Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Groot oud huis

Gestart door Anja, juni 05, 2023, 00:20:45 AM

Anja

Afgelopen nacht droom ik dat ik in een heel groot maar oud huis ben. Ik doe daar de schoonmaak. Het huis is van een zeer oude dame die ik weliswaar niet vaak zie maar wel heel goed ken.

Ik zie in kamers allemaal kasten, ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat daarachter allemaal (oude) boeken staan. Ik krijg wel sterk het gevoel dat er in dat huis ruimten zijn waarvan ik eerst niet wist dat die ruimtes bestaan.

Dan word ik wakker!

Het is voor mij al langer bekend dat een oud huis voor vermoeidheid staat en/of dingen gaan niet zoals iemand wil. Maar laat ik voor mezelf spreken en bevestigen dat vermoeidheid bij mij momenteel wel een rol speelt. Vooralsnog wijt ik dit aan de overgang.
Maar die kasten en de tot nu toe voor mij onbekende ruimten, geeft voor mij aan dat ik op ontdekkingstocht ga naar nieuwe mogelijkheden. Omdat die zeer oude dame erbij staat, heb ik het idee dat het zoeken naar het nieuwe op meer dan een vlak van toepassing is.