Auteur Topic: Een hemels geschenk (Aas van Kelken)  (gelezen 176 keer)

Anja

• Moderator
  • Master lid
Een hemels geschenk (Aas van Kelken)
« Gepost op: juli 05, 2023, 20:31:00 pm »
1. Een boodschap van de engelen:...........De Schildknaap van Staven
2. Hun wijsheid aan mij:.........................Zwaarden 6
3. Hoe ze me troosten:...........................De Zon
4. Hun gebed voor mij:...........................De Keizer
5. Het wonder dat ik meeneem uit de hemel: De Ridder van Staven
6. Hemelse raad over een relatie:..............De Aas van Pentakels
7. Wat mij in extase brengt:.....................Kelken 4

1. Wat mij meteen inviel toen dit knaapje ter tafel kwam:
Luister de komende tijd HEEL GOED naar wat wij je te 'zeggen' hebben c. q. luister zeer goed naar alle signalen die wij aan jou doorgeven. Gebruik al je zintuigen en kennis!! Dit lijkt voor mij een basisvoorwaarde te zijn om verder te kunnen/aan een nieuw hoofdstuk te beginnen.

2. ik lijk nu in een voorbereidingsfase te zijn waarin ik een belangrijke (zaken) relatie ga afsluiten en/of die relatie wordt anders. Ik moet de situatie in ieder geval afwachten, het lot in eigen hand nemen lijkt mij hier niet verstandig. Is puur een gevoel wat ik doorkrijg. Die afsluiting moet met zo min mogelijk discussie verlopen of aflopen.

3. Alles wat niet (meer) bij me hoort, wordt door de kracht van de zon verschroeid. De zon zal de waarheid aan het licht brengen op een moment en een manier die goed is voor mij. Het zal ook allemaal op Zijn tijd gebeuren. Tevens lijk ik beschermd te worden tegen slechte invloed of raad c. q. wat gewoon niet goed voor me is. Iets in mij zegt me ineens door het oog van de naald.

4. Hun gebed voor mij: laat de moed niet zakken, wat er ook gebeurt!! Hou de moed erin, hou ;m erin, kreeg ik heel sterk door toen deze kaart ter tafel kwam. Het straffe is dat ik hem vandaag voor de tweede maal als dagkaart heb getrokken. Wil toch ook wel iets zeggen.

5. Over deze vraag en kaart moet ik dan toch wel weer wat nadenken. Wat ik meeneem uit de hemel volgens deze kaart dan, is levenslust, vitaliteit en flexibiliteit/wendbaarheid. Hoewel het allebei vuurkaarten zijn, vind ik deze kaart dan toch wel weer wat krachtiger overkomen dan De Keizer. :-\ :-\ Iets in mij zegt me ook dat de door mij aangevoelde verandering weleens sneller kunnen komen dan ik tot nu toe denk. Ook dat de wendingen of gebeurtenissen verrassend (anders) kunnen zijn.

6. Wat ik over een relatie moet weten :-\  Ik weet het nog niet helemaal maar misschien is dat in dit geval wel het juiste. Ik moet een situatie eerst nog eens heel goed doorgronden eer ik beslis wat ik met  dat contact aan wil. Ik moet ook nog afwachten wat er verder gaat gebeuren.
Ik sta er nu nog voor maar weet pas meer als ik door die haag heen ga, zie de kaart van de Aas van Pentakels

7. Wat mij voorlopig het meest in extase brengt, is verdieping in het mystieke, transcendente. Ik vind deze kaart bijzonder goed aansluiten bij de Schildknaap van Staven en eigenlijk ook bij de rest van het hele verhaal.

ANJA