Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" afwijzing "

Gestart door frommeltje, juli 08, 2023, 10:33:09 AM

frommeltje

De droom die ik vannacht had:

Ik ben in de achtertuin en zit in een klein zwembadje. Het badje staat tegen de achterdeur aan, die open staat. Het water is lekker en helder en ik zit er alleen in. Tegenover mij hangt een bord met wat meldingen. Binnen staan wat mensen bij elkaar te kletsen. Ik kijk nog een keer op het bord en zie ineens dat er staat " Jij bent helemaal niks ". Deze melding hebben ze snel erop gezet en is voor mij bedoelt. ???
Ze willen me niet binnen hebben en ik wil er eigenlijk ook niet bij zijn.

Geen idee wat ik hiermee moet.
Misschien dat iemand me wat meer kan vertellen, bedankt.

Groetjes Frommeltje.

Anja

Beste Frommeltje,

Mijn eerste indruk van jouw droom: je krijgt meer helderheid op het contactuele/relationele vlak.
Omdat jij in heel helder water zit, denk ik dat jij qua emoties en intenties zuiverder bent dan die mensen die binnen staan te kletsen. Weliswaar is er schijnbaar :-\ door hun op dat bord geschreven dat jij niks bent maar wat jij jezelf eens kunt afvragen: wil ik hier zelf eigenlijk wel bij horen??
Het feit dat zij schijnbaar degene zijn die dit op dat bord gezet hebben, toont voor mij hoe laf ze eigenlijk zijn dus beslist niet in je gezicht durven zeggen hoe ze over je denken en waarom. Dit geeft oneerlijkheid van hun kant aan. Immers: als mensen eerlijk zijn dan kunnen er dingen met elkaar besproken worden.

Mijn tweede indruk: jij probeert altijd zo eerlijk mogelijk tegen mensen te zijn zonder dat je gemeen wordt. Ik denk dat je over het algemeen nogal stil op mensen overkomt. De boodschap die ik uit deze droom haal:

Pas op voor mensen die er (naar jouw mening) heel vlot en vooral trendy uit zien en dan ook nog eens een vlotte babbel hebben. Zij kunnen jou nogal eens onterecht als dom of stiekem ervaren!! Ik sluit gemene streken van hun kant niet uit (zie immers dat bord als jij in dat zwembad zit).
Niet zelden zijn dit mensen die weliswaar zeer goede contactuele eigenschappen hebben en over veel dingen mee kunnen praten en er ook nog eens goed uitzien MAAR....ook niet zelden moeite hebben met intieme(re) relaties en keuzes maken in het leven. Zij kunnen moeite hebben om iets voor zichzelf op te bouwen of ze hebben dat wel gedaan maar e. e. a. is problematisch.
Jaloezie van kun kant jegens jou, omdat jij uiteindelijk wel durft te kiezen en iets moois opbouwt zonder dat dit problematisch is. Al was het alleen maar omdat jij "dom" of "stiekem" bent in hun ogen (wat waarschijnlijk zeer onterecht is!!).

Kun je hier iets mee?

ANJA

Carla

Anja

frommeltje

Hoi Anja,

Zo wat een uitgebreide duiding zeg, dankjewel.
Mooi dat je dat allemaal ziet, goed zeg. Er zit zeker een kern van waarheid in. Ik ben ook een vrij rustig iemand.
Mensen zijn niet altijd zo zoals ze zich voordoen. Voor mij is het soms moeilijk om daar doorheen te kijken. Ik denk vaak als ze aardig doen dan zit het wel goed....maar dat is niet altijd zo.

Bedankt ook voor deze waarschuwing. Ik kan hier zeker wat mee.
Heel erg bedankt, groetjes Frommeltje. :)

Anja

Graag gedaan hoor Frommeltje! De waarschuwing is hier denk ik: pas op voor mensen die zich mooier voordoen dan ze zijn. Maar dat doe je al denk ik.

ANJA

frommeltje