Een ruggenprik bij een kind van vier

Gestart door Anja, mei 22, 2023, 21:32:56 PM

Anja

Ik zie een kind van vier jaar in mijn droom, ik herken haar want ik ken haar goed in real life. Ik zie haar moeder-die ik inmiddels ook aardig ken-achter haar staan. Haar moeder voert bij haar dochter een lumbaalpunctie uit (ruggenprik). Ik hoor dat kind boven heel hard huilen.

Dan trek ik ineens een beige achter ribfluwelen broek aan.

Dit komt op mij over als een kind wat ondersteuning van haar moeder verwacht maar daarin heel erg zeer wordt gedaan. Hierdoor gaat ze (langzaamaan??) afstand van haar nemen (beige is zakelijk/objectief).
Die ribfluwelen stof zegt mij dan wel weer dat dit uiteindelijk in iets positiefs gaat eindigen.

Ik krijg even niet recht in hoeverre en op welke vlakken dit op mij van toepassing is.

ANJA

Carla

Ze zeggen weleens dat alles wat je droomt, dat ben jezelf.

Stel dat jij naar jezelf kijkt (van vroeger) met je moeder, kun je er dan wat mee?

Anja

Er begint mij wat te dagen!! Heeft ook te maken met slechte dokters waar ze me naartoe gestuurd heeft. Dat is tot nog toe het enige wat ik hieruit kan opmaken. Ik weet wel dat dit negatieve impact heeft gehad op de band tussen haar en mij.

Anja

Aan het eind van de middag zat ik hier toch nog even aan te denken. Het is waar dat die slechte dokters zeker negatieve invloed hebben gehad op de 'band' tussen mij en mijn ouders. Enige tijd geleden heb ik contact kunnen maken met de arts in kwestie die mij toen behandeld heeft. Laat ik volstaan met te zeggen dat ik mijn genoegdoening hieruit gehaald heb. Emotioneel maar ook financieel. Dit hoofdstuk ligt sinds een jaar achter me.

Waarom krijg ik dan nu deze droom die hiernaar lijkt te verwijzen??

Omdat dit bij mij toch vraagtekens zet, heb ik besloten om bij Tarot Kaartleggingen even wat kaartjes op te leggen. Voor ieder eentje

-Moeder
-Kind (ik)
-Lumbaalpunctie (ruggenprik)

Die laatste leg ik alleen negatief uit daar die prik erg zeer deed. Zie mijn topic Moeder, Kind, Ruggenprik