bepaalde medicijnen? Omdat je de Ridder van Zwaarden nogal eens trekt, zegt iets mij dat vroegere middelen opnieuw zullen helpen