Verboden om er doorheen te praten

Gestart door Anja, juli 19, 2023, 17:47:47 PM

Anja

In deze droom van afgelopen nacht weet ik niet waar ik ben. Wel dat ik ergens aan een tafeltje zit, waar ook twee onbekende vrouwen zitten.  Ik heb sterk de indruk dat die twee elkaar goed kennen.
Met een daarvan raak ik aan de praat, het gesprek was gewoon normaal. Dan mengt die tweede vrouw zich ineens in het gesprek, liever gezegd: ze wendt zich tot mij! Ze maakt me op een nette maar zeer duidelijke manier kenbaar dat ik mij niet tussen haar en die andere vrouw mag mengen. Die vrouw waarmee ik praat zegt hier niets van.

Dan word ik wakker.

Twee onbekende vrouwen: twee schaduwkanten van mezelf. Ik kan dit niet precies plaatsen maar op de een of andere manier ziet die vrouw die mij van het gesprek wil afhouden als een concurrent van haar. Dat is het gevoel wat het sterkst bij me opkomt.
Voor welke schaduwzijde die andere vrouw staat weet ik echt niet. Ik ga hier eerst eens over nadenken en mogelijk leg ik hier zelfs een kaartje op.

ANJA

Anja

Ik heb voor beide vrouwen een toch maar een tarotkaart getrokken. Zie Tarot Kaartleggingen.

Carla

Ik zag het, De Zon en Koning Staven  ;D

Anja

:D

Ik beschouw dit dan maar voor driekwart als een compliment jegens mezelf!

Carla