Dagkaart voor morgen.

Gestart door Voice-in-the-Wind, april 13, 2023, 19:03:48 PM

Voice-in-the-Wind

Hey, ik was de laatste tijd wat afwezig hier op het forum ...maar ik wil er weer wat vaker komen .. :)

Ok, kaartje voor morgen;

- Judgement, Oordeel....

Ok, een vrouw half in/ uit een boom met diepe wortels, omringd met scheuten groen... Ze blaast op een dwarsfluit en heeft een heleboel bloemen in het haar...  Ook een gwei in het haar. Verder zijn er nog kleinere wezentjes te zien die aan het slapen zijn.

Geen idee nu wat ik daarvan kan maken .
Groei? ( De boom en de wortels)Met een pauze? ( De slapende wezentjes) Jezelf vermaken iets ter horen brengen( de fluit).

Ok! Grt!   :)

Voice-in-the-Wind

Voice-in-the-Wind

Ok...eens zien of het wat resoneert...

- vandaag 2 x getraind --> groei
- 1 training niet gedaan --> stukje pauze
- sinds kort een dagboek, waarin ik alles bij houd, wat te doen, wat gedaan, stukjes txt die inspireren en andere dingen die mij aangaan...

Ik weet niet precies wat "oordeel" verder inhoud  ;)

Ok, grt.
Voice-in-the-Wind

Voice-in-the-Wind

Hey, hierbij de txt vd site;

_---------------------
_---------------------

Het Oordeel
Je bevindt je hier: tarot » grote arcana » oordeel

oordeelHet Oordeel wordt vaak met straf en daardoor met angst geassocieerd, maar de hier weergegeven kaart symboliseert de verlossing en bevrijding van datgene wat ons eerder gevangen hield. Daardoor heeft deze kaart een bijzonder gunstige betekenis en staat voor de beslissende stap naar zelfverwerkelijking.

Op een meer alledaags niveau betekent deze kaart bevrijding van zorgen en noden, van remmingen en onzekerheden. Ten aanzien van werk wijst Het Oordeel op een beslissende fase en komt vaak te voorschijn met betrekking tot ontslag of andere veranderende werkomstandigheden die we diep in ons hart als bevrijdend ervaren.

Op het niveau van gebeurtenissen wijst deze kaart op een succesvol afsluiten van bepaalde zaken. In persoonlijke relaties symboliseert Het Oordeel onze 'schat', die wij kunnen vinden in een relatie die van diepgaande betekenis voor ons is

_---------------
_---------------

Ok, zaken doen, succesvol afronden past wel... Ook persoonlijke diepgaande relaties past ook, mijn oma is pas overleden op oude leeftijd, maar dat is voor mij weer een wake up call dat ik alles uit het leven wil halen, zowel in relationele vorm als mijn dromen/ doelen . Ik was hier zowiezo al veel mee bezig, maar een extra zetje kan nooit kwaad  :)

Voice-in-the-Wind